Maistuuko mimmeille karkit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mites on, olenko ainoa karkkihiiri täällä päin planeettaa?:hyper:

en tiedä mikä niissä karkeissa viehättää, mutta ilman niitä en voisi elää. Pyrin kyllä siihen että arkena en karkkia söisi, mutta joskus tulee lipsuttua kun se on niin hyvää!
olisi niin paljon helpompaa bikinikuntokin saada päälle jos jättäisin karkit pois. Kai, mutta onko se enää mielenterveydenkannalta hyvä vaihtoehto. :wall:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä syön päivittäin karkkia, joinakin aikoina menee pussi per päivä. Älkää kysykö kuinka teen sen, mä vaan rakastan karamellia. Lempikarkkeja on MissäX-karkit, ne Haribon ABC-lakritsit, Halvan salmiakki ja sit ne yhdet salmiakit mitkä on pyöreitä ja joita oli jo lapsena :kuola:

Mulla se on tapa, mutta en kyllä pääse siitä eroonkaan... Ja siitä ei tule vatsaoireita kuten maitotuotteista...

Jos jollain on hyviä vieroitusvinkkejä niin please, otan enemmän kuin mielelläni niitä vastaan. :)

ja joo, keskustellaan ihmeessä mistä karkkilajeista te muut tykkäätte :D

Mä olin ennen ihan hirvee karkkihiiri, mutta helmikuussa mä repäsin ja olin ilman karkkia. Ihmeellisesti kroppa (tai sitten pääkoppa) on tottunut olemaan ilman päivittäistä karkkisatsia.:lol2: Kyllä mulle vieläkin kyllä herkut maistuu, mutta ei tee sentäs koko ajan mieli.

mun lempparit

mun lempparit tällä hetkellä on englannin lakritsit (niitä on niin mukava syödä "kuorien" väri kerrallaan) tiedän, olen vähän:D
ja kaikki PEHMEÄT hedelmäkarkit!!!

ja todella rakastunut olen tällä hetkellä niihin jogurttikookos klöntteihin!:haart: :haart: :haart:
ne vissiin on parrot`sin tuotteita. ne on niiin superhyviä suussasulavia!!!

AAH!! Rakastan irtokarkkeja. Mulla tosin on vähän sellanen "kaikki tai ei mitään" -asenne niiden kanssa... tai ainakin oli aiemmin. Offilla on kyllä hankala pysyä pussin ääreltä pois jos ei sitten ole ihan totaalilakossa. Nuo totaalilakot mulla parhaiten toimiikin, sillon karkiton elämä tuntuu ihan ok:lta enkä edes ajattele koko karkkeja - ne ikäänkuin vaan häviää mun elämästä. Ehkä joskus opin sitä järkevää karkinsyöntiä. Ainakin nyt tuntuu onnistuvan... nimittäin dieetillä riittää tankkauspäivänä yksi täytelaku. :)

Mun lempikarkkeja on Jymy-salmiakit, hedelmälenkkarit, salmiakkipallot (mustia möykkyjä, niitä sai joskus aiemmin Makuunista.. semmosia kovia mut silti pehmeitä), peikonmarjat (tai mitä ne onkaan joissa on hedelmää/salmiakkia ja valkoista siinä alla, pehmeitä ja sokeria päällä), kaikki mahdolliset suklaat, amerikan pastillit, lakritsi-suklaapallot, krokotiilit, jogurtti-cashewit... Voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin. :nolo:

Joo :jahas: . Täällä on varsinainen herkkuhiiri. Karkkia menee, parhaita on täytelakut, Mättö kax-pussin sokeriset karkit, Lakumix-pussi, suklaa.. Jäätelöä menee myös (Carte dorin jäätelöt, rainbow caramel, mikä tahansa jäätelö kinuskikastikkeella...) ja leivoksia (kaikki pullat, leivokset, munkit, kakut..) Ihan uskomattomia määriä menee kerralla. Totaalilakkoa ajattelin kokeilla lähiaikoina. Tuntuu, että joskus kerrassaan mikään muu paitsi säkillinen kaloripommeja ei voi auttaa pahaan/v**tuuntuneeseen oloon. Onkohan sokeririippuvuus totta? Vai mistä sellainen kumma hillitön halu makeaan/epäterveelliseen johtuu?

Huomasin viime vuonna, ku olin karkkilakossa lähemmäs kaksi kuukautta, että ei tehnyt edes mieli vähän ajan päästä. Muuten tulee pari kertaa viikossa syötyä, mutta koska en kokenut ton lakon jälkeen siitä olevan mitään hyötyä ololleni (päinvastoin, kasvot menee huonoon kuntoon ja maha sekaisin jne..), niin olen aloittanut lakkoilun jälleen. :)

Sen lisäksi niissä on niin hirveesti lisäaineita (no, missäpä ei olisi), että ei tee mieli napsia yhtään enempää kuin on pakko :rolleyes:

Päivittäin menee vaikka kuinka koittaa olla ilman.....Sipsistä oon päässy eroon niin että menee enää kerta viikkoon :rolleyes:

Mä tykkäsin yhteen aikaan karkeista (erityisesti Leafin Helmix ja vaahtokarkit), söin kuitenkin itseni "ulos" karkeista joku reilu vuosi sitten.

Tämä tapahtui yhden hurjan hiilaritankkauspäivän yhteydessä. Ostin tukusta 1 kg laatikon Leafin Helmixiä... ei ole tehnyt mieli sen jälkeen.

Täällä kans yksi karkkipeppu ilmoittautuu :hyper:

Arkena eletään siivosti namien suhteen, mutta viikonloppuna.. *huokaus* ;) Olen sellainen mielialamässyttelijä joskus myös. Viime viikolla kun olo oli väsynyt, ahdistunut ja tukala, niin pakkohan sitä oli suklaata kipaista ja kas kun olo koheni, kun sai endorfiinit hyrräämään suklaan voimasta :D

Mulle ei mitkään totaalilakot karkkien suhteen toimi. Jos kiellän jotain itseltäni täysin, niin silloin kyseinen asia riiva mua taatusti. Joten tälläinen lauantaiherkuttelu (joskus myös perjantai ja sunnuntai.. :nolo: ) toimii. Arki menee sit askeettisesti.

Liitulakuja, jugurtticashewpähkinöitä, peacelätkiä, susupaloja...KAIKKI TÄNNE HETI!!! :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toki maistuu!:D tarjootko?? :hyper:

edit: kyllä melkeen kaikki menee paitsi punssit, vaahtokarkit ja marmeladit..voihan noita yhden kaksi syödä mut ei kiitti enempää. Sit taas kaikki suklaat, salmiakit,hedelmäkarkit ja erityisesti lakritsit on mun herkkua!!

Täällä myös! Oon ollu kans melkoinen karkkihiiri, tai ylipäätään kaikesta makeesta oon paljon tykänny aina. Nyt on menossa dietti ja en oo varmaan ikinä ollu näin pitkään ilman nameja ja muita herkkuja. Kyllä tässä kovasti haaveilen jo suklaasta ja muista herkuista. :rolleyes:

Saa nähdä miten käy kun lopetan dietin. Ei kyllä haittais yhtään jos tuo makeennälkä olis hiukan vähentyny. Mulle yks hyvä karkin korvike on kuivatut hedelmät. Ananas, papaija, mansikka, kookos, banaani jne. On ihan törkeen hyviä ja tosi makeitakin. Ainut miinuspuoli, että ovat kyllä aika kalliita...

Zone-sarja -42%
Oi oi oi, älkää puhuko karkista, kun alkaa tehdä niin mieli (siis sitä karkkia, senkin pervot:D) Kyllä, minäkin olen herkkuholisti. Erityisesti irtokarkit on hyviä koska niitä saa valita juuri sellaisia mistä itse tykkää. Vakiovalintoja on kaikenlainen lakritsa (englannin lakut, nams!), suklaa ja kirrrpeät karkit, harmi vaan että harvoin törmään mun makuun tarpeeksi kirpeisiin karkkeihin, muistelisin että silloin kun olin lapsi, karkitki oli kirpeämpiä, vai kuvittelenko vain?
Ennen oli pakko syödä joka päivä karkkia, mutta olen pyrkinyt siitä eroon ihan vain siksi, että ei ole varmaan turhan terveellistä vetää niitä lisä- ja väriaineita joka päivä, rasvaa mulle ei kertyisi vaikka vetelisin kilon päivässä, niin läpipasko olen. Nykyisin syön herkkuja ehkä kerran pari viikossa, yrittäen pitää ne herkuttelut vain yhdessä päivässä kerrallaan. Oon vaan huomannut et sitten kun syön niitä irtokarkkeja niin tulee todella herkästi vatsa kipeäksi, tätä ongelmaa ei ollut silloin kun söin karkkia useammin. Ehkäpä tuosta saa syyn vähentää herkuttelua vielä entisestään. Tai sitten ei..:)

Pakko minunkin tunnutstautua karkkihiireksi, kaikki menee, suklaasta olen päässyt eroon runsaan proteiinin syönnin ansiosta, mutta salmiakkit on petollisia, minulla on matala verenpaine ja salmiakki "helpottaa", just joo;)
Lasten kanssa saa olla varovainen, ettei ne kuule eikä haista karkkia, kyllä ne erottaa lastenhuoneeseen asti avaanko keittiössä karkkipussin vai roskapusssin, kerran tyttäreni haistoi(!!!) salmiakin hajun pöydän toiselta puolelta...huokaus, rankkaa tämä vanhemmuus, kun täytyy salassa karkit yrittää syödä

Meah sanoi:
Toki maistuu!:D kyllä melkeen kaikki menee paitsi punssit, vaahtokarkit ja marmeladit..voihan noita yhden kaksi syödä mut ei kiitti enempää. Sit taas kaikki suklaat, salmiakit,hedelmäkarkit ja erityisesti lakritsit on mun herkkua!!

Pitää kyllä lisätä että sipsejä en osta IKINÄ. Ainostaan jos jossain pippaloissa on niin, sitten niitä kyllä ahmitaan ja liikaa.

Jäätelön ystävä olen aina ollut (erittäin läheinen siis:D) mutta sitäkin voin olla ostamatta. Karkkiakin voin nykyään helposti olla ostamatta.

Nyt muuten huomaan että repsahdan aina monesti kun muut syövät..jos asuisin yksin se olisi helpompaa...mutta minkäs teet kun asut kotona ja kaapit täynnä popkornia, sipsiä, suklaakeksejä, suklaalevyjä, pakastin täynnä jätskiä. Sit broisi mussuttaa vieres karkkipussia, äiti suklaata ja avaa pähkinäpussin. otappa siinä sitten fun-light mehua tyytyväisenä:lol2: Myöskin he syövät aivan totaali-eri ruokia kuin minÄ Tänäänkin hakivat kotipizzasta safkaa, mä söin 7% jauhelihaa,näkkäriä ja maitorahkaa funlightillä:D No mutta ei kyllä edes muuta tee mielikään:kuola:

Toinen häiriötekijä on poikaystävä(JWO kuulit kyllä oikein!!) Se mättää karkkia ja jätskiä aina JUST silloin kun me nähdään. Eli jos ollaan nähty viikolla kerran niin sillon se ostaa herkkuja..ja mä kiukkuan et et saa ostaa:rolleyes: Sitten kun hyvin olen pinnistellyt esimerkiksi jätskin kanssa ja vannonut etten missään nimessä aio edes maistaa niin johan se tuputtaa lusikkaa suuhun ja hokee maistamaista ja mäiskyttelee sitä mun naaman edessä kehuen kuinka herkullista sen on!:wall:

Loppujen lopuksi varmaan herkuttelen kerran viikossa tai kahdessä (riippuen noista kiusantekijöistä:D), joko protskupatukoilla, hyvällä ruoalla, karkilla tai jätskillä. Enään en vedä litraa jätskiä niinkuin ennen tai 300g karkkia. Määrät on kyllä pienentyneet:)

Mä rakastan suklaata ja salmiakkia. Hedelmäkarkit ei oo ikinä ollut kauhea himon kohde, syön jos tarjotaan, mutta harvoin ostan itse. Mulla on aina sellasia kausia jolloin vedän joka päivä jonkun suklaapatukan ja sit taas joskus en syö mitään. Pitäis kyllä olla ilman. Onneksi täältä Enkkulassa ei saa salmiakkia tai Fazerin sinistä muuta kuin jostain erikoiskaupoista ja kirkolta. Pandan lakritsia harmillista kyllä löysin meidän yliopiston kaupasta :eek: Pakkohan sitä sit on välillä pakko ostaa ihan vaan siksikin kun on suomalaista :D

Suklaata joskus tekee mieli tai jotain jogurttikookoksia tms. mutta ihan perusirtokarkkeja en juuri himoitse. Toki niitäkin syön, mutta ilmankin pystyn elämään. Enemmän mua himottaa ihan perusruuat kuten mummomuusi ja lihapullat :D

Vitsit, ja mulla sitä tekstiä riittäis:lol2:

elikkä ttas edelliseen lisäää: Mun isä on kaikenlisäksi fazerilla töissä, tekee fazerin sinistä:D

Joo tykkään irtokarkeista tosi paljon ja suunnistankin aina suorilla Makuuniin jos lähden karkkiostoksille. Onneksi niitä ei tule syötyä edes viikottain eli silloin tällöin lauantaisin käyn ostamassa ja pussi tyhjenee samantien.

Itsekuri on kasvanut melkoisesti tämän fitness elämäntavan myötä, joten osaan pitää karkkihimoni aisoissa, vaikka ne irtsikat ovatkin niin HURJAN hyviä!

Joka kerta kun lapan pussia täyteen, pidän mielessäni että 100g:ssa on sitten 400 kaloria :eek: BTW. 100g irtokarkkeja on muuten aika vähän. Ootteko koskaan ajatelleet? Siis saa todella pienen pussin :itku: Yleensä oon kuitenkin hammasta purren ostanut vain sen 100g, sillä siitä ei tule pahaolo, eikä sitten menetä ruokahaluja koko loppu illaksi. Tää on ainakin toiminut minulla!

Onpa ihana kuulla, että karkit maistuvat myös muillekin, kun vaan mulle. :D Luulin jo olevani yksin tämän ongelman kanssa.
Mulle maistuu kyllä lähestulkoon kaikki karkit, mitä vaan saatavissa on. Pari vuotta sitten mulla oli vielä homma hanskassa ja karkkia tuli syötyä kerran tai kaksi viikossa, mut nykyään saattaa kyllä mennä vaikka joka päivä. Välillä aina päätän yrittää olla esim viikon ajan karkkilakossa ja just ja just se aina onnistuu. Mut sen jälkeen tuleekin kai syötyä sit kerralla sitä karkkia koko viikon edestä. :jahas:

Mä tahtoisin päästä eroon tästä ongelmasta. Äitinikin välillä aina huomauttelee, että aina näkee mut karkkipussi kourassa. :nolo: Jostain syystä ei näytä itsekuria enää löytyvän.
Aika monet keski-ikäiset naiset ovat lohduttaneet, että kun tulee heidän ikään, niin ei sitä karkkia enää niin tee mieli. Toivottavasti tuo pätee myös minuun. Kunhan joskus sen keski-iän nyt edes saavutan.. :rolleyes:

Latest posts

Back
Ylös Bottom