Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tän ketjun eka posti on vuodelta 2011.Voisin kuvitella että maihtorahka menee aivan keposeen sisään. Jos edes huomaavat sitä tarkastuksessa, niin kun suomalaiset konnat näkee Ehrmannin purkin, niin eivät takuulla takavarikoi.
Ota mukaan piruttain, ota myös mukaan kuivamuonaa ja raportoi tänne sit mitä kävi. Mä veikkaan että saat ottaa, ellet nyt ihan 24 purkkia kanna mukana (se on epäillyttävää, vois olla vaikka C4:sta tai kokaainia kuten James Bondissa).

Eiks noilla lennoilla tarjoilla safkaa, kun pitää omat eväät ottaa messiin?
TEE-SE-ITSE-MAUSTETTU RAHKA:
Ainesosat:
purkki hermannia
loraus haluamaasi light-mehutiivistettä
Ota kippo. Laita hermanni kippoon. Kaada tiivistettä hermannin päälle. Sekoita. Ota lusikka. Syö.
(Pitääki jatkossa pitää mielessä tuo diabetes... :D )Mulla on ollu joskus eväänä myös kuivalihaa (biltong? beef jerky? tjsp?). Suomessa kallista, mutta esim ulkomailta sitä voi saada marketista ihan edullisesti. Eikä kukaan oo vielä sitä multa takavarikoinu. Prodepatukat on kans ihan jees, melko makeita vaan ettei kovin montaa tee mieli syödä päivän aikana.