Mac-aiheisia kysymyksiä ja vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
miten saan kaikki .avi-tiedostot aukeamaan VLC-playerillä? Quicktime honottaa osaamattomuuttaan ja vaikka otan "open with" --> "vlc" +täppä kohtaan "always open with" niin tuo ryökäle ei suostu muuttumaan VLC:tä kaikkiin avi-tiedostoihin?

vähän tuli sekavasti, mut koittakaa jeesata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valitse joku .avi-tiedosto, paina cmd + i, valitse "Avaa ohjelmalla" alasvetovalikosta VLC ja paina "Vaihda kaikki..." -napista. Kaikkien avien pitäisi nyt avautua VLC:hen.
Basson avulla ite sain aikasemmin toimimaan

miten saan kaikki .avi-tiedostot aukeamaan VLC-playerillä? Quicktime honottaa osaamattomuuttaan ja vaikka otan "open with" --> "vlc" +täppä kohtaan "always open with" niin tuo ryökäle ei suostu muuttumaan VLC:tä kaikkiin avi-tiedostoihin?

vähän tuli sekavasti, mut koittakaa jeesata.
"näytä tietoja" -> "avaa ohjelmalla" -> "avaa kaikki tämän tyyppiset dokumentit tällä ohjelmalla". Lopuksi täppää " Vaihda kaikki"

Nyt oon vähän pihalla tästä Toast 10:n käyttäytymisestä.
Mulla on 900mb CD-levy, johon haluan myös tuon 900mb menemään.
Toast 10 yrittää levittää +800mb videon kahdelle levylle.
Eilkö ole mitään valikkoa, mistä tuon voisi muuttaa, vai onko toi vaan niin jäärä ? (en löytänyt)

Miten hoituu MacBook Pron tietoturva, tarviiko jotain erillisiä softia? Tässä kun selailin asetuksia niin palomuuri näyttää olevan defaultina pois päältä. Kannattaako lyödä päälle?

Dorkat kysymykset saa taas jatkoa :D Yritin katsoa matskua MTV3 Katsomosta, jossa on wmv-muodossa ne videot ja tää ei niitä oikein suostu toistamaan. Latasin jonkun Microsoftin Flip4Mac-softan mutta siitä ei pahemmin oo apua. Miten noi sais toimimaan?

Eipä taida saada mitenkään... Muistaakseni MTV3 on suuressa viisaudessaan rajannut Katsomon käyttäjäkunnan windows-käyttäjiin. Itse en ainakaan ole vielö saanut näkymään. Vinkkejä otetaan täälläkin vastaan.

Onko Ylen elävä arkito samaa tavaraa? Flip4macin läpi tuo tulee ihan ok. Ainoo ongelma on vaan tuo koko. Kokoa ei vaan saa suurennettua isommaksi. Yle arena toimii ok.

On tää niin vitun helppoa taas. Yks suosikkisivuista ei toimi :(

Kyllä sen pitäisi saada toimimaan koska mä oon kyllä Macilla Katsomosta katsonut ennenkin matskua.

Onko Ylen elävä arkito samaa tavaraa? Flip4macin läpi tuo tulee ihan ok. Ainoo ongelma on vaan tuo koko. Kokoa ei vaan saa suurennettua isommaksi. Yle arena toimii ok.

On tää niin vitun helppoa taas. Yks suosikkisivuista ei toimi :(

Mulla ainaki toimii yle areena ok ja maikkarin katsomo. Yhdistelmällä safari-flip4mac-vlc.

On viime aikoina jostain syystä firefox kaatuillu sillon tällön. Onko jollain muulla ollu samanlaista vikaa tai tietääkö mistä johtuis? Versio on 3.5.5.

Mistäköhän johtuu että Messenger 7.0.2 muuntaan käynnistäessä nimen aina asetetusta sähköpostin osoitteeksi?
Ärsyttävää muutella sitä joka kerta oikeaan muotoon.

No nyt vuoden asiaa pohtineena sain tilatuksi Macin. Tarkemmin sanottuna Mac minin, mutta jäi vaan häiritsemään että kannattaako tuohon nyt hommata ihan Macin oma näppis, vai pärjääkö vanhalla Logitechin USB näppäimistöllä vallan mainiosti?

No nyt vuoden asiaa pohtineena sain tilatuksi Macin. Tarkemmin sanottuna Mac minin, mutta jäi vaan häiritsemään että kannattaako tuohon nyt hommata ihan Macin oma näppis, vai pärjääkö vanhalla Logitechin USB näppäimistöllä vallan mainiosti?
Mäkin näppis on paras mitä olen koittanut ever, siis tämä viimeisin.

Kuten myös MagicMouse, on kyllä ilo rullailla vaikka fotaria ja indesigniä joka suuntaan. Ei tätä parempaa voi oikein ollakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom