Tiedätkö palkkatasoista? Uskoisin, että aika laihapuoleinen on tulotaso.Mikkelin Jukurien kolmoskenttään
...
urheilutuloilla elättää itsensä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedätkö palkkatasoista? Uskoisin, että aika laihapuoleinen on tulotaso.Mikkelin Jukurien kolmoskenttään
...
urheilutuloilla elättää itsensä.
Mahtaisiko tosiaan riittää leipätyöksi?Ei varmasti rikastu, mutta käsittääkseni kuitenkin pystyy elämään.
Matsi kerrallaan voittoja ja viiden vuoden päästä alkaa olla mahdollisuus päästä ihan kohtuulliselle tilille.Ei sillä UFC:n aloitussopimuksellakaan rikastu.
UFC:ssa taisi olla 6000€ /ottelu (korjatkaa joku jos tähän on tullut muutoksia) aloittelevilla kokelailla. Tuosta sitten toki vähennetään myös treenimaksut yms.Mahtaisiko tosiaan riittää leipätyöksi?
Matsi kerrallaan voittoja ja viiden vuoden päästä alkaa olla mahdollisuus päästä ihan kohtuulliselle tilille.
Tosiaan näyttävät tavisukot ansaitsevan esim. Mikkelissä 25 tonnia. Sikäläisissä oloissa sillä ehkä tulee toimeenkin.Tuolta löytyy liigapelaajien tuloja 2019.
![]()
Tässä ovat SM-liigapelaajien tulot – tshekkiläinen puolustaja teki mehevän tilin
200 000 euron ylittäjät olivat harvassa.www.iltalehti.fi
Vaikuttaisi siltä, että vuosiansiot lähtevät jostain 25 000 € luokasta eli parin tonnin kuukausipalkasta. Onhan siellä muutamia tosi pienillä tuloilla olevia (esim. Valtteri Kakkonen JYP 750 €) mutta näissä ei varmaan ole pelattu koko kautta.
Nyt en ymmärtänyt, siis viimeksi hän siis sanoi että oli unessa ja kroppa sekaisin?Ei ole tekosyy kun on siinä jamassa mitä Makwan oli viimeksi. Se on syy, hänhän myönsi virheensä. Unessa oli ukko ja kroppa sekaisin
Laitas nyt jäitä kypärään. Joo oli oma keksimäni termi sille kun henkilö ei ole oma pirteä itsensä. Unessa. Usvassa. Sellainen joka aikaerorasituksessa ja ei ole saanut nukuttua.Nyt en ymmärtänyt, siis viimeksi hän siis sanoi että oli unessa ja kroppa sekaisin?
Siis oliko toi syy, että "olin UNESSA ja kroppa sekaisin"
Tuohan on ihan Pertti Pasasen keksimä tekosyy, siis olin UNESSA???
Käsitinköhän nyt jotain väärin?
Miten hän oli UNESSA ja miten oli KROPPA SEKAISIN - oliko hänellä kurapaskatauti, joka tarkottaisi etä kroppa oli sekaisin, sen ymmärtäisi että kroppa olisi sekaisin mahan takia, mutta unessa????
Unessa?? jösses sentään, sehän on varsinainen lääketietellinen termi - meinaan että urheijat jotka eivät pysty kykenemään omaan suoritukseen, yleensä hankkivat lääkärintodistuksen josta jokainen voi nähdä mikä oli syynä - mutta ei mielestäni ole sellaista lääketieteellistä termiä että: "olin unessa" - yleensä unettomuteen hankitaan jotain vitun lääkkeitä, eikö?
Siis oliko toi syy, että "olin UNESSA ja kroppa sekaisin"
Tuohan on ihan Pertti Pasasen keksimä tekosyy, siis olin UNESSA???
Käsitinköhän nyt jotain väärin?
Laitas nyt jäitä kypärään. Joo oli oma keksimäni termi sille kun henkilö ei ole oma pirteä itsensä. Unessa. Usvassa. Sellainen joka aikaerorasituksessa ja ei ole saanut nukuttua.
Ei tuolla ihan vapaaherraksi voi parin vuoden päästä siirtyä.Tuo on hyvän myyntimiehen palkkataso 6 vuodessa n. 500 000. Onneksi on sponsseilla ja mainoksilla tehnyt myös lisää.
Mahtaako Makwanilla olla mitään muuta ammattitaitoa?Ei tuolla ihan vapaaherraksi voi parin vuoden päästä siirtyä.
Mieluumin sitä varmaan Makua kattelis kuin bb-staroja...Eihan Makwanilla tarvitse olla mitaan sen kummempaa ammattitaitoa UFC:n jalkeen. Se on julkkis ja silla voi aina tehda rahaa. Ja kyseessa on muuten paljon aikaasaava kaveri, elamassa ei koulutus takaa valttamatta mitaan vaan yritteliaisyys.
Meinaatko että hän pääsee johonkin paneelishowun telkkariin?Eihan Makwanilla tarvitse olla mitaan sen kummempaa ammattitaitoa UFC:n jalkeen. Se on julkkis ja silla voi aina tehda rahaa. Ja kyseessa on muuten paljon aikaasaava kaveri, elamassa ei koulutus takaa valttamatta mitaan vaan yritteliaisyys.
Julkisuudesta on hyötyä ihan mihin vaan, vaikka rupeaisi laulamaan, kirjailijaksi tai autokauppiaaksi. Sitten on vielä urheiluun liittyvät hommat erikseen.Meinaatko että hän pääsee johonkin paneelishowun telkkariin?
Tuskin ellei hän heitä rasisti korttia. Mutta en usko että näin tapahtuu.
Ja kysymys, haluaisitko itse nähdä hänet paneelishowssa?
Onko hän mielestäsi niin ihana sanavalmis koomikko?
Sovitaan niin etta Makwan tulee olemaan koyha tyoton UFC uran jalkeen kun ei ole ammattitaitoa muille aloille.Ja kysymys, haluaisitko itse nähdä hänet paneelishowssa?
Mitä maksaisit:Meinaatko että hän pääsee johonkin paneelishowun telkkariin?
Tuskin ellei hän heitä rasisti korttia. Mutta en usko että näin tapahtuu.
Ja kysymys, haluaisitko itse nähdä hänet paneelishowssa?
Suomessa voi aina alkaa laulajaksi, sillä kansa on niin tyhmää että kuuntelee jos kyseessä on julkisuuden henkilö. Oikeat muusikot voi suksia kuuseen, antakaa tilaa julkisuuden henkilöille!Eihan Makwanilla tarvitse olla mitaan sen kummempaa ammattitaitoa UFC:n jalkeen. Se on julkkis ja silla voi aina tehda rahaa. Ja kyseessa on muuten paljon aikaasaava kaveri, elamassa ei koulutus takaa valttamatta mitaan vaan yritteliaisyys.