Makwan Amirkhani

Samaa mietin heti matsin jälkeen.

turkumuaythai.com "Hyppypolvea hiottiin vielä ottelupäivänä Allstars training centerin tiloissa, jossa myös Immonen sai maistaa Makwanin voimaa, kun hyppypolven potkutyynyn ottanut Rikun käsi lensi suuhun iskun voimasta ja hammas iski haavan huuleen."

Näyttäisi kuitenkin siltä, että TMT ja Allstars tekee jonkin sortin yhteistyötä Makun kautta!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salin saatte itse päätellä, asianosaiset kyllä tietävät mistä puhutaan.
Ei tämä nyt näin toimi. Kun postaa näin kovia syytöksiä, niin sitten pitää viedä homma ihan loppuun asti, eikä jättää mitään arvailujen varaan. Jos joku tavallinen pulliainen postailisi tällaisia, niin viestit poistettaisiin heti. Ja mitä sitten vaikka asianosaiset tietävät mistä puhutaan? Nyt ollaan julkisella foorumilla, jossa ihan helvetisti lukijoita.
 
Pasi_MMA kun selkeästi asioista olet perillä niin onko nää täälläkin huhuissa ilmitulleet asiat sitte kateellisten kanssaottelijoiden levittämää paskaa vailla mitään totuuspohjaa?
 
Ei tämä nyt näin toimi. Kun postaa näin kovia syytöksiä, niin sitten pitää viedä homma ihan loppuun asti, eikä jättää mitään arvailujen varaan. Jos joku tavallinen pulliainen postailisi tällaisia, niin viestit poistettaisiin heti. Ja mitä sitten vaikka asianosaiset tietävät mistä puhutaan? Nyt ollaan julkisella foorumilla, jossa ihan helvetisti lukijoita.

Kyllä tämä juuri näin toimii. Ja mielestäni olen nimenomaan tavallinen Pulliainen, jolla on oikeus kirjoitella tänne mitä huvittaa. Olisin toki voinut valita nimimerkiksi vaikka JUKJUK ja kirjoitella anonyymisti.

Noista syytöksistä, joista SporttinenM kysyi: Ei minulla niistä ole mitään tietoa, enkä ole koskaan ollut hanakka huhujen seuraaja. En minä ainakaan ole ensimmäistä kiveä heittämässä. Noin yleisellä tasolla: kukapa meistä on virheetön, onhan Maulerkin ollut jopa linnassa ja on nyt Ruotsin kultapoju.
 
Kyllä tämä juuri näin toimii. Ja mielestäni olen nimenomaan tavallinen Pulliainen, jolla on oikeus kirjoitella tänne mitä huvittaa. Olisin toki voinut valita nimimerkiksi vaikka JUKJUK ja kirjoitella anonyymisti.

Noista syytöksistä, joista SporttinenM kysyi: Ei minulla niistä ole mitään tietoa - eikä juuri kiinnostakaan. Mitä se minulle kuuluu, mä vain kattelen matseja ja nautin niistä. Kaikkien Suomalaisten matseja.

Ok. Meinasin vaan sillä, että olisi saattanut selittää niitä huonoja välejä kotisaliin jne. Eihän nämä yksityiselämän jutut oikeastaan sen enempää meille kuulu.
 
Makwan Amirkhani on treenannut Turussa seuraavissa seuroissa:

Finnfighter's Gym
Turku Muay Thai
TuTo MMA

Kahden ensinmainitun seuran ottelijoiden kanssa Makwan valmistautui myös tähän UFC-otteluun. Ymmärtääkseni Amirkhanilla pysyivät paikat ehjinä, eikä kukaan "sopimuksen mukaisesti" yrittänyt häntä rikkoa.
 
Saatiin kunnon draama käyntiin.

giphy.gif
 
Makwan Amirkhani on treenannut Turussa seuraavissa seuroissa:

Finnfighter's Gym
Turku Muay Thai
TuTo MMA

Kahden ensinmainitun seuran ottelijoiden kanssa Makwan valmistautui myös tähän UFC-otteluun. Ymmärtääkseni Amirkhanilla pysyivät paikat ehjinä, eikä kukaan "sopimuksen mukaisesti" yrittänyt häntä rikkoa.

Noh, sovitaan noin Suomalaisen MMA-hengen kannalta, että mun tieto oli väärä. Maku on aina ollut tervetullut kaikkien salien treeneihin ja KAIKKI OTTELIJAT ovat kohdelleet häntä aina samalla tavalla kuin muitakin taistelijoita. Treenien päätteeksi on vedetty yläfemmat ja menty proteiinipirtelölle. Kovasti tämä aihe tuntui Sinua kiinnostavan ja oli puolustamisen arvoinen. :D
 
Kylla mun mielesta vois nuo narinat jattaa pois jos joku paasee UFC:hen jotain muuta "parempaa" aiemmin. Ne valittajat nayttais loppupelissa olevan parempia vain valittamisessa, ja Maku naytti kehassa mista kana pissii.

Niinkuin sanonta menee: "if you have nothing nice to say say nothing at all"
 
Kylla mun mielesta vois nuo narinat jattaa pois jos joku paasee UFC:hen jotain muuta "parempaa" aiemmin. Ne valittajat nayttais loppupelissa olevan parempia vain valittamisessa, ja Maku naytti kehassa mista kana pissii.

Niinkuin sanonta menee: "if you have nothing nice to say say nothing at all"

Kyllähän se valittaminen huonolta näyttää ja pisteitä laskee. Ja ihan kun UFC:llä olisi joku suomalaiskiintiö, paikat olisi nyt täynnä tai jotain. :D Päinvastoin, joku kun menestyy niin muille maamiehillehän se avaa vaan ovia, monella tapaa.

- - - Updated - - -

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllähän se valittaminen huonolta näyttää ja pisteitä laskee. Ja ihan kun UFC:llä olisi joku suomalaiskiintiö, paikat olisi nyt täynnä tai jotain. :D Päinvastoin, joku kun menestyy niin muille maamiehillehän se avaa vaan ovia, monella tapaa.

Aamen
 
Noh, sovitaan noin Suomalaisen MMA-hengen kannalta, että mun tieto oli väärä. Maku on aina ollut tervetullut kaikkien salien treeneihin ja KAIKKI OTTELIJAT ovat kohdelleet häntä aina samalla tavalla kuin muitakin taistelijoita. Treenien päätteeksi on vedetty yläfemmat ja menty proteiinipirtelölle. Kovasti tämä aihe tuntui Sinua kiinnostavan ja oli puolustamisen arvoinen. :D

No herättäähän se nyt kiinnostusta kun puhutaan noinkin vakavista syytöksistä ja annetaan jotain mysteerisiä arvoitusleikkejä vastaukseksi. Mun mielestä on ihan luonnollista että niihin halutaan tarkennusta, varsinkin kun otetaan huomioon että Makun kulmassa oli joku FFG:ltä ja treeneistäkin selvittiin ongelmitta.
 
Aina meitä turkulaisia vihataan ja sorretaan. Joko voitetaan UFC:ssä, hävitään siellä tai ei päästä sinne.

Mun ei pitänyt kirjoittaa mitään tai ajattelin laittaa jonkun virallisemman vastineen, mutta nyt en jaksa.

Kuinka moni tämän palstan lukijoista ihan oikeasti uskoisi Tipin, Teemun, Juhon tai Tompan aikovan rikkoa Makwanilta (tai keneltäkään) yhtään mitään mitään siitä syystä, että Maku sai sopparin UFC:hen. Siis oikeasti? Ja että tällaisesta olisi sovittu? Kyseessä ovat aikuiset, koko ikänsä tosissaan urheilleet miehet, joilla on perhettä ja oikeat työt. Nyt eletään vuotta 2015, ei 2000.
Makua ei todellakaan ollut FFG:llä näkynyt aikoihin, joten varmasti alussa miestä oltaisiin taas "testattu" jos olisi treeneihin tullut, mutta varmasti ihan ok-hengessä. Ton nyt tietävät kaikki vähääkään mitään kamppailua treenanneet. Vaikka kyseessä olisi Pihtiputaan Painiveikot, niin välillä kaikkia pudotetaan maan pinnalle ja sitten meno jatkuu ennallaan.

Mutta tosiaan. Juhon kanssa Maku jumppasikin ja Teemusta oli ainakin Porvoon kohdalla puhetta. Paikat säilyivät kaikilla ehjinä. Tomppa treenasi omaa matsiaan varten ja oli reissussa. Tipistä en tiedä kun se on niin kateuspäissään, hullu ja sekaisin, että päivysti salilla 24/7 vaanimassa Makwania. Onneksi eivät kohdanneet, Twitter ja Facebook olisivat räjähtäneet. Hymiö. Henkilökemioista voidaan spekuloida (mä en jaksa) ja suomivaparia piristävästä draamasta nauttia. Silti tarpeettomien väkivaltafantasioiden levittäminen on, no, tarpeetonta.

Pasin erikoisesta purkauksesta heräsi ajatus, että onpa todella sääli, jos Suomen suurimman vapaaottelupromootion entinen osakas todellakin ajattelee noin vapaaottelijoista ja tuota ajatustapaansa julkisuudessa levittää. Sitä en tiedä, onko kyseessä puhdas tietämättömyys lajista ja sen harrastajista, vai vain jostain syystä herännyt katkeruus. Oli syy mikä tahansa, on Cage on todellakin mennyt asioissa huimasti eteenpäin nykymenossaan.

Fightsportin ja Ylen vastineiden jälkeen totesin asian olevan omalta ja seurankin osalta loppuun käsitelty. Yritetään samaa nyt uudelleen.


Ja vielä itsestäänselvyytenä:

Onnea Makulle ja TMT:lle komeasta voitosta!


Harri Niva
Pj, FFG
 
Muutamat heitot oli vielä vähän 50/60, mutta toisaalta suorituksen takia voi melkoisesti siimaa antaa.

Suurella mielenkiinnolla odotan seuraavaa matsia, sekä kaikkea matskua mitä tulee ulos.

Katok, jos jonkun kertomat sanat tai lauseet ei ole sellaisenaan totuuksia, ei se vielä tarkoita että ne olisivat valheita. Ihmisen kommunikaatio on paljon monimuotoisempaa.

Jos menet ulkomaille, niin kerro siellä että" I am so an so from FINLAND and I always speak the truth. If you tell me lies, I belive you. Thank you, nice to meet you.":hyper:

Jos käyt ottelemassa ja menet esiintymään TVseen sen jälkeen, niin minä kirjoitan täällä palstalla, että minun mielestä sinun persoona on 50/60 paskaa.

Ei Suomessa voi puhua avoimesti maahanmuuttajista ilman, että joku leimaantuu rasistiksi.

Missään maassa maailmassa ei voi käyttää tuota virkettä/väitettä, ilman että leimautuu rasistiksi.(Ehkä Ugandalaiset voisivat käyttää perustellusti, jos heitä syytettäisiin ensin rasisteiksi, kun Ugandaan alkaisi joukolla muuttamaan turkulaisia seksituristeja panemaan niiden muijia.) Tätä kyseistä jankkausta ja sen variaatioita on käytetty ikuisesti eri yhteyksissä.
Kaikista asioista voi lopulta puhua, rakentavasti, faktoihin perustuen. Tosiasioihin.
Tällaista keskustelua toivovalle olisi esimerkiksi paha virhe esittää sen kaltainen väite kuin että vaikkapa "I am a catholic christian, I cannot be a racist!".:rock::hyvä::dance2:
 
Katok, jos jonkun kertomat sanat tai lauseet ei ole sellaisenaan totuuksia, ei se vielä tarkoita että ne olisivat valheita. Ihmisen kommunikaatio on paljon monimuotoisempaa.

Jos menet ulkomaille, niin kerro siellä että" I am so an so from FINLAND and I always speak the truth. If you tell me lies, I belive you. Thank you, nice to meet you.":hyper:

Jos käyt ottelemassa ja menet esiintymään TVseen sen jälkeen, niin minä kirjoitan täällä palstalla, että minun mielestä sinun persoona on 50/60 paskaa.
En nyt ihan seurannut?

Pointtina vain että ennen matseja jutut ei ollu omaan makuun, mutta matsin jälkeen oli hieman eri ääni kellossa mutta pari heittoa oli vähän överiä? Joo, show jne.

Mielipiteitä anyone?

Mutta teot puhuu puolestaan, ja kovat on nyt näytöt.
 
Ja ihan kun UFC:llä olisi joku suomalaiskiintiö, paikat olisi nyt täynnä tai jotain. :D Päinvastoin, joku kun menestyy niin muille maamiehillehän se avaa vaan ovia, monella tapaa.

Erittäin hyvä pointti.

Ja tässä voidaan olla sikäli jälkiviisaita, että vaikea laittaa tuota Ogle-matsia paremmaks. Jos ottelija alkaa kovaan ääneen huutelemaan ufc-paikan perään, niin eikö se ole vähän epäkunnioittavaa sen hetkistä "omaa" proomotiotakin kohtaan? Toisinsanottunahan se on "en mä täällä muuten ottelis, mutta kun on pakko". En nyt tiedä onko kukaan ottelija asiasta valittanut, mutta turhaa se on fanienkin...päähän lyöminen kuitenkin on erikoinen tapa tienata ja siksi epävarma tulonlähde.
 
Kuka muu vie Suomea MMA-maailmankartalle yhtä tehokkaasti kuin kaveri, jonka nimi on Mr. Finland? Maku on tähti jo nyt. Haastiksia on sovittuna ja tehtynä, ja ainakin Sherdogissa on jatkuvasti miestä koskevia ketjuja. Samaa ei todellakaan voinut sanoa Niinimäestä tai Kuivasesta.

Nyt vaan nautitaan tästä, eiköhän tässä avaudu ovia muillekin maanmiehille.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom