BB Maija Lehtonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 12peek
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla ei toimi toi video :( Mutta ei ilmeisesti ole ainakaan mikään treeni video kyseessä? "and changing for you into various sexy outfits that show off all her awesome muscles." :eek:

changing for you into various sexy outfits that show off all her awesome muscles.

:( Se on niin sääli että naisten kehonrakennusta joudutaan tällätavoin myymään. Mutta pakkohan se on leipä tienata... Eikä naiskehoilussa tunnetusti isoihin rahoihin pääse käsiksi.

Ratu sanoi:
:( Se on niin sääli että naisten kehonrakennusta joudutaan tällätavoin myymään. Mutta pakkohan se on leipä tienata... Eikä naiskehoilussa tunnetusti isoihin rahoihin pääse käsiksi.

En tiedä mitä tuolla varsinaisella videolla on, mutta tavallaan en ymmärrä miksei hyvää, huippuunsa treenattua kroppaa, saisi näyttää kuin lavalla... Kyllähän tuollaista bodya kehtaa näyttää, kunhan ei mennä liian pitkälle!

EDIT: Kyllähän monista mainstream-näyttelijöistä, muusikoista jne. on ihan vastaavia kuvia mielinmäärin, mutta ei niitä koskaan ihmetellä... Alastonkuvat ja striptease-esitykset tyyliin (Masino ja kumppanit) ovatkin sitten asia erikseen!

Ratu sanoi:

Musta on ainakin jees ettei videot rajoitu ainoastaan lavalle ja salille. Marja Lehtonen = :kuola:

wtf

Miks mun reply postettiin ?

Vaikka Pakkis onkin Lentosta sponssannut, niin kai nyt sitä jumalauta saa arvostellakin.
Vai pitääkö sitä sen takia vain kehua täällä ?
Joistakin yksinkertaisesti tollaset muijat yrjöttää ihan täysil !

....hieman sellaista korealaismeininkiä rupeaa olemaan täällä !!!!

jaahas sanoi:
Miks mun reply postettiin ?

Vaikka Pakkis onkin Lentosta sponssannut, niin kai nyt sitä jumalauta saa arvostellakin.
Vai pitääkö sitä sen takia vain kehua täällä ?
Joistakin yksinkertaisesti tollaset muijat yrjöttää ihan täysil !

....hieman sellaista korealaismeininkiä rupeaa olemaan täällä !!!!
Voi jumalauta, on se nyt kumma kun jokainen kehonrakentajanaisia käsittelevä tredi pitää mennä kisaan kuka postittaa eniten :urjo: hymiötä. Maija on hyvä tuttu ja vallan herttainen ja kiltti ihminen enkä mä ala katselemaan täällä kun jengi floodaa samaa paskaa mitä aina samasta aiheesta. Pitäkää tää tredi asiallisena. Ja alkaapi pikkaisen vituttamaan toi Pohjois-Korea juttu, vaihtakaa forumia jos ei kelpaa. Rajansa kaikella. Ei tartte kehua, mutta lapselliset vinkumiset vittuun, got it? Se nyt on selvä ettei suurimman osan silmää miellytä kehonrakentajanaiset, mutta Maijakin lukee forumia, olisiko teistä kivaa lukea itsestänne tommoista paskaa täällä? Ihmisillä pitäis olla jotain tyylitajua.

jaahas sanoi:
Mikä tällainen keskusteluforum on ?
Olisko Suomen suurin sentakia kun sinunlaiset kakarat eivät pääse aukomaan päätään ja pilaamaan jokaista trediä? Pistetään sun tyttökavevin kuva tänne ja haukutaan menemään, varmaan tyttösi tykkäisi siitä ihan vitusti. Josko se sitten koskettaisi suakin. Koita nyt jumalauta tajuta pointti.

ps. Maija ei ole tyttökaverini, mutta varsin kiltti ihminen ja uskon ettei hänenkään ole kiva lukea lapsellisia juttuja.

mappana sanoi:
Hui! :eek:

enpä haluis samalla salilla käydä kun tulis turpaan joka lajissa! :rolleyes:

Mutta sillon voisi oppia myös jotain, jos vaan kehtaa kysymään mennä.
Kommentit vielä: Siinä on omistauduttu lajille ja tosi kovassa kunnossa Marja onkin :thumbs:

-edit: virhe

Boosteri sanoi:
Mutta sillon voisi oppia myös jotain, jos vaan kehtaa kysymään mennä.
Kommentit vielä: Siinä on omistauduttu lajille ja tosi kovassa kunnossa Marja onkin :thumbs:

-edit: virhe

niin mutta kun ei kehtaisi...
:)

Tiukka on kyllä bööna. Vaikka kauniina en kyllä noita bodarinaikkosia pidä
Mutta on silti liha tyttöseen tarttunut!!! :worship:

Mike sanoi:
Olisko Suomen suurin sentakia kun sinunlaiset kakarat eivät pääse aukomaan päätään ja pilaamaan jokaista trediä? Pistetään sun tyttökavevin kuva tänne ja haukutaan menemään, varmaan tyttösi tykkäisi siitä ihan vitusti. Josko se sitten koskettaisi suakin. Koita nyt jumalauta tajuta pointti.

ps. Maija ei ole tyttökaverini, mutta varsin kiltti ihminen ja uskon ettei hänenkään ole kiva lukea lapsellisia juttuja.

Sinunlaiset kakarat ? Sä olet nuorempi mua. Pidäs hevoset kuris...
Mutta muuten jutussasi oli pointtia.

jaahas sanoi:
Sinunlaiset kakarat ? Sä olet nuorempi mua. Pidäs hevoset kuris...
Mutta muuten jutussasi oli pointtia.
Ehkä fyysisesti nuorempi, entä henkisesti? Pointti tosiaankin on se, että kyllä se suuren yleisön mielipide tiedetään bodarinaisista, mutta koska tämä forum on kuitenkin alan forum, niin jätettäneen ne ihan tökeröimmät jutut pois.

Mitä tulee viestien deletoimiseen, niin ei täällä olisi yli puolta miljoonaa postia jos tässä kaikki epämiellyttävät poistettaisiin, kaikille poistoille on syynsä. Avataan nyt noi sun postit sitten lojumaan tohon. Näkee kaikki sitten mitä poistetaan ja minkälaisia kommentteja ei ole todellakaan tarvis laittaa.

Itse olen kerran nähnyt Marjan livenä (vuoden 2003 fitness expossa), ja teki kyllä minuun vaikutuksen... Todella upea vartalo, ja nätti nainen muutenkin!

Näin Maijan tällä viikolla salilla ensimmäistä kertaa, ja täytyy kyllä sanoa, että väkisinkin meinasin jäädä tuijottamaan. Nainenhan on aivan uskomattomassa kunnossa! Piti sivusilmällä seurata Maijan treeniä ihan vaan siksi, että ehkäpä häneltä voisi oppia jotain treenaamisesta. On kyllä tosi hienoa treenata salilla, jossa käy noin kovia ammattilaisia. Mielestäni jokaisen kehonrakennusta seuraavan/punttia harrastavan pitäisi ennemmin kannustaa ja olla ylpeä siitä, että meillä on Suomessa noin loistavia ja maailmalla pärjääviä kilpailijoita. Oli se kroppa sitten ihannenaisen tai ei - kyllä sen eteen on ihan tajuttomasti vaivaa nähty, ja lajinäkökulmasta varmaan hipoo täydellisyyttä. Mun mielestäni se on äärimmäisen kunnioitettavaa! :worship:

Teki mieli mennä pukkarissa utelemaan Maijalta hänen treeneistään ja kysyä vähän vinkkejä, mutta sitten pupu meni pöksyyn :nolo: Ei oikein voi tietää, kuinka paljon hänenlaisiaan kiinnostaa neuvoa joka käänteessä tällaisia amatöörejä ;)

Mike puhuu asiaa. Tosi älytöntä, onhan se fakta että suuren yleisön silmään naiskehonrakentajat eivät välttämättä ole "se naistyypeistä esteettisin", mutta jos kehonrakennusfoorumilla alkaa tulla :yrjöyrjöyrjö: - postia postin perään, voi postaajat miettiä että onko se tarpeellista ja ollaanko nyt oikealla forumilla. Vielä kun tietää että Marja lukee palstaa, on Miken reaktio täysin ymmärrettävä. Tosi kovassa kunnossa on neito, Ms. Olympiassa 3. sijoittuminen ja tuollaisen kunnon saavuttaminen on todellakin hatunnoston arvoinen suoritus.

lazki sanoi:
Mike puhuu asiaa. Tosi älytöntä, onhan se fakta että suuren yleisön silmään naiskehonrakentajat eivät välttämättä ole "se naistyypeistä esteettisin", mutta jos kehonrakennusfoorumilla alkaa tulla :yrjöyrjöyrjö: - postia postin perään, voi postaajat miettiä että onko se tarpeellista ja ollaanko nyt oikealla forumilla. Vielä kun tietää että Marja lukee palstaa, on Miken reaktio täysin ymmärrettävä. Tosi kovassa kunnossa on neito, Ms. Olympiassa 3. sijoittuminen ja tuollaisen kunnon saavuttaminen on todellakin hatunnoston arvoinen suoritus.

Jes jes ! ymmärretty on. Ja oli ehkä turhan rankka kommentti, tietäen sen että neiti lukee tätä forumia. Eli Sorry !

Mutta on täällä forumilla myös ihan normaaleita kuntoilijoitakin, jotka edustaa tota suuren yleisön mielipidettä, mikä voi olla juuri se minkä kirjoitin. ...oikeus heille. Ja tuskin se Marja nyt ensimmäisen kerran tollaista kuulee/lukee. Ymmärtää varmaan asian ja julkisuuden ihmisenä osannut odottaakin arvostelua itsestään.

Mutta annetaan asian olla. :piis:

Eäh! Maija on varsin mukava ihminen, enkä jaksa uskoa että pistää pahakseen jos menee jututtamaan vaikka esim. pukkarissa palkkaria siemaillessa tai treenin lomassa sarjojen välissä kysyy jotain neuvoa. Ite ainakin oon näin tehnyt :), eikä Maija ole syönyt vaan on oikein ystävällinen, mukava ihminen, joka ainakin mua neuvo ihan "kiltisti". Morjestellaan ihan toisiamme salilla, että "salituttuja" ollaan. Kerran oon jopa tän upeen ilmestyksen kyydinnyt kotiin salilta. Että rohkeasti vaan jutustelemaan, sanon minä, kunhan on asiallinen.

-edit- itse kunnioitan Maijaa hurjasti ja mielestäni on kerrassaan loistavaa että meillä on tuollainen ammattilainen! :worship:. Upeata kerrassaan!

Back
Ylös Bottom