Mahdollisimman paljon lihasta vuodessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tällä hetkellä 180/65 skinnyfat, esim. penkkitulos max. 50kg mutta tekniikat on hallussa ainakin kaikissa pääliikkeissä
Tavoitteena kerätä mahdollisimman paljon lihasta 12kuukaudessa ja suunnitelma tällä hetkellä tälläinen:

3kk SS (saadakseni voimatasot edes vähän ylös)
3kk G6
6kk 3-jakoinen vetävät, työntävät, jalat

Tiedän että jalat voivat jäävä vähän jälkeen mutta ei kyllä vuodessa pitäisiä mitään lihasepätasapainoa tulla alakroppa vrt. yläkroppa, ja vetävissä olisi maastaveto.
Miltä kuullostaa? Ja jos näyttää hyvältä osaako kukaan suositella 3 jakoista ohjelmaa, kyykky penkki mave pitäs varmaan löytyä niistä

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aina auttamatta herää näissä tapauksissa kysymys "Mitä ihmettä tapahtuu vuoden päästä?" Lopetatko salitouhut siihen koska olet ns valmis vai miksi on hoppu? No eniwei, puolet sun lihasmassasta on jaloissa niin miksi et treenaisi 50-50 ylä- ja alakroppaa jos kerran yleisesti haluat lisää lihasmassaa? SS ja GS on oikein hyviä alkuun vaikka vuodeksi, Valmiit x-jakoiset ohjelmat löytyy kun hieman viitsii foorumia selailla. Hyviä treenejä!

Aina auttamatta herää näissä tapauksissa kysymys "Mitä ihmettä tapahtuu vuoden päästä?" Lopetatko salitouhut siihen koska olet ns valmis vai miksi on hoppu? No eniwei, puolet sun lihasmassasta on jaloissa niin miksi et treenaisi 50-50 ylä- ja alakroppaa jos kerran yleisesti haluat lisää lihasmassaa? SS ja GS on oikein hyviä alkuun vaikka vuodeksi, Valmiit x-jakoiset ohjelmat löytyy kun hieman viitsii foorumia selailla. Hyviä treenejä!
Kyllä toi IMO on aika 50-50 ylä- ja alakroppa tolla jaolla, onko novicena järkeä käydä vaikka puolenvuoden kovan yksijakoisten treenien jälkeen 3jakoista 6x viikkoon 3on1off? Vai olisiko parempi käydä vain 2on1off, aikaa olisi kuitenkin.

Kyllä toi IMO on aika 50-50 ylä- ja alakroppa tolla jaolla, onko novicena järkeä käydä vaikka puolenvuoden kovan yksijakoisten treenien jälkeen 3jakoista 6x viikkoon 3on1off? Vai olisiko parempi käydä vain 2on1off, aikaa olisi kuitenkin.

Kyllä IMO voi käydä 3on1off myös jos vaan huolehtii siitä ettei joka treeni ole jotain älytöntä volyymia ja erikoistekniikkamättöä oksennukseen asti.

Kirjottelen taas tyhmiä tänne.:dance: Onko epärealistinen tavoite vuoden loppuun saada hauis 50cm ja penkki 120. Nyt on 37cm ja penkkimaksimi ei tiedossa mutta viimeksi tein lämmittelyineen 8-10 sarjaa joista oli 4 10x50, olen salilla käynyt vasta 2-2,5kk. Joskus ollut jotain parin viikon hutilointeja mutta ei niistä sen enempää.

Zone-sarja -42%
Joo niin vähän arvelinkin :dance: Mutta tuo penkki 120kg on ihan mahdollista?

Suottaa se ollakkin,(vähäsen riippuu siitäkin miten iso tyyppi olet) ei kyllä treeni kestä montaa "parin viikon hutilointia" Ykkönen mahtaa nyt olla jotain 70 kg (4x10x50 kg sarjoilla)

120 on aika tai ***n kova rauta jos omapaino on 70 kg :)

Suottaa se ollakkin,(vähäsen riippuu siitäkin miten iso tyyppi olet) ei kyllä treeni kestä montaa "parin viikon hutilointia" Ykkönen mahtaa nyt olla jotain 70 kg (4x10x50 kg sarjoilla)

120 on aika tai ***n kova rauta jos omapaino on 70 kg :)

Joo, mitat on 190/88.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noh tuota, oikeilla treeni menetelmillä on ihan mahdollista saada hauis saada kasvamaan isoksi mutta 37cm --> 50cm on kyllä mahdoton.
Hyvällä treenillä ja ruokavaliolla sain itse hauiksen kasvamaan 37cm --> 41cm n. 3kk eli kyllä se on mahdollista kehittyä nopeastikkin.
Painoa tuli tuossa ajassa n. 10-12kg lisää ja treenasin helvetin kovaa.

Tuosta penkistä, kannattaisi vähentää toistoa ja tehdä vaikka 5x6 sarjat.
Olin itse samassa tilanteessa kun sinä aikaisemmin ja tuolla tavoin sain itse ainakin penkki maximia nostettua nopeasti.

Noh tuota, oikeilla treeni menetelmillä on ihan mahdollista saada hauis saada kasvamaan isoksi mutta 37cm --> 50cm on kyllä mahdoton.
Hyvällä treenillä ja ruokavaliolla sain itse hauiksen kasvamaan 37cm --> 41cm n. 3kk eli kyllä se on mahdollista kehittyä nopeastikkin.
Painoa tuli tuossa ajassa n. 10-12kg lisää ja treenasin helvetin kovaa.

Tuosta penkistä, kannattaisi vähentää toistoa ja tehdä vaikka 5x6 sarjat.
Olin itse samassa tilanteessa kun sinä aikaisemmin ja tuolla tavoin sain itse ainakin penkki maximia nostettua nopeasti.

Painoa tullu aika paljon 3kk eli suurinosa läskiä.

Toivon ettei kukaan ota nokkiinsa kun tulen ekalla postauksella tänne viisastelemaan. Olen käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti salilla ehkä n. 5 vuotta ja useiden epäonnistuneiden ja viimein muutaman onnistuneen treenikauden jälkeen voin kertoa mistä homma oli itsellä lopulta kiinni.

1) Riippumatta siitä miten upea treeniohjelma sulla on niin et koskaan kehity kunnolla jos et vedä sarjoja loppuun asti. 90% sun kehityksestä löytyy niistä 1-2 viimesestä toistosta mitä sun keho ei enää haluais tehdä.

2) Laita ruokavalio heti alussa kuntoon. Jos syöt pelkkää paskaa niin turha odottaa timanttisia tuloksia.

3) Oot jo eksyny tänne tiedon lähteille, se on erittäin hyvä. Jatka opiskelua netissä, se A motivoi ja B auttaa sua välttämään turhia virheitä joita jengi tekee vuodesta toiseen.

^Ihan hyvää "viisastelua"!

Muistaakseni Arnold sanoi Pumping Iron -dokkarissa samaa, että ne viimeiset toistot, jotka tekee ns. kipeää ovat lihaksen kasvun kannalta ne oleellisimmat, jotka pitää jaksaa tehdä. Tämän oon yrittänyt pitää mielessä, koska jos Arska niin sanoo, onhan sen oltava totta. ;) Toisaalta mies myös on sanonut, että maito on vauvoille, miehet juovat kaljaa. Tästä neuvosta oon pitänyt joskus vähän liiankin tiukasti kiinni, mutta saa kai sitä ihminen joskus nautiskella muutaman.
beer-smiley.gif

Muistaakseni Arnold sanoi Pumping Iron -dokkarissa samaa, että ne viimeiset toistot, jotka tekee ns. kipeää ovat lihaksen kasvun kannalta ne oleellisimmat, jotka pitää jaksaa tehdä.

“The last three or four reps is what makes the muscle grow. This area of pain divides the champion from someone else who is not a champion. That's what most people lack, having the guts to go on and just say they'll go through the pain no matter what happens.”

Näin taisi Arnold todeta ja näinhan se onkin. Jos sarjan aikana hymyilyttää, et treenaa tarpeeksi kovaa.

Toivon ettei kukaan ota nokkiinsa kun tulen ekalla postauksella tänne viisastelemaan. Olen käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti salilla ehkä n. 5 vuotta ja useiden epäonnistuneiden ja viimein muutaman onnistuneen treenikauden jälkeen voin kertoa mistä homma oli itsellä lopulta kiinni.

1) Riippumatta siitä miten upea treeniohjelma sulla on niin et koskaan kehity kunnolla jos et vedä sarjoja loppuun asti. 90% sun kehityksestä löytyy niistä 1-2 viimesestä toistosta mitä sun keho ei enää haluais tehdä.

2) Laita ruokavalio heti alussa kuntoon. Jos syöt pelkkää paskaa niin turha odottaa timanttisia tuloksia.

3) Oot jo eksyny tänne tiedon lähteille, se on erittäin hyvä. Jatka opiskelua netissä, se A motivoi ja B auttaa sua välttämään turhia virheitä joita jengi tekee vuodesta toiseen.
Nojaa... Jos penkkimaksimia haluaa niin ei kyllä kovin usein kannata vetää sarjoja loppuun asti.

Joo ei tosiaan tarvi vetää failureen et lihas kasvaa, mut tää on taas tätä bodibildingläissyy.

Miten tossa muka jalat jää jälkeen jos ekassa kyykkäät joka treenissä ja vedät vielä joka toisessa ja Goldenissa jalat tulee joka treenissä? :D
Tällä hetkellä 180/65 skinnyfat, esim. penkkitulos max. 50kg mutta tekniikat on hallussa ainakin kaikissa pääliikkeissä
Tavoitteena kerätä mahdollisimman paljon lihasta 12kuukaudessa ja suunnitelma tällä hetkellä tälläinen:

3kk SS (saadakseni voimatasot edes vähän ylös)
3kk G6
6kk 3-jakoinen vetävät, työntävät, jalat

Tiedän että jalat voivat jäävä vähän jälkeen mutta ei kyllä vuodessa pitäisiä mitään lihasepätasapainoa tulla alakroppa vrt. yläkroppa, ja vetävissä olisi maastaveto.
Miltä kuullostaa? Ja jos näyttää hyvältä osaako kukaan suositella 3 jakoista ohjelmaa, kyykky penkki mave pitäs varmaan löytyä niistä

Back
Ylös Bottom