Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoisin, että olemme jo nähneet Makwan 2.0, kun katsoo miehen kehitystä UFC-uran aikana ja minkä tason vastustajien kanssa siellä nykyään heilutaan. Tappiot eivät ole tulleet turhille kavereille. Toki olisi hienoa jos nyt nähtäisiin vielä selkeä kehityshyppy Makun otteissa. Tähän ottelijan on itse ainakin pakko uskoa ja toivotaan, että selkeää kehitystä vielä nähdään.Aika mahtipontiseltahan nuo Makwanin puheet podcastissa kuulostivat. Jotenkin tuli kuitenkin deja vu -fiilis, että tämän olen kuullut ennenkin. Tuntuu, että jokaisen tappion jälkeen on selitelty omaa heikkoa valmistautumista ja aiottu vastaisuudessa korjata tilanne; laittaa kaikki likoon ja mennä divarin kärkeen, että heilahtaa. Silti samat selitykset ja samat vakuuttelut ovat toistuneet uudestaan kerta toisensa jälkeen. Seuraavan tappion jälkeen keksitään taas joku uusi "mullistava" syy, minkä takia hävittiin, ja aloitetaan jälleen kerran tyhjältä pöydältä.
Tulipa negatiivissävytteinen viesti. Toivon toki, että tällä kertaa Makwanin juttelut pitävät kutinsa ja seuraavan kerran häkissä nähtäisiin oikeasti Amirkhani 2.0
Tämä.Aika mahtipontiseltahan nuo Makwanin puheet podcastissa kuulostivat. Jotenkin tuli kuitenkin deja vu -fiilis, että tämän olen kuullut ennenkin.
Aika mahtipontiseltahan nuo Makwanin puheet podcastissa kuulostivat. Jotenkin tuli kuitenkin deja vu -fiilis, että tämän olen kuullut ennenkin. Tuntuu, että jokaisen tappion jälkeen on selitelty omaa heikkoa valmistautumista ja aiottu vastaisuudessa korjata tilanne; laittaa kaikki likoon ja mennä divarin kärkeen, että heilahtaa. Silti samat selitykset ja samat vakuuttelut ovat toistuneet uudestaan kerta toisensa jälkeen. Seuraavan tappion jälkeen keksitään taas joku uusi "mullistava" syy, minkä takia hävittiin, ja aloitetaan jälleen kerran tyhjältä pöydältä.
Tulipa negatiivissävytteinen viesti. Toivon toki, että tällä kertaa Makwanin juttelut pitävät kutinsa ja seuraavan kerran häkissä nähtäisiin oikeasti Amirkhani 2.0
3 tappiota, Allen hajaäänin (edelleen tappioton UFCssä), Burgos (kaikki meni päin hemmettiä) ja täydet erät Barbozaa vastaan. Noita on joutunut "selittämään". Muut 6 voittoa.Aika mahtipontiseltahan nuo Makwanin puheet podcastissa kuulostivat. Jotenkin tuli kuitenkin deja vu -fiilis, että tämän olen kuullut ennenkin. Tuntuu, että jokaisen tappion jälkeen on selitelty omaa heikkoa valmistautumista ja aiottu vastaisuudessa korjata tilanne; laittaa kaikki likoon ja mennä divarin kärkeen, että heilahtaa. Silti samat selitykset ja samat vakuuttelut ovat toistuneet uudestaan kerta toisensa jälkeen. Seuraavan tappion jälkeen keksitään taas joku uusi "mullistava" syy, minkä takia hävittiin, ja aloitetaan jälleen kerran tyhjältä pöydältä.
3 tappiota, Allen hajaäänin (edelleen tappioton UFCssä), Burgos (kaikki meni päin hemmettiä) ja täydet erät Barbozaa vastaan. Noita on joutunut "selittämään". Muut 6 voittoa.
Tai sitten sulta meni se ohi. Onko puheilla hirveästi väliä, kun kehitystä näyttää tulevan ja UFC-recordi on hyvin plussalla? Kritiikkiä voi aina antaa, mutta nämä välillä hieman erikoisilta vaikuttaneet peliliikkeet ja puheet ovat kuitenkin tuottaneet hyvin tulosta. Maku on hyvin poikkeuksellinen urheilija, enkä tiedä tuleeko ihan hetkeen toista suomalaista, joka saa kasattua samaa määrää UFC-voittoja?Meni vissiin pointti ohi.
Tai sitten sulta meni se ohi. Onko puheilla hirveästi väliä, kun kehitystä näyttää tulevan ja UFC-recordi on hyvin plussalla? Kritiikkiä voi aina antaa, mutta nämä välillä hieman erikoisilta vaikuttaneet peliliikkeet ja puheet ovat kuitenkin tuottaneet hyvin tulosta. Maku on hyvin poikkeuksellinen urheilija, enkä tiedä tuleeko ihan hetkeen toista suomalaista, joka saa kasattua samaa määrää UFC-voittoja?
Itse keskittyisin mieluummin positiivisiin asioihin ainaisen vinkumisen ja vikojen etsimisen sijaan, mutta kukin tavallaan. Sitten jos osaamista ja intoa on oikein kunnolla, niin eikun vapaaottelutoimintaan vain jollain tavalla mukaan ja homma nousuun. Foorumikitinä ei vie asioita eteenpäin.
5.6.on fight night 189 Vegasissa. 13 matsia wikipediassa muttei tätä.Makwanin todennäköinen vihu on Nate Landwerh
![]()
Makwan Amirkhani nousee kehään kesäkuussa – mediatiedot: kohtaa UFC:ssä kovia kokeneen jenkin
Makwan Amirkahnin seuraava ottelu on jo tiedossa.www.iltalehti.fi