Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi ihmeessä noi giffit jumittaa konetta aivan älyttömästi? Välillä hyytyy pitkäksikin aikaa.
Kyseessä Alubookki 2.0ghz 4gbRAM selain safari. Välillä rupee oikeesti nyppiin ku esim. hauskoja kuvia osiota selaa..
onko vastaus PC?
Tai firefox
Mutku ei toimi täs trackpädis toi kolmen sormen sviippi vasen/edellinen sivu, Oikea/seuraava sivu johon olen todella tykästynyt.. Aikas harmi jos ei tohon ole muuta lääkettä
Mutku ei toimi täs trackpädis toi kolmen sormen sviippi vasen/edellinen sivu, Oikea/seuraava sivu johon olen todella tykästynyt.. Aikas harmi jos ei tohon ole muuta lääkettä
iMovie.
Macin uudessa firefoxissa toimii nuo swiippaukset samallalailla ku safarissaki. Safari tuntuu jotenki keskeneräiseltä paskalta välillä, yhtäkkiä vaan sammuu tai alkaa jumittaan.
Ei tarvitse!Ostin juuri mäcbookin, ja mietin tässä että tarviiko tämä jonkun antivirus tai antispyware ohjelman?
Mulla on uusin tulikettu,mutta ei toimi swiipit? Pitääkö jostain setupeista muuttaa? En löytänyt..
Ei tarvitse!
Mjaa.:jahas:
Ainakin kannattaa käyttää palomuuria ja jos on vähänkään ylimääräistä rahaa, kannattaa sijoittaa kaupalliseen antivirusohjelmaan myös macissa. Ilmaissoftia kun on erittäin huonosti tarjolla.
Mac os ei ole enää virusvapaata vyöhykettä, vaikkakin ne ovat vielä harvinaisia. Haittaohjelmiakin on jo macilla jonka takia aion kohta asentaa antiviruksen koneeseeni, vaikkakaan Tepe83:n mielestä en sitä tarvitse.
Sori Tepe83, huutomerkki provosoi.