Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulpahan hommattua sitten toi Pro, mutta nyt ois yks askarruttava asia.
Kun mulla on ulkonen kovo, jossa on paljon tietoa, niin onko mahollista, että pystyn jotenki tolle kovolle siirtään mäkiltä tiedostoja? Pitäs kuvia ja sen semmosia siirtää, niin millä keinoon se onnistuu?
Kun ei ole vielä ennen tarvinut mäkkejä päivittää, niin kysytääs tämä asia...
Eli kun nyt heinäkuussa on tulossa tuo Lion-käyttispäivitys, niin pitääkö mun ostaa se erikseen kaikille kolmelle koneelle mitä kotona on. Kaksi niistä on mun apple-id:n alla, ja kolmas kone vaimon käytössä omalla id:llä.
Yksinkertaisesti: Pitääkö mun ostaa mun imaciin ja macbookiin omat lionit, vaikka ne ovat saman id:n alla? Kiitos vastauksista etukäteen.
Varmaan sais. Pitää kysellä ketä vois kiinnostaa. Pistä koodia kun uuden hankinta on ajankohtainen? Voisit samalla laittaa mulle privana speksit siitä vanhasta.Hanurista jos pitää ostaa joka koneeseen. Löytyy 13 ja 11 tuumaiset airit, Mac mini ja Mac pro. SLC, pitäis varmaan pistää uutta Proota jossain vaiheessa kehiin, saiskos tätä nykyistä meneen eteenpäin?
Aiemmin on Applella ollut käyttiksiin family packejä, joista saa asentaa viiteen koneeseen, mutta kun AppStore tuli niin sieltä ostetut softat on saanut asentaa samalla lisenssillä kaikkiin Macceihinsä. Lisenssi on siis sidottu Apple ID:hen. Veikkaan, että sama koskee myös Leijonaa. Ainakaan missään ei mainosteta enää perhepakkausta.
Veikkaan myös, että mitään dvd-polttoja ei hommaan liity. Tuntuisi omalaatuiselta ajatella, että kone ei päivity suoraan netistä kun ajatellaan kuinka kauan esmes linuxit ovat niin tehneet... Tietysti varjopuolena on se, että nettikaistaa kuluu kun kaikki koneet hakevat päivitysaineiston netistä ja edellytyksenä on alla oleva Lumileopardi, jotta päästään App Storeen. Mutta ehkä ja kenties Leijonan saa myös kaupasta levyllä, jos on nettiongelmia?
http://www.apple.com/macosx/how-to-buy/
Apple Storesta Edu-alennuksella. Stockmannilla oli myös joku kantistarjous juuri tuosta 21.5".Jos haluaisi iMacin, 21.5" varmaan riittää, niin mistä sen saisi halvimmalla?
Mikäs softa pitää OS/X Lioniin ostaa, että sillä voisi edes jotenkin järkevästi tulostaa valokuvia verkkolevyltä?
Miten saan sen koodauksen, että voin vetää hiirellä keskeltä näyttöä esim. oikeeseen alalaitaan ja saan esille kaikki ohjelmat mitä on auki ja voin klikata sen helposti siitä esille. Voin esim. vaihtaa selaimesta spotifyyn tällä tavalla nopeasti.
Toinen. Ostin uuden MBP:n ja latasin iTunesin uusimman siihen, päivitin iPhoneni siihen, että voin hallita appseja jne. Sitten synkronoin puhelimen siinä ja se poisti kaikki paitsi alkuperäset appsit puhelimesta, enkä löydä mitään mistä saan ne takaisin. Täytyykö tässä nyt ostaa uudestaan kaikki maksetut ohjelmat? En löydä niitä iTunesista, jotka olen aiemmalla koneella ostanut. Onko tuossa jotakin automaattista varmuuskopiota vai olisiko se pitänyt tehdä käsin? Siellä on nappi, jossa lukee jotain "voit palauttaa tästä puhelimen alkuperäiset asetukset". Tarkoittaako tuo täysin alkuperäisiä asetuksia vai edellisen synkronoinnin jälkeistä aikaa? En viitsisi puhelimesta poistattaa kuvia, jos se siitä palauttaa alkuperäiset asetukset.
Auttakaa miestä mäessä tai heitän nämä vehkeet alamäkeen.