Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://home.aland.net/m05740/akk/ove_lehto_242_5_och_230kg.wmvneutraali sanoi:laittakaa oven klippiä tänne tulemaan, mua ainaki kiinnostaa nähä se. olkoon tyyli mikä tahansa niin tuohan on aivan järkyttävä tulos.
ainut hylkyperuste on rannesiteet.hyvähän se toki on jeesustella jos ite on jossain kisassa joskus vahingossa 140kierossa ylös pukannu;). stoppi oli ainakin pitkä, paljon lyhyemmätkin stopit hyväksytään.Athlete sanoi:Kisassahan toi ei menisi läpi tietenkään.)
Nilkit.com sanoi:Onkos J-M Järvi mukana?
Pakko tyydyttää pätemisen tarpeeni... Se on Lopella..;) Ooh, kylläpäs tuntui hyvältä..:jahas:hyrre sanoi:...Lopessa...
mxu sanoi:Taas vähän offtopicia, mutta eikö Oven paras kisatulos varusteilla ole se 307,5 kg, vai elänkö kivikautta? Onko tietoa jostain isommista raudoista. Kovahan se näyttäs raakapuolella olevan, että luulis sen enemmänkin hyötyvän paidasta.
neutraali sanoi:ainut hylkyperuste on rannesiteet.hyvähän se toki on jeesustella jos ite on jossain kisassa joskus vahingossa 140kierossa ylös pukannu;). stoppi oli ainakin pitkä, paljon lyhyemmätkin stopit hyväksytään.
neutraali sanoi:edit: tangon upotuksesta vielä. sotilaspenkissähän tangon saa laskea ainoastaan rintalastalle ja tanko saa upota puolet tangon vahvuudesta, melko fakiiri saa ollakin jos sitä enemmän meinaa sinne upottaakaan, siis jos haluaa rintalastan säilyvän ehjänä. kummatki nostot oli hyviä ja siistejä ja 230 nosto oli kisakelpoinen jos ei rannesiteitä olisi.
Ville1Suuri sanoi:Treenaan aina painoja hyvin kontrolloiden,eli pysäytän tangon itse pari senttiä irti rinnasta ja siitä takaisin ylös.Sehän on juu noston raskain kohta,kun ite pysäyttää tangon ja nostaa takaisin.Mulla vois olla joku videokin jostain nostosta,tarvii katsoa.
Ville1Suuri sanoi:eli pysäytän tangon itse pari senttiä irti rinnasta ja siitä takaisin ylös.
Athlete sanoi:Sen verran kova toi 7*160kg mainitsemallasi tyylillä, että 200 kg paukkuu niin että soi!
alumiini sanoi:Se on vakio, että jos ottaa 8*160kg, niin 200kg tulee ykkösenä ylös!!
alumiini sanoi:Väitän meinaan, että jos tolla tyylillä ottaa 7*160kg, niin 6*160kg tekee tiukkaa normaalilla tyylillä, jos ei vedä mitään kunnon pomppuja! Pitääkö paikkansa? Ainakin mä pystyn ottamaan useampia toistoja jättämällä penkin vajaaksi.
alumiini sanoi:Ja lisää juttua.. ihan ku jotakuta kiinnostais... oon itsekin ottanut just 7x160kg normaalia penkkiä(tosin en tän painosena ja oli kyl saakelin tiukka). Eikä tullu 200kg ylös suorille käsille. Se on vakio, että jos ottaa 8*160kg, niin 200kg tulee ykkösenä ylös!! Tietysti, jos on hermotellu sairaasti, niin sitten ehkä vähempikin voi riittää...
neutraali sanoi:tuo että pysäyttää 2senttiä ennen rintaa on kyllä raskaampi tehdä kuin rinnasta asti(koska joutuu jarruttamaan äärimmäisen paljon laskua koska tanko muuttaa suuntaa tyhjän päältä