Maksimisotilaspenkki SM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kroits
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
on

mutta ei se mikään ipf 3sekunnin stoppi tarvi olla :), vaan just semmonen järkevä stoppi että juuri ja juuri näkee että se pysähtyy.

Tää nyt on jo periaatteessa lievä offtopic, mutta mikäköhän mulla on kehityksestä jälessä, vai oonko tehny niin paljon solttupenaa, ettei enää normipenkki kulje paremmin. Kun otan esim 2x120 solttuna nätisti, niin voin väittää ettei ehkä 3x120 tulis jalat maassa ilman pienintäkään perseennostoa.

Zone-sarja -42%
mxu sanoi:
Tää nyt on jo periaatteessa lievä offtopic, mutta mikäköhän mulla on kehityksestä jälessä, vai oonko tehny niin paljon solttupenaa, ettei enää normipenkki kulje paremmin. Kun otan esim 2x120 solttuna nätisti, niin voin väittää ettei ehkä 3x120 tulis jalat maassa ilman pienintäkään perseennostoa.
sanoisin että aivan normaalia sellaisilla jotka solttua paljon tekee.

mxu sanoi:
Oon tässä miettiny että missäköhän ***, eli palstan *** on

Eikö nää suorat viittaukset oikean nimen ja palstanimimerkin välillä voisi jättää pois? Mä en ainakaan tykkäis, jos muut postittaisi mun nimeä ilman lupaa.. Kyseisestä henkilöstä en sit tiedä..

alumiini sanoi:
Eikö nää suorat viittaukset oikean nimen ja palstanimimerkin välillä voisi jättää pois? Mä en ainakaan tykkäis, jos muut postittaisi mun nimeä ilman lupaa.. Kyseisestä henkilöstä en sit tiedä..

No sorry. Ajattelin vaan että kun kyse on periaatteessa julkkiksesta, joita täällä palstallakin on monia.. ja joista moni jo tietää kuka on nimimerkin takana. Eihän Mikekään pahaksi laittaisi jos mainitsisin hänen oikean nimensä:D Vai olenko:david: ?

Hello.
Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen. Kisoihin osallistuminen on vähän kiikunkaakun. Mulla on ollu kolme puol kuukautta pientä lämpöö ja olin tässä alkuvuodesta puoltoista kuukautta treenaamatta. Nyt oon pikkuhiljaa aloitellu mut heti ekassa treenissä sain olkapään kipeeks kun otin solttuu 180 kilolla. Treenataan täysillä tai ei ollenkaan kostautui jälleen kerran. Oon silti käyny vähän kivun läpi treenaamassa vaihtelevalla menestyksellä.
Lämpöilystä en jaksa enää välittää, kun mut on tutkittu läpikotaisin ja mitään ei löydy. Kuvattu päästä nivusiin ja verestä ei voi enempää arvoja tutkailla ja kaikki OK.
Kun täällä puhuttiin paidalla nostamisestakin niin sitäkin kokeilin kolmen kuukauden tauon jälkeen, paita oli niin löysä et sain sen ite päälle, otin 240kg kevyesti mut olkapää ei kestäny enempää. Jos tää ei ihan päreiks mee niin lähden kokeilee tavoitteista tinkimättä ;)

Onne kampäkkiin vaan. Koita hyvä mies ottaa rauhallisesti ettet koko uraa heitä roskiin kerralla, sustahan leipoisi kunnon valmentaja maailmanmestarin vuodessa parissa vaikka WPO:hon. Manimani its so funny:D

Illikainen oli ottanu muistaakseni Kemissä Body-centerin jollain hyvänolon päivillä soltusta 225, tai jotain..se kait on epävirallinen raskaan ME?Virallinen on se Martikaisen tulos...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hunter killer sanoi:
Illikainen oli ottanu muistaakseni Kemissä Body-centerin jollain hyvänolon päivillä soltusta 225, tai jotain..se kait on epävirallinen raskaan ME?Virallinen on se Martikaisen tulos...

Se on huvittavaa kyllä kun aina puhutaan ME:stä, vaikka lajissa ei kisailla muualla kuin Suomessa. Paljonkohan esim. Mendelson ottais ihan laakista solttua? :D

mxu sanoi:
Se on huvittavaa kyllä kun aina puhutaan ME:stä, vaikka lajissa ei kisailla muualla kuin Suomessa. Paljonkohan esim. Mendelson ottais ihan laakista solttua? :D

Muistanko väärin, jos väitän nähneeni klipin, jossa Kenta Affenanmaalta otti 240 solttuykkösen löysä t-paita päällä? Eli kyllä täältä Suomestakin löytyisi tekijöitä..

Ja vielä: Ville1Suuri kisoihin parantamaan ennätyksiä! Ainakin jos saat painon alle 100 kiloon..Sen verran kova toi 7*160kg mainitsemallasi tyylillä, että 200 kg paukkuu niin että soi!

Luulen että olet nähnyt Ove Lehdon moista tekevän jos olet. Sellaisen käsityksen saanut muitten ÅKK:n miesten jutuista ettei kenta niin kova raakana ole nostamaan, mutta ove on kokeillut 260 joskus solttupenassa, ja muistaakseni 245 ottanutkin.

miksköhän ei tolla alle 20 vuotiaissa ole kun toi yks tulos?? vois tehä parin vuoden päästä suomen ennätyksen sinne jos ei kukaan mene aikasemmin tekeen:hyper:

RRKalle sanoi:
ove on kokeillut 260 joskus solttupenassa, ja muistaakseni 245 ottanutkin.

245 on ottanut, mutta ilman pysäytystä ja sellasella rysäytyksellä että useimmilta katkeis kylkiluut samanlaisella suorituksella. Kova rauta silti jalat ilmassa

bb23 sanoi:
245 on ottanut, mutta ilman pysäytystä ja sellasella rysäytyksellä että useimmilta katkeis kylkiluut samanlaisella suorituksella. Kova rauta silti jalat ilmassa
Jossain oli videokin 242,5 kg:n rysäytyksestä ja siinä oli myös rannesiteet. Sotilaspenkkikisoissahan niitä ei saa käyttää..

Pakko provota kun tulee tilaisuus ;)

Täällä tulee postauksia, että se ja se on nostanut jossakin Lempäälän piirikunnallisissa niin ja niin paljon melkein SP tyylillä tai RAWna tai muuten hyvällä tyylillä. So what.

Sitten kun nostat kisoissa tuomarin alla niin se on validi tulos... Ei mua ainakaan oo alkaneet noi kilojen heitot vielä yhtään hirvittämään.

Tosin itellä menee tietenkin kisat päin vittua ja ei tulosta jostain 120 kilosta :david:

hoplaa90 sanoi:
miksköhän ei tolla alle 20 vuotiaissa ole kun toi yks tulos?? vois tehä parin vuoden päästä suomen ennätyksen sinne jos ei kukaan mene aikasemmin tekeen:hyper:

Eipä ole pahemmin sarjoja/kisoja ollut nuorille, mutta kai se tulos menee junnuSE:nä, vaikka olisi avoimessa sarjassa tehty?

Sinänsä ihan mielenkiintoinen tuo SE, että se ei ole tehty kisassa. On tehty kyllä päivänä, jolloin oli Lopessa normisolttupenkki, kai sitä sitten voi kilpailun ohessa yrittää SE:tä maksimisotilaspenkkiinkin, näköjään?

Samassa klipissä, jossa Ove Lehto otti 242,5kg rytkäytyksellä, otti hän myös 230kg pysäytyksellä solttuna, mutta rannesiteillä.

laittakaa oven klippiä tänne tulemaan, mua ainaki kiinnostaa nähä se. olkoon tyyli mikä tahansa niin tuohan on aivan järkyttävä tulos.

Suositut

Back
Ylös Bottom