Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo.. mun mielestä voisivat pysyä asialinjalla. Kuka perkele haluaa kattoa kun joku pena juo omaa kusta (tai jonkun muun)?
No joo.. Ei nyt vedetä niitä palkoja sinne kolvin puolelle. Tässä nyt oli vaan aika henkilökohtainen mieltymys matkailuohjelmia kohtaan.. Ja katellaan tää kausi niin saatetaan nähdäkkin kun joku syö pään ;). Eihän jatketa tätä jookos? Ite vaan tykkäsin kahdesta ekasta kaudesta enemmän kun tästä. Olen nyt sitten hiljaa...Mun mielestä voisit syödä vaikka pääs. Tottahan se on et oli uber raju jakso, mut ainahan Madventuresin valttikortti on ollu se "härskeys" muihin matkailusarjoihin verrattuna. Onko nyt esim. madcook niin asialinjalla, no ei mut kiinostaa kuitenkin.
Bullshit Madventures on mikään härski. Dirty Sanchez ownaa Madventuresin melkolailla joka osa-alueella, ja itseasiassa Tokiossa käveltiinkin Dirty Sanchezin jalanjäljillä. Enpä usko että on kovin pitkä elinikä tällä englanniksi puhutulla versiolla. Tosiaan jos härskeydestä pitää niin Madventures on vielä hyvin kevyttä. Oli kaasunaamarikin päällä kun nainen oksensi. Dan Joyce tekee sen oikein.
no mutta madventures on matkailuohjelma ja dirty sanchez samaa sarjaa jackassin kanssa. Siinä mielessä dirty sanchez on just sitä mitä siltä odotetaankin ja madventures omaan genreensä jotain ihan kummallista.
Sarja jatkuu tälläkin kaudella edelleenkin sillä me ollaan ääripunavihreitä monikultturelleja kosmopoliitteja ja te olette surkeita juntteja siellä kotisuomessa-linjalla. Voisinpa melkein myydä 1&2 kauden dvd:t ensimmäiselle halukkaalle. Matkailuohjelmaksi naamioitua vasurimanifestia väittäisin.
...itseasiassa Tokiossa käveltiinkin Dirty Sanchezin jalanjäljillä....
wildboyzin intia jaksossa ihan samat jampat sekoilemassa. Ei auta, mtv viihdettä mädäristä on tullu.