Maca

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja smige
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selailin just jonkun luontaistuote firman lehdykkää ja siinä oli Leaderin maca mainos. Siinä sanottiin että olisi voimakas adapoteegeeni eli tukisi munuaisten toimintaa.
Tuollaisen 300g pussin olen joskus ostanut mutta jäi silloin testaus pariin kertaan ja pussi homehtumaan kaappiin. No sepä sattui sopivasti että oli tuota himassa koska joudun syömään vähän aikaa kovia särkylääkeitä ja ne rassaa munuaisia, tietty myös maksaa ja muita elimiä. Maarianohdaketta vedän tuon maksan vuoksi niin kauan kun joudun noita mömmöjä syömään.
Mainokset on mainoksia, tiedetään mutta saapahan tuolla ainakin tyynnyteltyä luulosairuttaan:) Voin tänne tiedottaa tänne jos ilmaantuu maagisia vaikutuksia kuten lisää fyysistä suorituskykyä, energiaa(maagista) ja mun stressinkin pitäisi vähentyä:lol2:

Njuu, tyttöystävä luki jotain macasta ja nyt sit on kuulemma pakko mennä ostaa sitä, et kaippa täs pian postailen tuntuuko missään:D

Toista viikkoa takana macaa ja kyllä se jossain tuntuu. Energiaa on ainakin ihan eri tavalla kuin ennen.

Mutta... ilmeisesti maca aiheuttaa mulla vatsaongelmia eli jos syön macaa iltapäivisin enkä aamulla kuten normaalisti, niin iltaisin on aivan jäätävä turvotus... Onko kenelläkään muulla tullut vastaavaa?

mulukussa pitää kuulemma ollakin turvotusta eihän tota muuten otetakaan

Multa vaan puuttuu se mulkku, joten siksi kyselenkin onko ihan normaalia...

Ja onhan macassa muitakin vaikutuksia kuin vain turvotus edellämainitussa paikassa ja ihan tohtorin suosituksesta sitä syön vaikkei mulla kyseistä vehjettä olekaan. ;)

Ensimmäinen maca-paketti menossa.

Hampun-ja seesaminsiementen seassa maitorahkassa tulee syötyä. Ja makukin on ihan jees kun laittaa hunajaa sekaan.:D

En jaksanut ottaa kuin parina aamuna, ei mitään vaikutusta mihinkään. Toi mun pussi on vaan 300g josta jäljellä 200g mutta kai ton 200g vois katsoo loppuun asti.

Osaako kukaan heittää arviota noista fitness-tukun maca-kapseleista?

Mulla kaikki kapselit nostaa karvat pystyyn, siis sellaisista tuotteista joita myydään myös jauhona. Montakohan kapselia pitäisi ottaa että vastaisia kukkurallista ruokalusikallista? Tietty jos ne on jotain extractia tai halpoja niin sitten.

En jaksanut ottaa kuin parina aamuna, ei mitään vaikutusta mihinkään. Toi mun pussi on vaan 300g josta jäljellä 200g mutta kai ton 200g vois katsoo loppuun asti.

Mulla kaikki kapselit nostaa karvat pystyyn, siis sellaisista tuotteista joita myydään myös jauhona. Montakohan kapselia pitäisi ottaa että vastaisia kukkurallista ruokalusikallista? Tietty jos ne on jotain extractia tai halpoja niin sitten.
4 tollasta kapselia päivässä niin sai 5,2g annoksen macaa. 260 kapselin purkki on jotain 43€.

Kilohinta on siis 143€. Halvimmissa jauheissa esim. hyvinvoinnin.fi löytyy alle 40€ kilohintaa. Voi olla että kokeilen masokistilinjaa ja tilaan tuota jauhemuodossa jossain vaiheessa. Hirvittää kyllä jo etukäteen. Oon aika herkkä paskan maun suhteen.

Fiktasin äsken(ja tein samalla itselleni drinkin) niin kukkura teelesikka oli 5g. ja överi kukkuralinnen ruokalusikkallinen painoi 15g. Tossa pussin kylessä luki että "eat at least two tablespoon of Maca every day". Eli älä osta niitä kapseleita. Voi olla kyllä että joudut pitään nenästä kiinni, mitään herkkua toi ei ole. Tossa neuvotaankin että kuumiin juomiin, pirtelöihin ja jopa keittoihin sekaan. Itse en kyllä näin tee, mielummin 2-3dl vettä, ravistustus ja ykkösellä naamaan niin pääsee siitä nautinnosta.

edit. Pitääkö tota oikeesti kiskoo noin saatanasti että pippeli turpoo?

mua ainakin oksetti aluksi se haju sekä maku; 3.pussi(400-600g) menossa, jotain eri versioo, ja ihan kuin olis niin tottunut ettei mitenkään enää maistu oudolta tai sitten on vähän miedompaa kama?

Suositut

Back
Ylös Bottom