Maitorahka, raejuusto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu
mappana sanoi:
Eihän tässä nyt mistään v...n jauheesta ole kyse idiuutit, vaan siitä ylimääräisestä energiasta joka on aivan turhaa lihaskasvun kannalta.
2g/ proteiinia per painokilo--- Sehän nyt tulee jos syö normaalisti. Ei kroppa pysty ees hyödyntää suurempii määriä.
Energiahan on ihan turhaa! Ja kroppahan hylkii protskut jos sitä tulee yli 2g/painokilo :david: :david: :david:

mappana sanoi:
Ja kukaan ei silti ole todistettavasti vastannut että onko ne protskut ja hiilarit samaa kuin ruuassa... Epäilen suuresti.
Iha eri ainetta sehä on! Jauhosta saatu proteiini o pahasta! Hormoonii! :david:
mappana sanoi:
Sedät vaan sanoo sen minkä ootte kuullu siltä myyjältä tahi lukenut sen purkin reunasta.
juuh.. kyllä, näin se on.. istutaa himas ja luetaa purkin reunoja.. ja syödää jauhoja.. :david:

:jahas: sry, oon väsyny

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mappana sanoi:
Eihän tässä nyt mistään v...n jauheesta ole kyse idiuutit, vaan siitä ylimääräisestä energiasta joka on aivan turhaa lihaskasvun kannalta.
2g/ proteiinia per painokilo--- Sehän nyt tulee jos syö normaalisti.
Eihän siinä mitään jos saat ton 2g/kg kätevästi ruuasta, mutta ainakin itse olen havainnut näppärämmäksi kulauttaa silloin tällöin drinkin maskiin. Ei mulla ainakaan kokonaiskalorimäärä muutu miksikään vaikka jättäisin lisäprodet pois. Pitäisi vastaavasti syödä enemmän.
Ja kukaan ei silti ole todistettavasti vastannut että onko ne protskut ja hiilarit samaa kuin ruuassa... Epäilen suuresti.

Käytätkö maitotuotteita? Beware! Tavallisessa maidossakin on kaseiinia ja heraproteiinia.
Kummastuttaa vaan miksi en rauhassa saa olla käyttämättä!
Tottakai saa olla. Eihän täällä sitä ole kritisoitu käyttämättä olemista vaan sinun "päteviä" syitä siihen.

mappana sanoi:
2g/ proteiinia per painokilo--- Sehän nyt tulee jos syö normaalisti. Ei kroppa pysty ees hyödyntää suurempii määriä.

Ja kukaan ei silti ole todistettavasti vastannut että onko ne protskut ja hiilarit
samaa kuin ruuassa... Epäilen suuresti.

Ylimääräinen energia ei ole koskaan turhaa lihaskasvun kannalta. Ainoastaan jos syöt niin paljon liikaa, että laardia alkaa kertyä, sitä kertyy, muttei se turhaa lihaskasvun kannalta ole.

Oikeesti nyt vähän rajaa jo. Luuletko sä että proteiini on joku v*tun hormooni tai synteettinen yhdiste jota ei normaalista ravinnosta löydy? Se protskupussissa oleva proteiini on ihan samaa mitä sun päivittäisistä pöperöistäkin löytyy. Sama pätee hiilareihin. Can you spell M-A-K-R-O-R-A-V-I-N-N-E.

Kannattaa muuten ehkä miettiä, ketä haukut idiootiksi, kun itse
et näytä asiasta ymmärtävän paskanvertaa. Taitaa olla
sun vielä tarpeen käydä niillä ohjatuilla kuntopiiri-tunneilla
että opit edes miten taljoja käytetään.

mappana sanoi:
Sedät vaan sanoo sen minkä ootte kuullu siltä myyjältä tahi lukenut sen purkin reunasta.

Eipähän ku INTTER netistä.

:jahas:

Uaah... yritetäänpä nyt vielä uudestaan, josko vaikka TÄDIN sana painaisi vaa'assa enemmän...

mappana sanoi:
Kait sitä nyt mies saa käydä salilla huvikseen yrittämättä mitään 440kg:tä penkiltä nostaa. Käyn salilla silloin kun jaksan ja teen sitä urheilun ja huvin vuoksi. En kilpaurheilun.

Niin minäkin, ja väittäisinpä, että valtaosa Pakkiksella tekee juuri näin.

mappana sanoi:
Ja niitä lisäravinteita en ota koska uskon lapselliseen olettamukseen, että jos kroppa tottuu saamaan niitä jauheita päivittäin ja yhtäkkiä loppuu se ylimääräinen energia niin sitten lähtee ne niin ihanat ja näkyvät lihakset.

Ja HÖPÖN LÖPÖN. Ei se lihas tajua, tuleeko se proteiini raejuustosta, sisäfileestä vaiko heraproteiinivalmisteesta. Ihan samat aminohapot niissä on. Ja mitä tulee lihasten lähtöön, niin jos lopetat treenaamisen ja syömisen, niin varmasti lähtevät, ei sillä ole lisäravinteiden kanssa mitään tekemistä.

mappana sanoi:

Mitä on ns. normaali syöminen? Minulle se ainakin tarkoittaa myös (maltillista) lisäravinteiden käyttöä. Mitä taas tuohon toiseen väitteeseesi tulee, niin suosittelisin ottamaan asioista selvää, ennenkuin alat haukkua ihmisiä idiooteiksi.

mappana sanoi:

Mistä sinä sitten luulet niiden olevan peräisin? Esim. heraproteiini saadaan juustoherasta, joka taas on juustontuotannon sivutuote. Kaseiinia on maidossa, kuten joku jo totesikin. Soijaproteiini tulee yllätys yllätys soijasta, riisiproteiini riisistä jne. Maltodekstriini taas on puhdasta hiilihydraattia (mitä-lie-sokeria onkaan, en osaa tätä valitettavasti niin hienosti selittää), dekstroosi taas aivan samaa kamaa kuin marketissa myytävä panimosokeri.

Eikä täällä kukaan ole siitä hiiltynyt, etten käytä lisäravinteita, sehän on toki täysin oma valintasi. Syyt olla käyttämättä ovat vain sinulla luvalla sanoen omituisia, eikä sitäpaitsi osoita oikein hyviä käytöstapoja ryhtyä solvaamaan muita kirjoittajia idiooteiksi yms., varsinkaan kun oma tietämyksesi asioista tuntuu olevan lähinnä lapsenkengissään.

Tämähän on aivan loistava threadi :D :D !!!

:david: siis elää vielä!!!

Otetaan sille :kippis1:!!

Taitaa tulla strutsi ja viedä ku meni aika :david: touhuks..

Annetaan strutsille banaani, niin jospa ketju saisi elää... Sillä tämä on todellinen päivän piristäjä.... :hyper:

pakko myöntää et hyvin lähti päivä käyntiin ku tän luki! Joka aamuks pitäs tällasta saada luettavaks ni ois aina hyvä mieli :D

En kyllä olis luullut että näitä 23v "syöt proteiineja eli ett oo natu" ihmisii enään on.. Mutta mikäs siinä, Kun koulussakin valistetaa proteiinijauhojen vaarallisuudesta.. :wall:

Rah rah rah. Kukaan ei näköjään ymmärtänyt mikä oli nyt homman juoni elikkä kupletti!

Jos vielä yrittäis vääntää. Eli syön päivässä n. ????kcal. En käytä lisä ravinteita. Kysymykset kuuluivat:
Onko siinä purkissa samaa proteiinia kuin lihassa/kanassa/maitorahkassa/yms.?
vastaus oli: Kyllä.
näin ollen asia on niin. Mutta kukaan ei ole vieläkään sanonut miten ja ihmeessa saadaan se kanan proteiini purkkiin...? Eli onko sitä sittenkin käsitelty synteettisesti?(vaikka se nyt on minulle aivan yks paskan hailee). Vastaus tuli kyllä siihen että proteiineissa on eroja.

Ja mitä tohon muiden haukkumiseen tulee niin julistan itseni syyttömäksi! Idiuutti on vähän eri asia kuin idiootti (=psygologiassa tai psykiatriassa, Syvästi vajaamielinen ihminen, jonka älykkyysosamäärä on alle 20. Arkisesti. tyhmä, typerys, tonttu). Ja luulen että tänne nettiin pääsemiseen tarvitaan jotakuinkin yli 80 ÄO, jotta suoriutuu tänne asti.

Taitaa olla sellainen aihe joka tuo pakkislaisista esiin:
A) Lukutaidottomuuden.
B) Kusipäisyyden.

Mikä avuksi?
1) Siis oikeasti, menkää ja lukekaa Mappanan viestit uudestaan, tällä kertaa ajatuksen kanssa.
2) Lukekaa omat vastauksenne.
3) Hävetkää.
4) Pyytäkää anteeksi ja jos vain mahdollista voisitte vastata Mappanan kysymyksiin vittuilematta.

Kiitos.

Örvelö sanoi:
4) Pyytäkää anteeksi ja jos vain mahdollista voisitte vastata Mappanan kysymyksiin vittuilematta.

Kiitos.

Tai jos perustat vielä yhden nimimerkin ja pyytelisit itse itseltäsi anteeksi?

Örvelö sanoi:
Taitaa olla sellainen aihe joka tuo pakkislaisista esiin:
A) Lukutaidottomuuden.
B) Kusipäisyyden.

Mikä avuksi?
1) Siis oikeasti, menkää ja lukekaa Mappanan viestit uudestaan, tällä kertaa ajatuksen kanssa.
2) Lukekaa omat vastauksenne.
3) Hävetkää.

Kiitos.

Ottaen huomioon mikä oli mappanan ensimmäinen posti thrediin ja siinä olevat kysymykset, olen jo erittäin yllättynyt että muutamat viitsivät vastata aivan asiallisesti, koska koko viesti maistuu niin pahasti trollilta että ei mitään järkeä.

Ja toisaalta, koska thredistä nyt jo löytyy myös ne vastaukset, mutta ne eivät vaan kolahda kysyjälle perille, niin trolli vaikutelma vaan lisääntyy. Tässä valossa onko ihme, että osalla ei enää vastaukset pysy asialinjalla....??

Ja kolmanneksi, ne herneet ne herneet :rock:

newberry sanoi:
Tai jos perustat vielä yhden nimimerkin ja pyytelisit itse itseltäsi anteeksi?
Melkein arvasin tämän :rolleyes: Ei, minä en ole Mappana enkä tunne Mappanaa, olen vaan yksi niistä useista henkilöistä jotka ovat tyytyneet pelkkään foorumin lukemiseen useamman kuukauden ajan. Syy, miksi registeröidyin nyt, ei ole tämä thread vaan juuri hankittu 6kk:n salikortti enkä mielellään olisi antanu itsestäni sellaista ensivaikutelmaa kun nyt annoin - tunsin vain pakottavaa tarvetta auttaa sorrettua ehkä jopa elitististen (?) sortajien kynsissä. Se, että jollakin on jonkin asteista vaikeutta ilmaista asiaansa ei tulisi automaattisesti johtaa oletukseen trollaamisesta saati syyksi vittuiluun.

mappana sanoi:
Onko siinä purkissa samaa proteiinia kuin ihassa/kanassa/maitorahkassa/yms.? vastaus oli: Kyllä.
näin ollen asia on niin. Mutta kukaan ei ole vieläkään sanonut miten ja ihmeessa saadaan se kanan proteiini purkkiin...? Eli onko sitä sittenkin käsitelty synteettisesti

:hyper: Mun proteiinijauhe on selvästi tehty jauhamalla kokonainen kana koska se on kananväristäkin se jauhe :hyper:

Eli ei täältä löydy näköjään mitään järkevää vastausta...

Taitaa olla parempi käydä joltain keemikolta utelemassa asiaa.

Mut kiitti vaan kaikille vastauksista! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom