Meah sanoi:
Toki maistuu!:D kyllä melkeen kaikki menee paitsi punssit, vaahtokarkit ja marmeladit..voihan noita yhden kaksi syödä mut ei kiitti enempää. Sit taas kaikki suklaat, salmiakit,hedelmäkarkit ja erityisesti lakritsit on mun herkkua!!
Pitää kyllä lisätä että sipsejä en osta IKINÄ. Ainostaan jos jossain pippaloissa on niin, sitten niitä kyllä ahmitaan ja liikaa.
Jäätelön ystävä olen aina ollut (erittäin läheinen siis:D) mutta sitäkin voin olla ostamatta. Karkkiakin voin nykyään helposti olla ostamatta.
Nyt muuten huomaan että repsahdan aina monesti kun muut syövät..jos asuisin yksin se olisi helpompaa...mutta minkäs teet kun asut kotona ja kaapit täynnä popkornia, sipsiä, suklaakeksejä, suklaalevyjä, pakastin täynnä jätskiä. Sit broisi mussuttaa vieres karkkipussia, äiti suklaata ja avaa pähkinäpussin. otappa siinä sitten fun-light mehua tyytyväisenä:lol2: Myöskin he syövät aivan totaali-eri ruokia kuin minÄ Tänäänkin hakivat kotipizzasta safkaa, mä söin 7% jauhelihaa,näkkäriä ja maitorahkaa funlightillä:D No mutta ei kyllä edes muuta tee mielikään
Toinen häiriötekijä on poikaystävä(JWO kuulit kyllä oikein!!) Se mättää karkkia ja jätskiä aina JUST silloin kun me nähdään. Eli jos ollaan nähty viikolla kerran niin sillon se ostaa herkkuja..ja mä kiukkuan et et saa ostaa
Sitten kun hyvin olen pinnistellyt esimerkiksi jätskin kanssa ja vannonut etten missään nimessä aio edes maistaa niin johan se tuputtaa lusikkaa suuhun ja hokee maistamaista ja mäiskyttelee sitä mun naaman edessä kehuen kuinka herkullista sen on!:wall:
Loppujen lopuksi varmaan herkuttelen kerran viikossa tai kahdessä (riippuen noista kiusantekijöistä:D), joko protskupatukoilla, hyvällä ruoalla, karkilla tai jätskillä. Enään en vedä litraa jätskiä niinkuin ennen tai 300g karkkia. Määrät on kyllä pienentyneet