Makwan Amirkhani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolta löytyy liigapelaajien tuloja 2019.


Vaikuttaisi siltä, että vuosiansiot lähtevät jostain 25 000 € luokasta eli parin tonnin kuukausipalkasta. Onhan siellä muutamia tosi pienillä tuloilla olevia (esim. Valtteri Kakkonen JYP 750 €) mutta näissä ei varmaan ole pelattu koko kautta.
 
Mahtaisiko tosiaan riittää leipätyöksi?

Matsi kerrallaan voittoja ja viiden vuoden päästä alkaa olla mahdollisuus päästä ihan kohtuulliselle tilille.
UFC:ssa taisi olla 6000€ /ottelu (korjatkaa joku jos tähän on tullut muutoksia) aloittelevilla kokelailla. Tuosta sitten toki vähennetään myös treenimaksut yms.
Ei taida SM-liigapelaajat enää varmaan joutua seuramaksuja, hallimaksuja yms. makselemaan omasta pussista? Olettaisin ainakin näin. Eli tuosta ottelijalle käteen jäävä osuus on vielä aika paljon pienempi. Otteluita sitten on ehkä 2-3 vuodessa tyypillisesti, joillain enemmän.
Sellainen pieni lisästressi tuossa on vielä, että aloittelevalla (välillä pidempäänkin otelleella) kaksi tappiota putkeen tarkoittaa hyvin todennäköisesti potkuja. Aika karua olisi kiekossakin, jos kahden ottelun tappioputkesta tulisi lähes automaattisesti kalossin kuva takamukseen :)
 
Tuolta löytyy liigapelaajien tuloja 2019.


Vaikuttaisi siltä, että vuosiansiot lähtevät jostain 25 000 € luokasta eli parin tonnin kuukausipalkasta. Onhan siellä muutamia tosi pienillä tuloilla olevia (esim. Valtteri Kakkonen JYP 750 €) mutta näissä ei varmaan ole pelattu koko kautta.
Tosiaan näyttävät tavisukot ansaitsevan esim. Mikkelissä 25 tonnia. Sikäläisissä oloissa sillä ehkä tulee toimeenkin.
 
Ei ole tekosyy kun on siinä jamassa mitä Makwan oli viimeksi. Se on syy, hänhän myönsi virheensä. Unessa oli ukko ja kroppa sekaisin
Nyt en ymmärtänyt, siis viimeksi hän siis sanoi että oli unessa ja kroppa sekaisin?

Siis oliko toi syy, että "olin UNESSA ja kroppa sekaisin"

Tuohan on ihan Pertti Pasasen keksimä tekosyy, siis olin UNESSA???
Käsitinköhän nyt jotain väärin?

Miten hän oli UNESSA ja miten oli KROPPA SEKAISIN - oliko hänellä kurapaskatauti, joka tarkottaisi etä kroppa oli sekaisin, sen ymmärtäisi että kroppa olisi sekaisin mahan takia, mutta unessa????

Unessa?? jösses sentään, sehän on varsinainen lääketietellinen termi - meinaan että urheijat jotka eivät pysty kykenemään omaan suoritukseen, yleensä hankkivat lääkärintodistuksen josta jokainen voi nähdä mikä oli syynä - mutta ei mielestäni ole sellaista lääketieteellistä termiä että: "olin unessa" - yleensä unettomuteen hankitaan jotain vitun lääkkeitä, eikö?
 
Nyt en ymmärtänyt, siis viimeksi hän siis sanoi että oli unessa ja kroppa sekaisin?

Siis oliko toi syy, että "olin UNESSA ja kroppa sekaisin"

Tuohan on ihan Pertti Pasasen keksimä tekosyy, siis olin UNESSA???
Käsitinköhän nyt jotain väärin?

Miten hän oli UNESSA ja miten oli KROPPA SEKAISIN - oliko hänellä kurapaskatauti, joka tarkottaisi etä kroppa oli sekaisin, sen ymmärtäisi että kroppa olisi sekaisin mahan takia, mutta unessa????

Unessa?? jösses sentään, sehän on varsinainen lääketietellinen termi - meinaan että urheijat jotka eivät pysty kykenemään omaan suoritukseen, yleensä hankkivat lääkärintodistuksen josta jokainen voi nähdä mikä oli syynä - mutta ei mielestäni ole sellaista lääketieteellistä termiä että: "olin unessa" - yleensä unettomuteen hankitaan jotain vitun lääkkeitä, eikö?
Laitas nyt jäitä kypärään. Joo oli oma keksimäni termi sille kun henkilö ei ole oma pirteä itsensä. Unessa. Usvassa. Sellainen joka aikaerorasituksessa ja ei ole saanut nukuttua.
 
Meinasin kanssa sanoa että kamppailijat on kyllä sellaisia munapäitä että jos tarjolla on mm beltti ja miljoona tai futismitali ja 10 ni saattavat ottaa ton ekan :(

Siis oliko toi syy, että "olin UNESSA ja kroppa sekaisin"

Tuohan on ihan Pertti Pasasen keksimä tekosyy, siis olin UNESSA???
Käsitinköhän nyt jotain väärin?
Laitas nyt jäitä kypärään. Joo oli oma keksimäni termi sille kun henkilö ei ole oma pirteä itsensä. Unessa. Usvassa. Sellainen joka aikaerorasituksessa ja ei ole saanut nukuttua.


View: https://youtu.be/nRRT9Qz_nIM?t=200
 
Eikö Makwanilla ollut joku salaattibaari, joka meni nurin. Veikkaan että hänen salinsa on myös hänen eläköityssuunnitelmansa.
 
Eihan Makwanilla tarvitse olla mitaan sen kummempaa ammattitaitoa UFC:n jalkeen. Se on julkkis ja silla voi aina tehda rahaa. Ja kyseessa on muuten paljon aikaasaava kaveri, elamassa ei koulutus takaa valttamatta mitaan vaan yritteliaisyys.
 
Eihan Makwanilla tarvitse olla mitaan sen kummempaa ammattitaitoa UFC:n jalkeen. Se on julkkis ja silla voi aina tehda rahaa. Ja kyseessa on muuten paljon aikaasaava kaveri, elamassa ei koulutus takaa valttamatta mitaan vaan yritteliaisyys.
Mieluumin sitä varmaan Makua kattelis kuin bb-staroja...
 
Eihan Makwanilla tarvitse olla mitaan sen kummempaa ammattitaitoa UFC:n jalkeen. Se on julkkis ja silla voi aina tehda rahaa. Ja kyseessa on muuten paljon aikaasaava kaveri, elamassa ei koulutus takaa valttamatta mitaan vaan yritteliaisyys.
Meinaatko että hän pääsee johonkin paneelishowun telkkariin?

Tuskin ellei hän heitä rasisti korttia. Mutta en usko että näin tapahtuu.

Ja kysymys, haluaisitko itse nähdä hänet paneelishowssa?
Onko hän mielestäsi niin ihana sanavalmis koomikko?
 
Meinaatko että hän pääsee johonkin paneelishowun telkkariin?

Tuskin ellei hän heitä rasisti korttia. Mutta en usko että näin tapahtuu.

Ja kysymys, haluaisitko itse nähdä hänet paneelishowssa?
Onko hän mielestäsi niin ihana sanavalmis koomikko?
Julkisuudesta on hyötyä ihan mihin vaan, vaikka rupeaisi laulamaan, kirjailijaksi tai autokauppiaaksi. Sitten on vielä urheiluun liittyvät hommat erikseen.
 
Meinaatko että hän pääsee johonkin paneelishowun telkkariin?

Tuskin ellei hän heitä rasisti korttia. Mutta en usko että näin tapahtuu.

Ja kysymys, haluaisitko itse nähdä hänet paneelishowssa?
Onko hän mielestäsi niin ihana sanavalmis koomikko?
Mitä maksaisit:
-Arman Season 2, Kill Makawan?[ja ainahan idean voi vaan varastaa ja tehdä yksin]
- "Makawanin matkat, yhdistää: madventuresin, kurditemperamentin, julkisuuden ja kill armanin...
->Go pro päähän ja "Night at Stockton"... featuring Conor & Bones? Mahdollisuuksia on loputtomasti?
-Pienempi Paul, mma:lla isompikin.
-Oikeasti kaikki vitun paskatalkshowt ja realityt
-Kirjat "Kuinka minusta tuli mr.Finland", "Makuja Makun maailmasta", "Häkissä"
-Ja varmaan itseasiassa joku baari toimis varmaan aika lujaa jos kävis lähes päivittäin esim. bostailemassa ja muut siis toki pyörittelis sen nimen alla, ei ois tolla skillsetillä temppu eikä mikään. Toki ehkä maailman paskin aika ajatella moista :) (+sali tietty sitoo jonkinverran, mihin kaikkialle sitä jaksaa rahan takia taipua[kun ei ole pa oletusarvoisesti])

Saa toteuttaa...

Ja jos sali on kasassa, top15 kolkuteltu, lihasta hankittu ja tulis vielä ainakin 1 soppari?
Luultavasti kuitenkin alkaa olla tulos tai ulos seuraavaksi edessä.
 
Viimeksi muokattu:
Eihan Makwanilla tarvitse olla mitaan sen kummempaa ammattitaitoa UFC:n jalkeen. Se on julkkis ja silla voi aina tehda rahaa. Ja kyseessa on muuten paljon aikaasaava kaveri, elamassa ei koulutus takaa valttamatta mitaan vaan yritteliaisyys.
Suomessa voi aina alkaa laulajaksi, sillä kansa on niin tyhmää että kuuntelee jos kyseessä on julkisuuden henkilö. Oikeat muusikot voi suksia kuuseen, antakaa tilaa julkisuuden henkilöille!
 
Back
Ylös Bottom