Tervehdys kaikille Pakkislaisille ja kiitos kannustuksesta!!! Tällä on käyty vilkasta keskustelua kaikesta lajiin liittyvästä ja jokainen tietää, että laji jakaa AINA mielipiteet kahtia eli toiset tykkää ja toiset ei ja se ei ehkä koskaan muutu, mutta toivon että omalta osaltani saan hieman avarrettua näkemyksiä ja voin muutta käsitystä naiskehonrakennuksesta ja sen esteettisyydestä. Olin itse erittäin tyytyväinen nähtyäni kyseisen videon, josta tälläkin oli maininta. Siihen tallentui se minkä eteeen olin nähnyt vaivaa ja sain toteuttaa itseäni, kun poseeraus on verissä ja siitä nauttii, niin miksi rajoittaa se vain kilpiluihin, jotka vaan kestää vaan sen pienen hetken vapaa ohjelmineen.
Kaikki se mikä liittyy ulkonäköön tuo kritiikkä, joten itse en pahastu negatiivisistakaan,kun tiedän että lajivalintani takia sitä tulee aina olemaan, mutta yksi periaate on, että jos kovasti sataa niskaan, niin sit pitää antaa takas..heh...Olisinkin ehkä jatkanut yleisurheilun parissa, jos olisin halunnut joka mies silmää miellyttää..heh..
Tiedoksi kaikille että mukavia motivaatio yllätyksiä tulossa kevään aikana näille sivuille!!!