maito90

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
UFS Casein on vastaavaa ominaisuuksiltaan, mutta miellyttävämpää maultaan ja selkeästi edullisempaa. Sitä käytän itse hitaampana välipalaproteiinina normaalisti, mutta viimeaikoina raaka-ainepulan takia sitä ei ole ollut oikein myynnissä missään ja olen itsekin joutunut taipumaan tuohon Fastin Maito90:een, josta en kyllä suuremmin pidä maun enkä varsinkaan törkeän korkean hinnan takia.

Löytyy P-Storestakin silloin, kun sitä on saatavilla.

UFS Casein on vastaavaa ominaisuuksiltaan, mutta miellyttävämpää maultaan ja selkeästi edullisempaa. Sitä käytän itse hitaampana välipalaproteiinina normaalisti, mutta viimeaikoina raaka-ainepulan takia sitä ei ole ollut oikein myynnissä missään ja olen itsekin joutunut taipumaan tuohon Fastin Maito90:een, josta en kyllä suuremmin pidä maun enkä varsinkaan törkeän korkean hinnan takia.

Löytyy P-Storestakin silloin, kun sitä on saatavilla.

Kiitos tiedoista, täytyy alkaa sitten tuota metsästämään.

Onko tosiaan niin, että UFS casein ja Maito90 ovat ainoat maustamattomat kaseiinit markkinoilla?
Maitoysikymppiä mäkin suruuni syön kun UFS:llä ei huolto pelaa...

Nostetaampas vanha threadi esiin, eli onko markkinoilla tosiaan vieläkään halvempaa vaihtoehtoa tuolle fastin maito90? Jonkin sortin hidasvaikutteinen yöproteiini pitäisi löytää, hinnan ei vain tarvisi olla 30€.

Siis ovatko nämä valmisteet siihen tarkoitukseen, että ottaa osan päivittäisen proteiini tarpeen jauhona, esim aamulla, päivällä ja illallla?

Ei se ole mitään vitun Maitoa vaan MaLtoa.

e. pilkunnussintaa vituttavan päivän päälle älkää välittäkö...

Se on nimenomaan sitä maitoa, ei maltoa, kun protskusta puhutaan :thumbs:

Mutta kylläpäs on nykyään hankala löytää laktoosittomia protskuja, UFS:nkään valikoimista ei löydy enää ionia eikä kaseiinia. Fastin maitoa ja soijaa vissiin sitten naamariin.

Tässä on kyllä kyse ihan Maito90 nimisestä proteiinivalmisteesta, jonka tarkoitus on ikäänkuin simuloida maidon proteiinikoostumusta yhdistämällä kaseiinia ja heraa.

Siis ovatko nämä valmisteet siihen tarkoitukseen, että ottaa osan päivittäisen proteiinin tarpeesta jauhona, esim aamulla, päivällä ja illallla?
Noniin pojat ootte sitten saanut kolme postausta plakkariin joilla ei ole mitään tekemistä kysymykseni kanssa jolla nostin tämän vanhan ketjun taas ylös. En tiedä huomasitteko tätä vai eikö kukaan vain viitsinyt vastata, mutta pyydän nyt silti että joku vastaisi.

Kyllä se maitoprotsku on justiinsa parasta välipala- ja lisäproteiinina, sekä illalla otettavaksi. Ja tarvii oikeastaan vain siinä tapauksessa että ei saa normiruokavaliosta tarpeeksi proteiinia. Palkkariin onpi hera parempaa.

Tämäpäs pisti naurattamaan :hyvä:

Tämänkin palstan nimeksi voitaisiin varmaan vaihtaa "kysy ammattilaiselta"...

Älkää postatko jos ette tiedä :piis:

Itse aiheeseen...

Maito90 ja UFS casein ovat hyvää tavaraa nimenomaan yöproteiiniksi ja VHH- dieetillä myös aamupalaksi.
Pitävät kylläisenä pitkään ja imeytyvät tasaisesti; lisäksi aminohappoprofiili on erinomainen :)

Palautusjuomaan hera on parempaa ainakin teoreettisesti, mutta käytännöstä on vaikea sanoa. Kaseiinin pitäisi imeytyä hitaammin, mutta jos tuota ottaa ennen treeniä, niin miksi ei toimisi myös "palautusjuomassa"? Subjektiivisesti en huomannut mitään eroa kehityksessä kun söin joskus heran tilalla puoli vuotta UFS-caseinia.

Nostetaan vanha aihe ylös.

Onko tuolle Maito90 tullut jotakin vastaavaa paremman makuista valmistetta? UFS nettisivut on ainakin ihan tyhjät kyseisestä tuotteesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom