Mac-aiheisia kysymyksiä ja vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on 2nd gen iPod nano 8gb. Toiminut suht moitteetta. Jostain syystä jotkut kappaleet eivät näy artistin biisien alla. Artistin nimi on kuitenkin kappaleessa täsmälleen samalla tavalla kirjoitettu kuin muissakin kappaleissa. Mikä avuksi?
Sun pitää valita ne kaikki ja asettaa niille sama kansikuva. Joskus iTunes vittuilee noiden artistien kanssa jos on joku pienikin ero.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm.. nyt tuli tenkkapoo.
Pitäis siivoilla kovalevyä, mutten ole varma mistä noita tiedostoja voi poistaa ja mistä ei.
Entisen winukkamiehen ongelma, ettei tuu vaan putsattua jotain tarpeellista huitsun nevadaan.

Eli ilmeisesti käyttäjätunnuksen alta voi poistaa kaiken muun paitsi työpöytä, kirjasto ja sivustot kansion sisällöt ?
Noissahan on dataa esim. emailit jne.... ??

Backuppaan ne ulkoiselle kovolle kumminkin, ja sen kone tekee automaattisesti.

Helpompaa kuin luuletkaan. Aja se kerran läpi niin se ei vaivaa sinua enää uudelleen.

Nyt tuli takaisin samat paskat. Ilmeisesti pitää laittaa pois päältä jostain, Vista käytössä joten ohjelman sisäinen asetus ilmeisesti.

Nyt tuli takaisin samat paskat. Ilmeisesti pitää laittaa pois päältä jostain, Vista käytössä joten ohjelman sisäinen asetus ilmeisesti.

Hetkinen, tarkennatko vielä mitä ruutua tarkoitat? Sen ruudun mikä kysyy että lisätäänkö MP3-tiedostot, pidetäänkö kansiot järjestettyinä yms. ei kyllä pitäisi todellakaan tulla sen jälkeen kun sen on ajanut läpi.

Hetkinen, tarkennatko vielä mitä ruutua tarkoitat? Sen ruudun mikä kysyy että lisätäänkö MP3-tiedostot, pidetäänkö kansiot järjestettyinä yms. ei kyllä pitäisi todellakaan tulla sen jälkeen kun sen on ajanut läpi.

Juurikin tuo.

Pyörii vallan mainiosti. Riittää varmasti normikäyttöön. Just itte myhäilen tässä tätä konetta, kun tää vaan pelittää, ja frenfi tuskailee oman pc:n ajurien kanssa. Hih!

Onko MacBook ja MacBook Prossa muuta suuria eroja kun tuo näyttis?

MacBook Prossa on DVI-liitäntä (dual link-tuella), kun taas MacBookissa on Mini-DVI. Tarvii siis adapterin, jos haluat ulkoisen näytön lisätä. Lisäksi Firewire-portteja on Prossa kaksi (FW 400 ja 800) Macbookissa vain yksi (FW 400). Normi opiskelukäyttöön MacBook riittää vallan mainiosti ja enempäänkin toki. Jos mulla olisi ollut pätäkkää, millä mällätä, olisin ehdottomasti valinnut MacBook Pron nopeammalla kiintolevyllä. Ei tää MacBook mikään huono ratkaisu ole kuitenkaan. Ihan tyytyväinen itse olen. Parempi on kuin se mun vanha mopokone.

Nonii nyt tuli uus mäkki.. asentelin tossa päivityksiä ja lisäsin levyjä iTunesiin. Yhtäkkiä tää kone alkaa SANOMAAN kaiken mitä avaan (eli mikä ohjelma on valittuna tai mikä ikkuna..) ja mitä kirjoitan. WTF, miten saan tän pois?

edit: aaah sain pois.. thank you LORD

Pakko jeesaa kaveria ku ei se saa ite macciansa korjattua.

Eli lupasin täältä kysellä mac-tietäjiltä seuraavaa: Kaverin perus macbookki aina välillä toimii, mutta välillä ei lähde käyntiin ollenkaan. Pelkästään musta näyttö päällä ja koneesta kuuluu "ambulanssiääntä". Kone on pari kuukautta vanha ja ei ole muuta kuin firefoxin ja mesen asentanut. Osaako joku heittää vinkkiä, että onko edessä huoltokeikka vai mikä? Eli tosiaan välillä sitä voi käyttää ihan kunnolla ilman vikoja, mutta välillä ei sitten lähde ollenkaan päälle, vaan huutaa vaan.

Miten oikein voin tehdä ton itunes-tilin kun en omista mitään noista korteista enkä ole sielä musiikkia ostamassa? Tuo yksi konsti mikä joku sano tässä ketjussa ei toimi...

Ja miten oikein pystyb itunesista kerralla poistamaan useamman kappaleen mutten kuitenkaan kaikkia?

Pakko jeesaa kaveria ku ei se saa ite macciansa korjattua.

Eli lupasin täältä kysellä mac-tietäjiltä seuraavaa: Kaverin perus macbookki aina välillä toimii, mutta välillä ei lähde käyntiin ollenkaan. Pelkästään musta näyttö päällä ja koneesta kuuluu "ambulanssiääntä". Kone on pari kuukautta vanha ja ei ole muuta kuin firefoxin ja mesen asentanut. Osaako joku heittää vinkkiä, että onko edessä huoltokeikka vai mikä? Eli tosiaan välillä sitä voi käyttää ihan kunnolla ilman vikoja, mutta välillä ei sitten lähde ollenkaan päälle, vaan huutaa vaan.

Ehdottomasti huoltoon tuommoinen kone.

Miten saan asennettua Leopardin uudelleen? Koneen mukana tuli levy. Tungetaaan bootin ajaksi sisään?

Tunget levyn sisään kun kone on käynnistynyt ja tuplaklikkaat asentajaa.

Vaihtoehto 2. buuttaat koneen levy sisällä ja painaen "C"-näppäintä kunnes buuttaus alkaan.

Osaisiko joku kertoa missä mahtaa olla vika, kun iMac havaitsee keskimäärin vain joka neljännen kaukosäätimen painalluksen? Olen kokeillut poistaa ja lisätä parituksen, mutta se ei ole auttanut. Kaukosäätimessä ei pitäisi olla vikaa, koska Photo Boothilla testaillessa kyllä näkyi tuon infrapunan välkkyminen.

Osaisiko joku kertoa missä mahtaa olla vika, kun iMac havaitsee keskimäärin vain joka neljännen kaukosäätimen painalluksen? Olen kokeillut poistaa ja lisätä parituksen, mutta se ei ole auttanut. Kaukosäätimessä ei pitäisi olla vikaa, koska Photo Boothilla testaillessa kyllä näkyi tuon infrapunan välkkyminen.
Laite lähti toimimaan, kun otti pariston ulos ja laittoi takaisin. Liekkö joku kosketushäiriö ollut tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom