Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoisin että aivan normaalia sellaisilla jotka solttua paljon tekee.mxu sanoi:Tää nyt on jo periaatteessa lievä offtopic, mutta mikäköhän mulla on kehityksestä jälessä, vai oonko tehny niin paljon solttupenaa, ettei enää normipenkki kulje paremmin. Kun otan esim 2x120 solttuna nätisti, niin voin väittää ettei ehkä 3x120 tulis jalat maassa ilman pienintäkään perseennostoa.
mxu sanoi:Oon tässä miettiny että missäköhän ***, eli palstan *** on
alumiini sanoi:Eikö nää suorat viittaukset oikean nimen ja palstanimimerkin välillä voisi jättää pois? Mä en ainakaan tykkäis, jos muut postittaisi mun nimeä ilman lupaa.. Kyseisestä henkilöstä en sit tiedä..
hunter killer sanoi:Illikainen oli ottanu muistaakseni Kemissä Body-centerin jollain hyvänolon päivillä soltusta 225, tai jotain..se kait on epävirallinen raskaan ME?Virallinen on se Martikaisen tulos...
mxu sanoi:Se on huvittavaa kyllä kun aina puhutaan ME:stä, vaikka lajissa ei kisailla muualla kuin Suomessa. Paljonkohan esim. Mendelson ottais ihan laakista solttua? :D
RRKalle sanoi:ove on kokeillut 260 joskus solttupenassa, ja muistaakseni 245 ottanutkin.
Jossain oli videokin 242,5 kg:n rysäytyksestä ja siinä oli myös rannesiteet. Sotilaspenkkikisoissahan niitä ei saa käyttää..bb23 sanoi:245 on ottanut, mutta ilman pysäytystä ja sellasella rysäytyksellä että useimmilta katkeis kylkiluut samanlaisella suorituksella. Kova rauta silti jalat ilmassa
hoplaa90 sanoi:miksköhän ei tolla alle 20 vuotiaissa ole kun toi yks tulos?? vois tehä parin vuoden päästä suomen ennätyksen sinne jos ei kukaan mene aikasemmin tekeen