maitorahka,dippi,proteiini yhteen?

Olisko paha idea jos maitorahkan,dipin,ja proteiinin sössäin yhteen ja vetäis esim sipsien kera ? siis dipillä tarkoitan sipsien dippejä. anteeksi jos on hullu idea.:rolleyes::arvi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sä kerta sipsejä vedät niin se on ihan sama, mihin sä niitä dippaat. Katopa ravintoarvoja.
Tee tollanen sekoitus ja kerro sitten tänne, miltä maistui. Äkkiseltään ajatellen maistuu varmaan aika vehkeeltä.

Nämä on välillä ihme kysymyksiä kanssa. Eikö sitä voi vain yksinkertaisesti itse tehdä ja maistaa ja miettiä hiljaa mielessään onko se hyvää vai tarvitaanko pakkiksen raati arvostelemaan tästä lonkalta miltä se voisi maistua? :D

Nämä on välillä ihme kysymyksiä kanssa. Eikö sitä voi vain yksinkertaisesti itse tehdä ja maistaa ja miettiä hiljaa mielessään onko se hyvää vai tarvitaanko pakkiksen raati arvostelemaan tästä lonkalta miltä se voisi maistua? :D

Täsmälleen! Mut täytyypä kokeilla joskus, kuulostaa aika hauskalta yhdistelmältä:lol2:

Maitorahka dippi on iha yhtä hyvää ku kermaviilidippiki enpä oo huomannu mitään eroa paitti että maitorahkapurkin kyljesä lukkee enemmän proteiinin kohdalla

Tota määkin pohdin just.. Ja siis kai tollanen kombo maistuu aika vehkeelt ottaen huomioo kuinka laimee mausteseos siit tulee..

P.s Olipas turha pousti:zzzz:

Mahdollisesti reaktion aiheuttaa se etteihän tossa oo mitään järkeä. Jos meinaa vetästä sipsipussin ni on sitte jo ihan yks ja paskan maku mihion sä sen dipin meinaat tehdä :)

Tosiaan hieman turhaa yrittää tehdä jokaisesta ruokailusta "aitoa bodiruokaa" lisäämällä rahkaa ja heraa joka paikkaan. Voi sitä joskus vetää muutakin ihan hyvällä omalla tunnolla (ainakin jos ei sipsejä mene ihan joka päivä). Eri asia onkin sitten, kumpi löytyy jääakaapista todennäköisemmin, rahka- vai viilipurkki. Itse en edes muista milloin viilin olisin ostanut, mutta rahkaa on aina. Eiköhän se dippi siihenkin onnistu ihan yhtä hyvin. Herat sitten muulla tavalla.

Jotenkin arvas porukoittein reaktiot :D En varmaan maista hyi saatana!!! mut voishan sitä muuten vaan kokeilla :D

Niin miksiköhän ne reaktiot on tollasia... Jos vaihtoehtona on 2dl hyvää dippiä ja 2.5 dl maitorahkaa, jota on ilo syödä tai sitten 4.5 dl sellasta ihme mössöä et sipsitkin juoksee karkuun ni ei ihmekkää et porukka tääl nyrpistelee nokkaansa...

Mahdollisesti reaktion aiheuttaa se etteihän tossa oo mitään järkeä. Jos meinaa vetästä sipsipussin ni on sitte jo ihan yks ja paskan maku mihion sä sen dipin meinaat tehdä :)
No ei se nyt niin vakavaa ihmiset hei ole jos vedät yhen pussin sipsejä. Pitäähän sitä nyt ainakin kerran kuukaudessa herkutella, ellei sitten satu olee dieetillä. En sitten tiedä siitä onko tuo sörsseli niin herkkua...:rolleyes:
Niin miksiköhän ne reaktiot on tollasia... Jos vaihtoehtona on 2dl hyvää dippiä ja 2.5 dl maitorahkaa, jota on ilo syödä tai sitten 4.5 dl sellasta ihme mössöä et sipsitkin juoksee karkuun ni ei ihmekkää et porukka tääl nyrpistelee nokkaansa...

:lol2:Ei hele, vähä repesin!:lol2:

No ei se nyt niin vakavaa ihmiset hei ole jos vedät yhen pussin sipsejä. Pitäähän sitä nyt ainakin kerran kuukaudessa herkutella, ellei sitten satu olee dieetillä.

En kai mä tossa sanonutkaan että ois väärin syödä se sipsipussi. Vai sanoinko sittenkin?

En kai mä tossa sanonutkaan että ois väärin syödä se sipsipussi. Vai sanoinko sittenkin?

Et ehkä suoraan, mutta ite sain tosta sun postista ainaki sellasen käsityksen, että jos vedät pussin sipsejä niin se on sen jälkeen ihan sama mitä syöt, ruokailut on jo pilalla. Voi olla tietysti pelkkä erehdys, ja jos se on, niin olen pahoillani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom