Makwan Amirkhani

Turku olisi varmaan vähän huono paikka perustaa korkean profiilin kamppailusalia, koska siellä on FFG. Toki Helsingissäkin on GB ja Loop, mutta pääkaupunkiseudulla kokonaisuudessa on paremmin tilaa.

Samaa mieltä, mutta sen takia sitä mietin, koska sinne oli alettu jo rakentamaan tiloja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku sadan tonnin sopimus ei nyt vielä ihan nuorelle miehelle eläkerahoja takaa. Tällä ei ole oikein mitään tekemistä Tysonin kanssa.

En nyt ihan ymmärrä, mitä haluat väittää. Voitko laittaa linkin siihen nimenomaiseen viestiini, jota kritisoit tuon eläkerahajutun kanssa ja perustella miksi olen siinä väärässä? On vaikea keskustella tuommoisista epämääräisistä jutuista, joissa vihjaat minun sanoneen jotain, mutta et täsmällisesti määrittele, mistä on kyse.

Kuitenkaan se, jos Makwan on tuhlannut kaikki rahansa, ei osoita, että rahaa ei alunperin olisi ollut paljon ja sponssitoiminta tuottoisaa. Tämän taas osoittaa todeksi Tysonin esimerkki.
 
Tässä haastattelun toinen osa. Tällä kertaa enemmän Makwanin ajatuksia itse matsista sekä siihen valmistautumisesta.

 
Miksi mies ei lähde rintamalle, puolustamaan omaa kansaansa? Oikea sota vaatii enemmän kanttia kuin leikkitappelu kehässä...


Turkki hyökännyt Syyrian kurdi alueella. Ei Iranin kurdialueelle missä Makwan on syntynyt ja mistä muuttanut tarha-ikäisenä suomeen.

Göteborgin seudulla asuu paljon Saabin ja Volvon tehtaiden perässä sinne muuttaneita suomalaisia, sekä aurinkorannikolla espanjassa parikymmentä tuhatta. Jos itse olisin suomesta muuttanut pois tarhaikäisenä ja Tanskalaiset hyökkäisivät Göteborgiin, niin en kyllä lähtisi rintamalle. Instagrammiin ja facebookkiin kyllä kampanjoisin, sillä sota on aina ikävä asia.
 
Miksi mies ei lähde rintamalle, puolustamaan omaa kansaansa? Oikea sota vaatii enemmän kanttia kuin leikkitappelu kehässä...


Yksi "korkean profiilin" kurdi markkinamiehenä varmaan parempi asialle kun sama mies tykinruokana mitenkään heitä väheksymättä.

Nythän tarjotaan hyvää markkinarakoa sekä itselle että kurdeille jos kerran Trump tulee paikalle katsomaan (kiinnostaako miestä vielä prelit, sit eri asia?). Voittohaastiksessa kuittia Trumpin suuntaan ja twiittiä tulee ba
 
Lue Andy se tyly totuus Mike Tyson. Se hassasi yli 900 milj taalaa.
Kyllä Makulla kovat tulot on nyt mutta varmasti menotkin hurjat. Rahaa tulee niin kauan kuin menestyy. Kun tulee tappio niin nopeasti unohtuu sponssit.

Nyt oleva matsi on käänteen tekevä. Jos sen voittaa niin kyllä on sponsorit kimpussa ulkomaita myöten.
 
En ole kyllä yhtään kiinnostunut Tysonin elämänkerrasta. Joka tapauksessa rahat on aina mahdollista tuhlata pois, vaikka niitä olisi miten paljon.

Tässä matsissa on minusta Makwanille vain voitettavaa. Tappio ei muuta hänen tilannettaan paljonkaan vaan hän siinä tapauksessa ottelee jatkossa suunnilleen samalla tasolla kuin aiemminkin. Potkuja UFCsta hän ei saa missään tapauksessa.

Voitto taas olisi todellakin iso juttu. Paikka rankingeissa olisi käytännössä varma ja mahdollisuus otella seuraavaksi jotain oikeaa nimimiestä vastaan olisi ihan realistinen.
 
Yksi "korkean profiilin" kurdi markkinamiehenä varmaan parempi asialle kun sama mies tykinruokana mitenkään heitä väheksymättä.

Nythän tarjotaan hyvää markkinarakoa sekä itselle että kurdeille jos kerran Trump tulee paikalle katsomaan (kiinnostaako miestä vielä prelit, sit eri asia?). Voittohaastiksessa kuittia Trumpin suuntaan ja twiittiä tulee ba

Hyvin sanottu tuo tykinruoka kommentti!

Jos loppuhaastiksessa Makwan kuittaisi Trumpille jotain kurdien kohtelusta, niin olisi kyllä kova juttu! Arvostaisin.
 
Tässä haastattelun toinen osa. Tällä kertaa enemmän Makwanin ajatuksia itse matsista sekä siihen valmistautumisesta.

"Anacondalla kaveri pihalle ensimmäisen minuutin aikana." Maku uhkuu itseluottamusta, ja hyvä niin. Perisuomalainen asennehan on haukkua kaikki uhoajat, koska turpa tulisi pitää kiinni ennen kuin on homma hoidettu. Minusta kuitenkin Suomi tarvitsee henkilöitä, jotka uskaltavat sanoa etukäteen olevansa parhaita, ja sitten näyttää se toteen. Eli pois siitä iänikuisesta perinteestä, että pärjätään vasta sitten ns puskista, kun kukaan ei meiltä mitään odota. Jos Makun työskentely kehässä ei vastaa puheita, niin annetaan sitten kritiikkiä tarpeen mukaan, mutta hyvä että treeni on kulkenut, ja itseluottamus vaikuttaa oikeasti olevan rautaa. Kyllä mä uskon, että Maku saa Burgosin nopeasti tonttiin, eikä sieltä ylös enää päästä.
 
Minusta kuitenkin Suomi tarvitsee henkilöitä, jotka uskaltavat sanoa etukäteen olevansa parhaita, ja sitten näyttää se toteen.
Joo nämähän olisivat kiva lisä Suomen vapaaottelukentällä, mutta mitä tekemistä tällä Makun kanssa on? Onko se jo kertonut olevansa paras?
 
En nyt ihan ymmärrä, mitä haluat väittää. Voitko laittaa linkin siihen nimenomaiseen viestiini, jota kritisoit tuon eläkerahajutun kanssa ja perustella miksi olen siinä väärässä? On vaikea keskustella tuommoisista epämääräisistä jutuista, joissa vihjaat minun sanoneen jotain, mutta et täsmällisesti määrittele, mistä on kyse.

Kuitenkaan se, jos Makwan on tuhlannut kaikki rahansa, ei osoita, että rahaa ei alunperin olisi ollut paljon ja sponssitoiminta tuottoisaa. Tämän taas osoittaa todeksi Tysonin esimerkki.
Tämä liittyi keskusteluun siitä, onko Makun markkina-arvo niin kova, että hän voi vain keskittyä naistenlehtien kansikuviin ja eläkerahat on turvattu. Jos et muista, niin se ei ole minun ongelma.
 
Joo nämähän olisivat kiva lisä Suomen vapaaottelukentällä, mutta mitä tekemistä tällä Makun kanssa on? Onko se jo kertonut olevansa paras?
Kyllä. Kuuntelitko tuota Makun haastattelua ollenkaan? Kertoo olevansa salilla ylivoimainen, ja ottavansa vyön ensi vuonna. Siten liittyy Makuun.
 
Tuli kuunneltua noita Makun haastatteluja ja yksi asia kyllä ihmetyttää, että miksi pitää toisessa puhua ihan toisella lailla kuin toisessa. Esim. tossa yksi vastaan yksi podcastissa sanoo, että on muutaman ottelun katsonut Shane Burgosilta. Sitten Ariel Hewanin haastattelussa sanoo, että ei ole katsonut ollenkaan, ehkä yhden erän ja se riitti. Koittais nyt päättää.

Toivottavasti Maku saa ottelun mattoon nopsaan. Nimittäin jos ei saa niin pystyssä hän tulee olemaan täysin vastaantulija. Jalkatyö on hänellä kehittynyt, mutta lyönti komboja ei ainakaan viime ottelun perusteella osaa lainkaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom