Maito proteiinin lähteenä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slikki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lidlissä litra maitoa maksaa 0,57 e. Usein on myös aamusta -30 %. Tiedoksi vaan köyhille, paljon maitoa juoville opiskelijoille, ja miksipä ei muillekin maidon ystäville. On se vaan hyvää. :kuola:

Intissä maitoa tuli vedettyä ihan karseasti, 3-4l päivässä, riippuen siitä kävikö iltapalalla. Näin siis kassulla, metsässä ei maitoa pahemmin saatu.

Ja kevytmaitoa vieläpä. Ja paino laski. :rock:

Maito on hyvää, ja suosin itse rasvatonta. Sen vuoksi, että siinä ei ole kovaa/pahaa eläinrasvaa ja oon oppinu siihe rasvattoman makuun. Oman tietoni mukaan maito olis hyvä protskun lähde. Itse käytän jonkin verran maitoo. Sekotan mm. "pitelöitä", joihin tulee maitorahkaa, rasvatonta maitoa, hedelmiä ja/tai marjoja ja joskus jugurttia. Nam! :D Sit vaan sauvasekotin surraamaan ja herkkua maisteleen. Jos haluun pirtelöstä "ruokaisamman", laitan vielä kaurahiutaleita sekaan. :rolleyes:

Noihin eri maitoihin tottuu. Join koko pienen ikäni AINA kevyt maitoa ja inhosin sitä rasvatonta versiota kun se maistu mukamas vedelle. Eksä kun sitten aikanaan joi rasvatonta ni aloin sitä juomaan. Nyt väitän että se rasvaton on paremman makusta. :D

Noihin eri maitoihin tottuu. Join koko pienen ikäni AINA kevyt maitoa ja inhosin sitä rasvatonta versiota kun se maistu mukamas vedelle. Eksä kun sitten aikanaan joi rasvatonta ni aloin sitä juomaan. Nyt väitän että se rasvaton on paremman makusta. :D

Joo, tottumiskysymyksiähän nuo ovat. Mä oon aina juonu rasvatonta, mikä on musta parhaan makusta, kevytmaito on liian "kermaista ja paksua". Monet kaverit juo kevytmaitoa ja heittää just läppää et rasvaton maito on lypsykoneen pesuvettä jne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom