Maidoton palautusjuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja OldAll
  • Aloitettu Aloitettu
Olen allerginen maitoproteiinille, joten;
Löytyykö mistään maidotonta, eli heratonta palautusjuomaa? Ja jos ei löydy, niin mitä jauheita kannattaisi käyttää jos itse sekoittelen?
Olisin erittäin kiitollinen vastauksista. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gasparin MyoFusion pistää jostakin syystä paskan lentämään kuin paloletkusta, mutta IronMaxx toimii täysin ongelmitta. En ole tutkinut, johtuuko tuo maitointoleranssista, mutta kun käytän laktoosia sisältäviä maitotuotteita, niin lopputulos on aika samanlainen, joten kannattaa ainakin kokeilla. Tilasin IronMaxxin prodejauhoja hyvän palautteen johdosta ja voin kyllä vahvistaa että parasta mitä tähän mennessä on tullut vastaan.

Gasparin MyoFusion pistää jostakin syystä paskan lentämään kuin paloletkusta, mutta IronMaxx toimii täysin ongelmitta. En ole tutkinut, johtuuko tuo maitointoleranssista, mutta kun käytän laktoosia sisältäviä maitotuotteita, niin lopputulos on aika samanlainen, joten kannattaa ainakin kokeilla. Tilasin IronMaxxin prodejauhoja hyvän palautteen johdosta ja voin kyllä vahvistaa että parasta mitä tähän mennessä on tullut vastaan.
"Maitoproteiiniallergia tarkoittaa sitä, että mikään maitovalmiste ei käy, ei siis hyla tai laktoositon. Eikä myöskään mikään tuote, joka sisältää maitoproteiinia, olkoonpa se sitten makkarassa tai laktoosittomassa leivonnaisessa tai einestuotteessa."

laktoosi ja maitoproteiini on 2 aivan eri asiaa.

Mä sekottelen itse soijaproteiinia, maltoa ja mehua tai soijajuomaa. Sitä en tiedä onko "oikeaoppista", mutta sen turvin jaksan treenistä kotiin ja ruoan tekoon.:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Maidottomia vaihtoehtoja on ainakin hamppu, riisi ja herne. Näistä kaikista löytyy kaikki välttämättömät aminohapot. Riisi on lukemani perusteella nopeiten imeytyvä. Vaihtoehtoja on ainakin: sunwarrior, joka sekoittuu hyvin, maistuu hyvältä (vanilja ja suklaa). Muuten huipputuote, mutta hinta on korkea. Wrangella on halvempaa riisiprotskua. Sekoittuu hyvin veteen ihan sheikkerissä, mutta ei liukene samalla tavalla kuin protskujauhot yleensä. Jää sellainen hiekkamainen suutuntuma. Kun tähän tottuu niin ihan ok palkkarin saa tästäkin. Wrangen nettikaupassa ei ole pariin viikkoon näkynyt tätä, mutta pitäs vissiin olla tulossa.

Hamppuroteiini on kanssa ihan kätevää, mutta ei sovellu palkkariksi oikein, koska imeytyy niin hitaasti. Sopii hyvin välipalaproteiiniksi. Sisältää hyvin kuitua ja terveellistä rasvaa, proteiinia noin 50%, hiilarit 20% ja rasvat 10%. Sekoittuu hyvin. Maistuu vähän ruoholta, jotkut tykkää jotkut ei. Ite suosittelen tosiaan välipalakäyttöön.

Herneproteiinia en ole vielä kokeillut. Tilasin ihan vasta.

Soijasta kirjoitetaan paljon pahaa, esim. laskee testoja. Joten sitä en ole koskaan käyttänyt. Enkä myöskään ole aikonut käyttää.

Toivottavasti tästä on apua.

Riisiproteiinia saa tilattua myös halvemmalla iHerbistä, itselle tuli just ja huomenna menee testiin :)

Sä kuolet! Hyi saatana.

Kyllä muista vaihtoehdoista kuin maidottomista proteiineista paras vaihtoehto on kananmunaproteiini, ainoa inhimillisen makuinen.

Kiitos näistä tiedoista. Kaipailinkin juuri tietoa nopeasta maidottomasta proteiinista. Pitääpä ostaa tuota riisiproteiinia, hamppuproteiinia jo onkin. Ihan hyvää sekin on, jos sekoittaa kaakaojauhetta ja vaikka jonkun hedelmän mukaan. Mitenköhän nopeaa tuo herneproteiini on. Kokemuksia näistä maidottomista palkkarina?

Katsoppas semmonen kun MuscleMeds:in Carnivor Mass. 50g protskua 125g Hiilaria ja ei ainakaan mun tietoon oo mitään maitoproteiineja siinä. Ja jos on sulle liikaa hiilaria ni ihan perus carnivor + malto pitäs olla ok.

Suositut

Back
Ylös Bottom