Makwan Amirkhani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai siellä ihan normaalit nyrkkeilyn painoluokat on?

Mistä sait nuo 69 ja 81 sitten?

Sillä aikaa kun keksit siihen vastausta niin ketjua jos luet selviää, että Maku oli 72 kg ja Perälä viitisen kiloa isompi. Yhden painoluokan isompi. Nyrkkeilyn painoluokan isompi. Rekkamiehen vyötäröllä roikkuva viisi kiloa tuskin kuitenkaan hengenvaarallinen on kenellekkään.
 
Siis Makwan ilmoittanut itsensä -75kg sarjaan 72kiloisena puntarilla eli varmaan ei ole pudottanut yhtään painoa. Eikös Makwanin kaikki nyrkkeily matsit ole olleet -75kg:ssa ? 69kg varmaan oikea sarja. Ammattilaisena varmaan olisi 66.7kg eli välisarja.

Vastustaja 77kg parin kilon päässä 75:sesta mikä varmaan luonnollinen sarja hänellekkin.
 
Kovasti oli puhetta että nyt matsattaisiin useammin, mutta ei siltä valitettavasti näytä.:unsure:
20190110_011141.jpg
 
Kovasti oli puhetta että nyt matsattaisiin useammin, mutta ei siltä valitettavasti näytä.:unsure:
Miksi pitää kiirettä? Makwan ymmärtääkseni tähtää nyrkkeilyn SM-kisoihin nyt keväällä ja on panostanut pystyottelun parantamiseen viime ottelun jälkeen. On aina parempi mitä pidempään on UFC-ottelija, ja kun ikäkään ei ole tulossa vastaan, niin tuon statuksen ylläpito, ja sen tuomista eduista nauttiminen sponsoripuolella, on fiksua. Esim. Niinimäki ja Kuivanen ottivat matseja nopealla tahdilla, eikä se tuottanut toivottua tulosta.
 
Vaikea saada myöskin nimeä, ja vanhatkin ansiot unohtuu kun kuitenkin näin alussa uraansa viivyttelee mahdottoman pitkiä aikoja. Toisaalta, Gussekin teki samaa, oli kyllä tunnetumpi jo.
 
Luulen että Makwanilla ei ole tavoitteenakaan kovin paljon edetä UFC-urallaan vaan nimenomaan pysyä nykytilanteessa mahdollisimman kauan. Realistisesti hänellä ei kuitenkaan ole mahdollisuuksia tittelimatsiin tai edes kärkihaastajien joukkoon ja sinne käytännössä pitäisi päästä, että toiminta olisi taloudellisesti kannattavaa hänelle. Parempi vain olla UFC:n riviottelija ja kestojulkkis Suomen tasolla mahdollisimman pitkään.
 
Andy on asian ytimessä. Jokainen ottelija määrittelee omat tavoitteensa ja luo strategian saavuttaakseen sen. Olisi tietenkin fanina hienoa nähdä suomalaisen urheilijan menestyvän UFC:n kärkikahinoissa muttei nykyiset UFC:n suomalaiset ottelijat sitä ole tavoittelemassa vaan taloudellista vakautta pitkällä aikavälillä. Sekin on kunnioitettava saavutus ja täysin ymmärrettävissä.
 
On kyllä säälittäväksi mennyt jos roikkuminen Seiskan otsikoissa on tärkeempää kuin otteleminen maailman suurimmassa MMA-organisaatiossa.
 
No ei varmaan maksa, kun ei edes ottele. Ei tuolla tavalla nimeä oikein saa nostettua.

Oletko harkinnut itse, että jättäisit päivätyösi ja keskittyisit pelkästään vapaaottelu-uraan. Onhan se nyt surkeaa, että vain istutaan jossain konttorissa sen sijaan että oteltaisiin ammattilaisvapaaottelua Cagessa.

Lisäksi minä haluan nähdä niitä matsejasi kun olen maksanut Ruutu+ tilaukseni.
 
Maailman suurin MMA-organisaatio ei maksa siitä ottelemisesta niin paljon, että Makwanin kannattaisi tehdä sitä kovin tiheään.
Makwan on tainnut saada muutamasta ottelustaan lähemmäs 200k rahaa, haluaisin nähdä ukon palkkakuitteja jos se on seiskajutuilla ja suomen honormyyntien markkinoinnilla repinyt tollasen summan rahaa kasaan.
 
Makwan on tainnut saada muutamasta ottelustaan lähemmäs 200k rahaa, haluaisin nähdä ukon palkkakuitteja jos se on seiskajutuilla ja suomen honormyyntien markkinoinnilla repinyt tollasen summan rahaa kasaan.

Kävi ihan sama mielessä.
Eikä se edes vaikuta enää vaik makwan häviäis ja sais kenkää ufc:stä, siis näihin seiskan ja mainosjuttuihin. Makwanilla on jo nimeä suomessa.
Harva edes tajuaa vaik se sieltä kenkää sais.
Se että roikkuu siellä ufc:ssä ottelematta ni empä usko että nostaa ansioita.
Itse luulen että haluaa pystytaitonsa tiettyyn pisteeseen ennen seuraavaa ufc ottelua.
Täs mieles ihan fiksu juttu. Jossain vaihees vaan pakko otella.
 
Oletko harkinnut itse, että jättäisit päivätyösi ja keskittyisit pelkästään vapaaottelu-uraan. Onhan se nyt surkeaa, että vain istutaan jossain konttorissa sen sijaan että oteltaisiin ammattilaisvapaaottelua Cagessa.

Lisäksi minä haluan nähdä niitä matsejasi kun olen maksanut Ruutu+ tilaukseni.

Makun päivätyö on UFC. Hän on ammattiottelija, jos et tiennyt.
 
No ei varmaan maksa, kun ei edes ottele. Ei tuolla tavalla nimeä oikein saa nostettua.

Jos tienistit ja tämä nykyinen asema makulle riviottelijana riittää, niin miksi riskeerata hyvää elämäntilannetta ja terveyttä ottelemalla usein? Se on selvää, että maku ei tuu ikinä kärkeen pääsemään, niin parempi vaan tyytyä tuohon riviottelijan paikkaan ja ottaa kaikki irti siitä. Ottelemalla usein tulis potkukin todennäköisesti nopeemmin, kun sarja on täynnä pirusti kovempia kavereita. Ja samalla lähtis sponssit ja muut tulot.
 
Jos tienistit ja tämä nykyinen asema makulle riviottelijana riittää, niin miksi riskeerata hyvää elämäntilannetta ja terveyttä ottelemalla usein? Se on selvää, että maku ei tuu ikinä kärkeen pääsemään, niin parempi vaan tyytyä tuohon riviottelijan paikkaan ja ottaa kaikki irti siitä. Ottelemalla usein tulis potkukin todennäköisesti nopeemmin, kun sarja on täynnä pirusti kovempia kavereita. Ja samalla lähtis sponssit ja muut tulot.

Ymmärrän kyllä pointin mutta voisin kuvitella että jokaisen ottelijan unelma on päästä UFC:hen tms. suureen organisatioon. Nyt sinne on päästy, niin ei sitten enää otellakaan, vaikka loukkaantumia ei ole. Noh, tämä on siis vain mun mielipide ja sillä ei ole merkitystä paskan vertaan. Kunhan kirjoitin mielipiteeni :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom