Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
changing for you into various sexy outfits that show off all her awesome muscles.
Ratu sanoi::( Se on niin sääli että naisten kehonrakennusta joudutaan tällätavoin myymään. Mutta pakkohan se on leipä tienata... Eikä naiskehoilussa tunnetusti isoihin rahoihin pääse käsiksi.
Ratu sanoi::( Se on niin sääli että naisten kehonrakennusta joudutaan tällätavoin myymään. Mutta pakkohan se on leipä tienata... Eikä naiskehoilussa tunnetusti isoihin rahoihin pääse käsiksi.

Voi jumalauta, on se nyt kumma kun jokainen kehonrakentajanaisia käsittelevä tredi pitää mennä kisaan kuka postittaa eniten :urjo: hymiötä. Maija on hyvä tuttu ja vallan herttainen ja kiltti ihminen enkä mä ala katselemaan täällä kun jengi floodaa samaa paskaa mitä aina samasta aiheesta. Pitäkää tää tredi asiallisena. Ja alkaapi pikkaisen vituttamaan toi Pohjois-Korea juttu, vaihtakaa forumia jos ei kelpaa. Rajansa kaikella. Ei tartte kehua, mutta lapselliset vinkumiset vittuun, got it? Se nyt on selvä ettei suurimman osan silmää miellytä kehonrakentajanaiset, mutta Maijakin lukee forumia, olisiko teistä kivaa lukea itsestänne tommoista paskaa täällä? Ihmisillä pitäis olla jotain tyylitajua.jaahas sanoi:Miks mun reply postettiin ?
Vaikka Pakkis onkin Lentosta sponssannut, niin kai nyt sitä jumalauta saa arvostellakin.
Vai pitääkö sitä sen takia vain kehua täällä ?
Joistakin yksinkertaisesti tollaset muijat yrjöttää ihan täysil !
....hieman sellaista korealaismeininkiä rupeaa olemaan täällä !!!!
Flesh sanoi:On siinä naisessa massaa, katsokaa video...
http://www.awefilms.com/marja_megawoman.htm
Jos vanha tms. poistakaa moderaattorit!

Olisko Suomen suurin sentakia kun sinunlaiset kakarat eivät pääse aukomaan päätään ja pilaamaan jokaista trediä? Pistetään sun tyttökavevin kuva tänne ja haukutaan menemään, varmaan tyttösi tykkäisi siitä ihan vitusti. Josko se sitten koskettaisi suakin. Koita nyt jumalauta tajuta pointti.jaahas sanoi:Mikä tällainen keskusteluforum on ?
mappana sanoi:Hui!![]()
enpä haluis samalla salilla käydä kun tulis turpaan joka lajissa!![]()
Boosteri sanoi:Mutta sillon voisi oppia myös jotain, jos vaan kehtaa kysymään mennä.
Kommentit vielä: Siinä on omistauduttu lajille ja tosi kovassa kunnossa Marja onkin :thumbs:
-edit: virhe

Mike sanoi:Olisko Suomen suurin sentakia kun sinunlaiset kakarat eivät pääse aukomaan päätään ja pilaamaan jokaista trediä? Pistetään sun tyttökavevin kuva tänne ja haukutaan menemään, varmaan tyttösi tykkäisi siitä ihan vitusti. Josko se sitten koskettaisi suakin. Koita nyt jumalauta tajuta pointti.
ps. Maija ei ole tyttökaverini, mutta varsin kiltti ihminen ja uskon ettei hänenkään ole kiva lukea lapsellisia juttuja.
Ehkä fyysisesti nuorempi, entä henkisesti? Pointti tosiaankin on se, että kyllä se suuren yleisön mielipide tiedetään bodarinaisista, mutta koska tämä forum on kuitenkin alan forum, niin jätettäneen ne ihan tökeröimmät jutut pois.jaahas sanoi:Sinunlaiset kakarat ? Sä olet nuorempi mua. Pidäs hevoset kuris...
Mutta muuten jutussasi oli pointtia.
Ei oikein voi tietää, kuinka paljon hänenlaisiaan kiinnostaa neuvoa joka käänteessä tällaisia amatöörejä ;)lazki sanoi:Mike puhuu asiaa. Tosi älytöntä, onhan se fakta että suuren yleisön silmään naiskehonrakentajat eivät välttämättä ole "se naistyypeistä esteettisin", mutta jos kehonrakennusfoorumilla alkaa tulla :yrjöyrjöyrjö: - postia postin perään, voi postaajat miettiä että onko se tarpeellista ja ollaanko nyt oikealla forumilla. Vielä kun tietää että Marja lukee palstaa, on Miken reaktio täysin ymmärrettävä. Tosi kovassa kunnossa on neito, Ms. Olympiassa 3. sijoittuminen ja tuollaisen kunnon saavuttaminen on todellakin hatunnoston arvoinen suoritus.
, eikä Maija ole syönyt vaan on oikein ystävällinen, mukava ihminen, joka ainakin mua neuvo ihan "kiltisti". Morjestellaan ihan toisiamme salilla, että "salituttuja" ollaan. Kerran oon jopa tän upeen ilmestyksen kyydinnyt kotiin salilta. Että rohkeasti vaan jutustelemaan, sanon minä, kunhan on asiallinen.
. Upeata kerrassaan!