Mainoksien uhreja?

Ite oon ajellut mach3:sella sen jälkeen kun alko ne "hävittäjä lentäjä" mainokset.Olen tavallaan nyt itekkin hävittäjä lentäjä!!:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:nolo: Miulla kun on jo murrosiästä lähtien ollut karsee karvankasvu varsinkin säärissä, olen ollut niiden karvanpoistotököttien mainosten uhri. Kerrankin mainostettiin, ei ainoastaan tököttiä, myös voidetta, jota piti käyttää vielä poiston jälkeenkin. Vähän aikaa vaikutti, mutta viikon jälkeen oli taas turkki tullut takaisin. Vahingosta viisastuin, ja olen nyt kahdesti käynyt kosmetologilla "revityttämässä" karvat pois. Jo eka kerran jälkeen näytti hyvältä. Eikä ollut kallis, kaksi kertaa maksoi vähemmän kuin yksi tököttipurkki.

Ruokamainoksiin en ole sortunut. Elokuvista voisin mainita Tombraider 2:sen. Pettymys oli aikamoinen, kun olin katsomassa leffaa. :(

Olen sen uuden R-Kioski mainoksen uhri... Sen jossa on J. Frostell... Se on kuvattu tuossa lähi Ärrälläni... Näin kuvaus auton siinä pihalla pari viikkoa sitten ja kameroita sekä valonheittimiä sisällä joten tiedän, että se kuvattiin siellä... Mutta... Ei ole Janinaa näkynyt siellä töissä sen jälkeen... Ei vaikka monta kertaa olen käynyt kattomassa... Josko tänään? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom