Maidon proteiini?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yok
  • Aloitettu Aloitettu

Yok

Oonko missannu jotain informaatiota maidon proteiinista? Tuntuu ettei kukaan mainitse sitä omana protskunlähteenään... Vaikka esim. aamupalalla jos on vaikea saada maistumaan (kuten joku sanoi toisessa threadissa) niin vaikka ihan perus rasvattomasta maidosta saa jo paljon proteiinia (0,5 l ~17g). Onko huonolaatuista? Itse juon varmaan 1,5-2 l maitoa päivässä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole huonolaatuista ja muutenkin maidon terveysvaikutukset ovat erittäin laajat. Monilla varmaankin rajoittaa tuota maidon reilumpaa juontia siinä oleva hiilihydraattien määrä.

Varmaan yleisempää ottaa ne esim rahkan muodossa ;)

Jos maidon hiilarit huolestuttaa niin löytyyhän sitä alakarppimaitoakin (hh 1,8g/100g). Itse juon ihan normaalia.

perus rasvattomasta maidosta saa jo paljon proteiinia (0,5 l ~17g). Onko huonolaatuista?
Itsellä menee samat määrät ja proteiinihan on maitoproteiinia, kaseiinia joka imeytyy hitaammin kuin hera ja isolaatit.
Kaseiinia käytetään yleensä ennen nukkumaanmenoa juuri tuon imeytymisen takia.

Litra, pari päivässä ja kevyttä sen olla pitää. Ilmeisesti kevyen maidon terveysvaikutukset ownaa rasvattoman maidon vastaavat 20-0.

Mä kans mietin että eiköhän se maitoproteiinia lähinnä ole (loogista...). Ois kyllä pitäny itse tajuta että hiilareitahan ne isotkin miehet pelkää:D

Jep, edellisen lisäksi vielä mutua: FRENDI SANOI että jos maidosta tehdään rasvatonta, siitä häviää sen rasvan mukana joitakin hyödyllisiä ainesosia.. Mut menee siis tosi mutuksi. Ja onhan se nyt niin, ettei rasvatonta saa millään alas ku on tottunu kevyeeseen. Sama ku vettä jois lisäfleivörillä.

Jep, edellisen lisäksi vielä mutua: FRENDI SANOI että jos maidosta tehdään rasvatonta, siitä häviää sen rasvan mukana joitakin hyödyllisiä ainesosia..

Rasvaliukoiset vitamiinithan (A, D, E, K) sieltä lähtee, vaikkei pitoisuudet A:ta lukuuottamatta ole kummoiset. D-vitskua on lisätty jälkeenpäin.

Suositut

Back
Ylös Bottom