Maija Lehtosen ravintoseminaari la 4.6.2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai saamari, minä hönö luulin ilmoittautuneeni tähän jo, mutta enpäs ollutkaan. No siis joka tapauksessa tulossa ollaan :)

Onks täällä muuten muita, jotka ei tunne kaupunkia niin hyvin, että osais itsekseen paikalle? Eli millä sinne pääsee (bussi/kävellen)? Itse ainakin raahautuisin mieluiten paikalle samaa matkaa jonkun muun/muiden kanssa jostain sopivasta paikasta, esim. bussi- tai rautatieasemalta...

Angelica-82 sanoi:
Onks täällä muuten muita, jotka ei tunne kaupunkia niin hyvin, että osais itsekseen paikalle? Eli millä sinne pääsee (bussi/kävellen)? Itse ainakin raahautuisin mieluiten paikalle samaa matkaa jonkun muun/muiden kanssa jostain sopivasta paikasta, esim. bussi- tai rautatieasemalta...

Mä en tiedä missä tuo paikka on ja tuun junalla.

Tää ois kans tulossa. Ystäväni tulee myös ja taisi olla niin ettei hän ole vielä ilmottautunut... Eli kaksi lisää olisi tulossa.

Onko Tampereelta päin tulossa muita Maijaa kuuntelemaan? Olisi meinaan kiva matkustaa porukalla.
Rautatieasemalta ei näytä ihan järjetön matka tuonne ravinteliin olevan eli eiköhän tuo kävellen mene?

Gippin sanoi:
Onko Tampereelta päin tulossa muita Maijaa kuuntelemaan? Olisi meinaan kiva matkustaa porukalla.
Rautatieasemalta ei näytä ihan järjetön matka tuonne ravinteliin olevan eli eiköhän tuo kävellen mene?

Oon tulossa Hämeenlinnasta. Ajattelin lähteä melko aikasin, niin ehdin shoppailemaankin :hyper: Ja varmaan lähiliikennejunalla, niin pääsee halvemmalla.

Gippin sanoi:

Tampereelta tullaan, mut kulkuväline on vielä hiukan epäselvä. Voipi olla, että Emmah, -Minttu-, Fättis... tulee ehkäpä samalla välineellä, mikä se ikinä sitten onkaan? Veikkaisin tosin junaa - ei jaksais sählätä auton kanssa keskustassa :) Olikos täältä muita lähdössä? Lilith? Voitais vaikka koittaa osua samaan junaan tai jotain.

Tässä kävi nyt tämmönen juttu, että en pääsekään. 4.6. taitaa nimittäin olla koulujen loppumispäivä... :( Eli peruisin ilmoittautumiseni

Joo, voipi olla että mäki joudun perumaan osallistumiseni :(. No, pitäkää te hauskaa ja imekää sieltä neuvoja roppakaupalla.

Faidra sanoi:
Tampereelta tullaan, mut kulkuväline on vielä hiukan epäselvä. Voipi olla, että Emmah, -Minttu-, Fättis... tulee ehkäpä samalla välineellä, mikä se ikinä sitten onkaan? Veikkaisin tosin junaa - ei jaksais sählätä auton kanssa keskustassa :) Olikos täältä muita lähdössä? Lilith? Voitais vaikka koittaa osua samaan junaan tai jotain.

Mä voisin kans yrittää osua samaan junaan. Jyväskylästä junaillessa kun pakosti junaillaan myös Tampesterin läpi!

No eihän sitä nyt päättäjäisbileiden vuoksi huveja peruta!
Maijan semmahan luetaan huviksi eikös juu?

No tosiasiassa se eka oikea kunnon todistus voi olla sen verran tärkee juttu, että sen puolesta voidaan vähän joustaa ;)

Kymysys!

Voiko saapua paikalle ilmoittautumatta?

Hauvavahtia ei oo vielä tiedossa, joten varmaks ei voi tuloa luvata...

Nimimerkillä: Tahtoo paikalle!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom