Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Liputan kanssa tätä. Tottakai lääkäriin menet ensiksi, jotta voi sulkea pahimmat pois alta.Mulla oli muutama vuosi sitten täysin samanlaiset oireet. Neurologi tutki ms-taudit ja kaikki, mutta lopulta selvisi, että onkin vain selkä niin jumissa, että kaikki johtuu siitä. Oli siis fasettilukko rintarangassa ja joku nikamien välinen hermo oli joutunut nikamalukon vuoksi puristuksiin niin, että tuli mitä kummallisimpia oireita, noi lihasnykäykset oli ehkä jännimpiä. Sain ohjeeksi rintarangan liikkuvuutta parantavaa jumppaa, tanssia, joogaa, kehonhuoltoa yms ja ajan kanssa oireilu hävisi.
Muok. Pahin oireiden aiheuttaja taisi muistaakseni olla hampaiden narskuttelu, ja kun liikkuvuuden parantamisen ohella aloin käyttää purentakiskoa öisin, niska-hartiaseutu pääsi rentoutumaan ja nikamalukot aukeamaan, mikä sitten hävitti oireet![]()
Mulla oli muutama vuosi sitten täysin samanlaiset oireet. Neurologi tutki ms-taudit ja kaikki, mutta lopulta selvisi, että onkin vain selkä niin jumissa, että kaikki johtuu siitä. Oli siis fasettilukko rintarangassa ja joku nikamien välinen hermo oli joutunut nikamalukon vuoksi puristuksiin niin, että tuli mitä kummallisimpia oireita, noi lihasnykäykset oli ehkä jännimpiä. Sain ohjeeksi rintarangan liikkuvuutta parantavaa jumppaa, tanssia, joogaa, kehonhuoltoa yms ja ajan kanssa oireilu hävisi.
Muok. Pahin oireiden aiheuttaja taisi muistaakseni olla hampaiden narskuttelu, ja kun liikkuvuuden parantamisen ohella aloin käyttää purentakiskoa öisin, niska-hartiaseutu pääsi rentoutumaan ja nikamalukot aukeamaan, mikä sitten hävitti oireet![]()
Kannattaa myös selailla läpi ketju jännitysniskasta, viimeisellä sivulla näkyi olevan keskustelua mm. juurikin elohiiristä ympäri kroppaa ym epämääräisestä oireilusta.Mä naureskelin tuossa samoja asioita: Vegaanius, jooga, suolakylpy, vihersmoothie, spirulina, raakakaakao, kookosvesi...Huomasin juuri, että ketjussa on mainittu jo joogaaminenkin. Loistavaa! Tällä ne ongelmat varmasti ratkeavat!
^ Tässä tulikin hyvä esimerkki siitä, miksi näitä "terveys"aiheisia keskusteluja pitäisi moderoida paljon tiukemmalla otteella. Ketjun aloittaja on nyt - osittain pakkotoiston myötävaikutuksella - vakuuttanut itsensä siitä, että epämääräiset kivut, unettomuus ja hengenahdistus johtuvat lihasjumituksesta eikä ole mitään syytä käydä lääkärillä.Eli mä annan kyl täydet pisteet tohtori Pakkotoiston foorumille! :D :D Potilas on hyvinpaljolti elossa!