Maito palautusjuomana

En ollut varma aloittaisiko uuden threadin mutta menkööt.. Älis jos palautusjuomana kittaisi litran maitoa ja siitä tulisi noin 50g hh:ta ja 35g proteeinia. Onko liian hidasta imeytymään ja onko ihan munapää idea:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by kukkakeppi15vee
Litrassa maitoa 35h proteiinia?

Maitoon se kannattaa sekoittaa, siis kaikki jauhot. Ellei ole dietillä.

oletkohan trolli..:joulu7:

litrassa maitoa on 32-33 riippuen onko kevyt maitoa vai rasvatonta..:wall:

Minun mielestäni se on ihan kohtalainen idea.
Ei nyt kovin hyvä, mutta ei mikään kovin huonokaan.

Itse en kuitenkaan maitoa käytä vaan ihan heraa, maltoa ja dekstroosia.

Täysmaito hidastaa ruoan sulamisnopeutta, jos sitä nautitaan aterian yhteydessä tai sen jälkeen, koska siinä oleva rasva hidastaa ruoan sulatusta, sekä maito itsessään muodostaa mahalaukkua ympäröivän kalvon. Maidon sulaminen on hidasta, koska sen proteiinista 80% on kaseiinia, joka on erittäin hitaasti sulavaa proteiinia. Kaseiini jää paakuiksi mahalaukkuun ja sen takia luovuttaa hitaasti aminohappoja vereen.

Rasvattoman maidon Glykeeminen Indexi on 32 joka on matala. [GI= kuinka nopeasti verensokeri nousee]

Lähde : www.musclenet.org/artikkelit_maito.php

Jollekin näinkin

Itse olen käyttänyt maitoa ja olen tyytyväinen siihen...

maitoon sekoitan kaakaojauhetta ruokalusikallisen, sakkaroosia n. 15g, heraa sen 30-40g ja kreatiinia 5g

reenin jälkeen vetäsen ja hyvä tulee... sokeri pamauttaa insuliinit kattoon kun on muuten low carbilla, hera imeytyy nopeemmin antaen hyvän vasteen ja maitoproteiini turvaa hyvän ja pitkän perustason vasteena... itse treenin vedän kovalla sykkeellä niin että saadaan kasvut ja testot vereen... siinä sitten pitäs olla hormonit niin kunnossa kuin voi natuna olla ja rakennusaineita veressä kivasti ja pitkään...

ja jos nyt pitää hifistelyksi laittaa, niin vetäkää vaikka ensin sitten heranne vedellä ja sokerilla sitten perään 5dl maitoa...

mulle tosin on aivan sama miten kukakin tekee... pääasia että itsestä tuntuu hyvältä ja tulosta tulee...

Re: Jollekin näinkin

Originally posted by Prioni77
Itse olen käyttänyt maitoa ja olen tyytyväinen siihen...

maitoon sekoitan kaakaojauhetta ruokalusikallisen, sakkaroosia n. 15g, heraa sen 30-40g ja kreatiinia 5g

Niinkun lazki tossa sano, maito hidastaa ravintoaineiden imeytymistä, eli tässä tapauksessa sakkaroosin, heran ja kreatiinin. Tästä syystä insuliinitasot jää matalammaksi kuin veteen sekoitetun palautumisjuoman kanssa, eikä palautumisjuomasta saada kaikkea tehoa irti. Miks et tee niinkun yleensä tapana on? Eli otetaan palutumisjuoma veden kanssa, ja tästä puoli tuntia - tunti, syödään jotai proteiinipitoista. Tälläkin tavalla saadaan aminohappoja vereen pitkäksi aikaa, mutta lihakset saavat paljon paremmin ravintoaineita heti treenin jälkeen johtuen korkeammasta insuliinitasosta. Niin, ja pakko vielä sanoa että sun palautumisjuomassa on liian vähän hiilareita muutenkin. Saahan kaakaojauheestakin hiukan, mutta itse lisäisin ainakin 10 g. Jotenkin en vaan usko että saat tosta omasta virityksestä parhaan hyödyn vaikka hyvältä tuntuukin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom