Mitä mieltä olette maidosta? Itse juon sitä varmaan 2l/pvä. Olen kuullut väitteitä puolesta ja vastaan siitä, saisiko aikuinen juoda maitoa tai onko se terveellistä. Olen koittanut olla juomatta ja kieltämättä huomasin, että ainakin iho voi paremmin. Kaikki pienetkin epätasaisuudet iholla hävisi, vaikka mikään pizzanaama en ikinä ole ollutkaan. Onkohan maidosta mitään hyötyä treenin kannalta?:kippis1:
Originally posted by PepsiGirl Olen koittanut olla juomatta ja kieltämättä huomasin, että ainakin iho voi paremmin. Kaikki pienetkin epätasaisuudet iholla hävisi, vaikka mikään pizzanaama en ikinä ole ollutkaan.
Tjaa-a... Ehkä vain omituinen yhteensattuma, että juuri maidon litkimisen lopetettua iho oli parin viikon päästä kuin posliinia. Varmaan vähän samanlainen juttu, kun joskus lopetin suklaan syömisen. ;) Kiitti linkistä!
jos olet tollasia määriä litkinyt rasvallista maitoa niin eipä ihme että naama tasoittuu lopettamisen jälkeen Rasvattomaan suosittelisin siis siirtymään.
Originally posted by Missukka jos olet tollasia määriä litkinyt rasvallista maitoa niin eipä ihme että naama tasoittuu lopettamisen jälkeen Rasvattomaan suosittelisin siis siirtymään.
rasvatonta maitoa ainakin voi litkiä, ainakin itse litkin. Aamulla menee kaurahiutaleiden kera, koulussa 4dl, palautusjuomassa 3dl, illalla vielä, eikä ainakaan haittaa ole. Eli varmaan yli litra/päivä tulee juotua reilusti.
miten lie tuon "liian" kalsiumin kans ku sitähän on juustoissa paljon ja jos vielä juo maitoakin litra tolkulla päivässä että sitä tulee melko kivasti..jostain hämärästi muistan lukeneeni et kalsiumin pitäisi jäädä 2500mg päivässä tiedä sitten...
Originally posted by mik99 miten lie tuon "liian" kalsiumin kans ku sitähän on juustoissa paljon ja jos vielä juo maitoakin litra tolkulla päivässä että sitä tulee melko kivasti..jostain hämärästi muistan lukeneeni et kalsiumin pitäisi jäädä 2500mg päivässä tiedä sitten...
Jotain vastaavaa olen myös lukenut. Siis että liika kalsiumi olisi haitallista, mutta eipä se näytä näitä maidonlitkijöitä haittaavan. Itse vedän joku litran rasvatonta hylaa tai maitojuomaa ja luulin olevani suurkuluttaja-aikuinen.
Originally posted by Zamp rasvatonta maitoa ainakin voi litkiä, ainakin itse litkin. Aamulla menee kaurahiutaleiden kera, koulussa 4dl, palautusjuomassa 3dl, illalla vielä, eikä ainakaan haittaa ole. Eli varmaan yli litra/päivä tulee juotua reilusti.