Athlete sanoi:
Tuo sinun 7*160kg pitäisi kyllä huonollakin hermotuksella tarkoittaa 200 penkkiä.
Mulle on taas kolme normitreenaajaa, jotka eivät ole hermotelleet paljoa ja ovat penkanneet yli 200kg, sanoneet, että 1x200kg vaatii 8x160kg ja omasta kokemuksestakin se vaikuttaa siltä.
Lisäksi rinnaltalähtö taitaa olla heikko, siis verrattuna loppuojennukseen
No, se 200kg jäi silloin aikoinaan loppuojennusta vaille(2-3cm ylemmäs ja se olisi ollut siinä, mutku ei vaan saanu...) Eli just toisinpäin.
Treenaatko muuten vielä Blue Fitnessillä, vai missä? Paljonko on painoa nykyään?
Treenailen nykyisin lähellä Tikkurilaa ja painoa on 91kg..:D Reilu viikko sitten oli 85kg. Eli ei olla lähelläkän 200kg kunnossa.:( Saan nykyisin ylös 4x150kg
Olisi hauska tulla paljastamaan kuka olen, jos enää uskallan sen turhan ankaran provoilun jälkeen (ehkä muistat)..
Ootsä se tyyppi, joka vähän juoksentelikin? Arvaa vaan ollaanko täälläkin päässä provoiltu..:D Mun viestejä on kadonnut välillä mystisesti..:jahas: En kyllä muista enää sitä provoilua, mutta nimimerkin muistan vielä ja että jostain "erimielisyyksistä" se jäi mieleen, mutta ei pysty muistaan mistä. Ei mua nappaa provoilut eli ihan vapaasti voit kertoa kuka olet, jos haluat, varsinkin kun muistutan nykyisin sählynpelaajaa:D
Tyhjän päälle ilmaan tanko on raskaampi pysäyttää kuin rinnalle, eikö vain?
En kyl oikeastaan tiedä, koska yleensä mun pysäytykset rinnalle on myös kuin tyhjän päälle pysäytyksiä. Damn, pitää testata..