maidosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raato81
  • Aloitettu Aloitettu
vetääks tääl muuten porukka paljon maitoo ku ite tulee litkittyy parikin litraa päivässä se on vaa nii pirun hyvää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joooo kyllä sitä tulee joka välissä laitettua sheikkerin täydeltä.

Litra tai puolitoista, rasvatonta ja laktoositonta. Joskus ykkösmaitoa.

Vähärasvaiset maitotuotteet ovat tutkitusti terveellisiä ja niillä on myönteisiä vaikutuksia painonhallintaan.

Ne jotka juo monta litraa päivässä saa kyllä ihan liikaa kalsiumia. Haittoja voi ettiä jostain topicista täältä. Esim. eturauhassyövän riskiä tais lisätä jne.

Valion vastauksellahan on kyllä aikamoinen auktoriteetti asema :D

Itellä menee kyl kans vähintään se 2-4, välil 5:kin litraa päivässä.

:eek: Syötkö mitään muuta? Aika pelottava määrä...

:eek: Syötkö mitään muuta? Aika pelottava määrä...

Aika perus määrä, itellä menee saman verran, ja miten se maidon juominen estää syömistä enempää kuin esim veden tai laitti kolan juominen? Kaloreita tulee, mutta eipä taida Arc:n tai mun tilanteessa olla ainakaan haitta. :)

Aika komeita määriä täällä jotkut vetelee (4-5l päivässä). Tuohon vielä vedet ja muut juomat päälle niin johan luulis mahassa hölskyvän. :) Meitsi vetää tommoset 1l päivässä maitoa. Joskus aika harvoin tulee juotua se 2l.

No hyvä jumala että tulee maitoja vedettyä. Enhän mä edes tankkaa noin paljoo nesteitä päivässä :D Mä en edes juo maitoa joka päivä, mutta ku maitoa kaapistä löytyy ni kyllä mä sitä juon ruuan kanssa mielellään pari lasia. Mutta kaikkea 0-1litran välillä menee. Enimmäkseen mä juon vettä tai fun lightia.

Aika komeita määriä täällä jotkut vetelee (4-5l päivässä). Tuohon vielä vedet ja muut juomat päälle niin johan luulis mahassa hölskyvän. :) Meitsi vetää tommoset 1l päivässä maitoa. Joskus aika harvoin tulee juotua se 2l.

My point exactly! Mulle ainakin maito on vatsassa kuin kymmenen kilon hauki, potkii ja vonkuu... Ja sit ne vesilitrat ja vielä puurot ja raejuustot ja tonnarit ja herat ja lohet... :)

Suositut

Back
Ylös Bottom