Maito90

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Illalla tosi hyvä, mutta aamulla ei. Illalla hidasta ja aamulla nopeaa........
Otat katoppas vaikka Hera80 paukun aamulla ja ton Maito90 paukun päivän viimeisellä aterialla eli just ennen nukkumaan menoa. Teet ton maito drinksun veteen ja huitaset ohessa rypsi tai oliiviöljyä esim. 20grammaa

Ite lorauttelen sisuskalujeni seuraksi maituprodee 25-30 gembsuu veden ja funlightin kera, kyytipojaksi loraus rypsärii... Ai että :kippis1:

Itse teen ikäänkuin näin; nautin iltaisin siinä 21.22.30 aikoihin rahkaa 250g, parin tunnin päästä vedän maitoproden nassuun.

Näin siis mulla !!!!!

Itse vetelen Maito90 + 4-5 dl maitoa + 3-4 rkl rypsäriä..

nyt on itselläkin käytössä tuo maito90. varmaan sopii hyvin illaksi mutta aluksi tuntu että ei se saatana sekotu millään. lopulta sitten kun sekottaa kunnolla ja vetäsee samantien naamaan ei niitä paakkuja hirveesti tullu.

itse yleensä blandaan tota vadelman makuisen wheyn kanssa ja siinähän se menee. onko muuten kukaan sekottanu tota rahkaan??..ite oon aina joskus aamusella ja jää sellaseksi ikävän jauhomaiseksi :curs:

Vähän menee :offtopic: mutta itse suosin US-productlinen protein-XL:ää. Tämä sisältää sekä maitoproteiinia, että heraproteiinia ja on kaiken tämän komeuden päälle vielä todella hyvänmakuinen. Nyt ajattelet epäilemättä, että niin, mutta kun se on kallista. Paskapuhetta. 24€/kg, kun esimerkiksi maito90 taitaapi olla 25€/kg. Kuka siis viitsii juoda sitä maustamatonta kuraa?

Ravintosisältö/100g: (protein-xl)
Energiaa: 361 kcal / 1535 kJ
Proteiinia: 87,0%
Hiilihydraattia: 0,6%
Rasvaa: 1,6%

Suositut

Back
Ylös Bottom