Maksimisotilaspenkki SM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kroits
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
alumiini sanoi:
Täh. Eikös normaalikin penkki tehdä niin, että jarrutetaan itse ja tanko vain hipaisee rintaa just ja just? Tai mun mielestäni se ainakin pitäisi tehdä niin..

Neutraali ajattelee asian varmaan kuin minäkin, eli puhutaan pysätyksellä tehdystä penkkipunnerruksesta. Tyhjän päälle ilmaan tanko on raskaampi pysäyttää kuin rinnalle, eikö vain? Siten tuo 2 cm rinnasta pysytys on paljon raskaampi kuin stoppi rinnalle ja ylös.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Athlete sanoi:
Tuo sinun 7*160kg pitäisi kyllä huonollakin hermotuksella tarkoittaa 200 penkkiä.
Mulle on taas kolme normitreenaajaa, jotka eivät ole hermotelleet paljoa ja ovat penkanneet yli 200kg, sanoneet, että 1x200kg vaatii 8x160kg ja omasta kokemuksestakin se vaikuttaa siltä.
Lisäksi rinnaltalähtö taitaa olla heikko, siis verrattuna loppuojennukseen
No, se 200kg jäi silloin aikoinaan loppuojennusta vaille(2-3cm ylemmäs ja se olisi ollut siinä, mutku ei vaan saanu...) Eli just toisinpäin.
Treenaatko muuten vielä Blue Fitnessillä, vai missä? Paljonko on painoa nykyään?
Treenailen nykyisin lähellä Tikkurilaa ja painoa on 91kg..:D Reilu viikko sitten oli 85kg. Eli ei olla lähelläkän 200kg kunnossa.:( Saan nykyisin ylös 4x150kg:nolo:

Olisi hauska tulla paljastamaan kuka olen, jos enää uskallan sen turhan ankaran provoilun jälkeen (ehkä muistat)..

Ootsä se tyyppi, joka vähän juoksentelikin? Arvaa vaan ollaanko täälläkin päässä provoiltu..:D Mun viestejä on kadonnut välillä mystisesti..:jahas: En kyllä muista enää sitä provoilua, mutta nimimerkin muistan vielä ja että jostain "erimielisyyksistä" se jäi mieleen, mutta ei pysty muistaan mistä. Ei mua nappaa provoilut eli ihan vapaasti voit kertoa kuka olet, jos haluat, varsinkin kun muistutan nykyisin sählynpelaajaa:D
Tyhjän päälle ilmaan tanko on raskaampi pysäyttää kuin rinnalle, eikö vain?

En kyl oikeastaan tiedä, koska yleensä mun pysäytykset rinnalle on myös kuin tyhjän päälle pysäytyksiä. Damn, pitää testata..:)

ISO :offtopic:

Yritin laittaa privaa, mutta eihän se onnistu kun et ole VIP, höh..Joku voi tämän vaikka poistaa kun alumiini on ehtinyt viestin lukea..

Jep, sama jätkä..Ollaan nykyään aika samoissa mitoissa, mulla paino taas on tullut lähiaikoina tuolta yli 90 kg:sta alas 85:een ja tästäkin rypistetään. Sählynpelaaja my ass, jos 4*150 tulee! Ja tuon painoisena oikeasti kova tulos! Etenkin kun tyylikin on varmasti aika puhdas, jos samalla tavalla nostat kuin ennen. Minä oon vieläkin heikko, ainakin penkissä. Sotilaspenkin joukkuekisoihin oon kuitenkin menossa parin kaverin kanssa huhtikuussa, siksi tuo paino laskee..Ens kerralla otetaan sut mukaan jos paino/tulokset ovat tuota luokkaa! ;) Sähäkkyyttä multa löytyy vieläkin..Veto ja jopa kyykkykin ovat kohtuukunnossa, ja leuat..Katotaan jos kesällä menis juoksu"kisoihinkin", vaikka joku puolimaratoni (aluksi piti mennä täysversiolle, muttei se taida toteutua).

joillakin saattaa mennä vaikka 10x160 mutta silti ei 200 nouse ku ei pää kestä ku on aina hinkattu sillä vakio painolla. itse olen villen kanssa samoilla linjoilla siinä että niitä kovia rautoja kannattaaa pidellä suorilla käsillä tai vaihto ehtoisesti tehdä negatiivista penkkiä vaikka normi penkin päälle ja ISOILLA painoilla. jos aina tekee vakio painoilla pidempää sarjaa loppuu ykkös nostoissa pää kesken ja suorilla käsilläkin se rauta painaa jo niin paljon ettei se usko vain ykseinkertaisesti riitä maksimi suoritukseen eli luovutettu on jo henkisesti siinä vaiheessa kun maksimi rauta on suorilla käsillä. useimmilla se on sillain.

Athlete sanoi:
Ens kerralla otetaan sut mukaan jos paino/tulokset ovat tuota luokkaa! ;) Sähäkkyyttä multa löytyy vieläkin..Veto ja jopa kyykkykin ovat kohtuukunnossa, ja leuat..

edit: Poistin tiedon, mistä löytyy mun nykyiset treenit, ettei modet suutu..:)

heikoin sarja, millä mun ohjelmalla on 200 tehty on ollut 5*150kg. tämä toki 5 vkoa ennen maksimiykköstä peruskaudella. kaikki riippuu niin treenityylistä.

Nilkit.com sanoi:
Eihän siellä kisoissa ole edes muita kuin raumalaisia :)

Tervetuloa vaan Lopelle muutkin kun Raumalaiset !
Kävi tässä pelko per... että J-M. Järvi ja kumppanit jyrää kaikkii muut, mutta tänään tuli tietoa että ylläreitä on luvassa...
Ei muuta kun ilmoittautumaan !!
www.sppojat.com

Itte nostin todella kevyesti 2*180 kg, mutta kun tuli maksimi nosto niin 200 täysin läpi... psyykeestä on ittelläni paljon kiinni. kun maksimi meni vituiks otin väli raudat 2*170 ja kaveri sano että meni todella paljon nihkeämmin kuin edellisen reenin 2*180kg. Ai niin ja jalat ilmassa paino 106 kg 20*100kg treenin päälle....

Suositut

Back
Ylös Bottom