Puolet tehottomampi macci kuin pc, rullaa kaiken tuplasti nopeampaa, koska OSX ei vedä itseänsä jumiin rekisterin täyttyessä kaikesta windows-paskasta. Joten uusimmalla iMacilla rullaa ihan hyvin sun tarpeisiin kaikki softat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi hieman ehkä hölmöjäkin mac-aiheisia kysymyksiä:
eli suunnitelmissa olisi siirtyä pc:stä macciin. Tarkoituksena olisi hankkia iMac, 24". Käyttö on ns. peruskäyttöä: nettiä, tekstinkäsittelyä, pientä kuvankäsittelyä, kotivideoiden tekemistä (ei ainakaan toistaiseksi hd-tarkkuudella) ja sitä rataa. Pelailua en tietokoneella harrasta.
Onnea!eli suunnitelmissa olisi siirtyä pc:stä macciin.
Muista hyödyntää Back to School -kampanjan "ilmainen" iPod Touch! :dance2:Vaimon nimellä kun ostaisi, niin saisi Apple Storesta opiskelija-alennuksetkin.
Mulla on uusin tulikettu,mutta ei toimi swiipit? Pitääkö jostain setupeista muuttaa? En löytänyt..
Applella on muistaakseni laajennettu takuu näitä sulavia powereita varten. Ehdin aikanaan nakata oman sulaneen powerin roskiin ja jälkeen päin selvisi, että olisin saanut uuden tilalle vaikka oli mennyt takuut jo umpeen. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2013989&postcount=646Voiko koittaa korjata poweria? Eli MBP:n magsafe meni paskaksi. Rätskähtää sekunnin välein ja kuumuu niin että about sulaa kun laittaa (ilman konettakin) seinään.
Tuli nano postissa. Ja kysymykseen. Millä vitulla tuota musiikkia siirretään itunesista ipodiin? Kohta pari tuntia olen hakannut päätä näppikseen kun ei tajua. Monta kohtaa löytyy jossa itunes laittaa automaattisesti musiikkia soittimeen, mutta kun en halua mitään automaattisesti, vaan haluan itse valita kirjastosta mitä laitan soittimeeni. Missä vanha kunnon "drag and drop"
Auttakaa tyhmää. :(
Niin tosissaan. Musiikin sain koneelta laitettua itunesin kirjastoon, mutta soittimeen saakka en ole vielä saanut.
Tuli nano postissa. Ja kysymykseen. Millä vitulla tuota musiikkia siirretään itunesista ipodiin? Kohta pari tuntia olen hakannut päätä näppikseen kun ei tajua. Monta kohtaa löytyy jossa itunes laittaa automaattisesti musiikkia soittimeen, mutta kun en halua mitään automaattisesti, vaan haluan itse valita kirjastosta mitä laitan soittimeeni. Missä vanha kunnon "drag and drop"
Auttakaa tyhmää. :(
Niin tosissaan. Musiikin sain koneelta laitettua itunesin kirjastoon, mutta soittimeen saakka en ole vielä saanut.
Macin hankkimista miettivää askarruttaa sellainen, että onnistuuko ihan tollasella tonnin MBP:llä tai MB:llä videoeditointi ilman, että muistia pitää ostaa lisää? Nykyisellä normi-pc:llä Windows Movie Makerilla aiheuttaa suurta tuskaa yli minuutin mittaisten lyhytelokuvien tekeminen ellei sulje kaikkia mahdollisia taustasovelluksia vaikka muistia onkin ihan ruhtinaallisesti.
iTunes on tahmea millä tahansa Windows-koneella. Toimii uskomattoman hienosti sen puoleen millä tahansa Applen koneella.Kiitos nopeasta vastauksesta:thumbs:. Nyt sain ainakin musiikkia siirtymään (luultavasti).
Olisiko jotain kevyempää ohjelmaa muusiikin siirtoon kuin itunes saatavilla? Vanhalla koneellani tuntuu tuo itunes jumittavan ja pahasti. Todella tahmeasti toimii.
http://getsongbird.com/Eipä kai iPodit toimi kuin iTunesilla?