El Menace
Banned
Multa pöllittiin reppu salilta, jonka sisällä oli auton avain. Olin suihkussa ja reppu oli pukkarissa. Ja auto ei starttaa vara-avaimella, koska siinä ei ole sitä "sirua" sisällä, joka avaa käynnistyksen eston. Tämä siru oli siinä pääavaimen sisällä kaukolukituksen yhteydessä. Nyt kun hinautin auton Toyotalle (auto on Toyota T-sport Yaris), he sanoivat, että uutta avainta ei voida tilata koska uusi avain täytyy koodata edellisen sirun mukaan. Ja sehän pöllittiin. Joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää uusi lukkosarja ja uusi käynnistykseneston koodaaminen yms yms ja tämä tulee maksamaan bout 1500e.
Noh minäpä soitin Tapiolaan, josta on otettu autoon täyskasko! Ja siellä sanoivat, etteivät korvaa uutta järjestelmää, vaan ainoastaan yhden uuden auton avaimen ja vanhan lukitusjärjestelmän poistamisen. Ja siitäkin yhdestä avaimesta joudun maksamaan omavastuun. Eli mun pitäisi nyt maksaa reilusti yli 1000e omasta taskusta yhden vitun avaimen pöllimisen takia! ONKO TÄMÄ OIKEESTI MAHDOLLISTA?????? Mitä helvettiä sitten tarkoittaa täyskasko ja ollaanko Toyotalla oikeasti noin avuttomia?? En vaan voi mitenkään uskoa todeksi!
Noh minäpä soitin Tapiolaan, josta on otettu autoon täyskasko! Ja siellä sanoivat, etteivät korvaa uutta järjestelmää, vaan ainoastaan yhden uuden auton avaimen ja vanhan lukitusjärjestelmän poistamisen. Ja siitäkin yhdestä avaimesta joudun maksamaan omavastuun. Eli mun pitäisi nyt maksaa reilusti yli 1000e omasta taskusta yhden vitun avaimen pöllimisen takia! ONKO TÄMÄ OIKEESTI MAHDOLLISTA?????? Mitä helvettiä sitten tarkoittaa täyskasko ja ollaanko Toyotalla oikeasti noin avuttomia?? En vaan voi mitenkään uskoa todeksi!