Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käyttääkö jengi noita käyttäjätilejä? Näyttäisi olevan jopa hirveämpää sohlausta kuin windowssissa. Pitääkö suosiolla tehdä vain yksi tili ja käyttää sitä?
Ja jos käyttää, niin miten pitäisi haltsata esim kuvat tai musat? Miten saan esim kuvat jaettua niin että eri käyttäjien uploadaamat kuvat näkyy molemmille? Mieluiten niin että kuvia ei monistella paikasta toiseen.
Netistä löytyy kyllä tällainen ohje, mutta oikeasti, onko näin hankalaa?
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=210770
Wintoosassa sentään riitti että lataa kuvat aina tiettyyn kansioon niin sieltähän löytyi.
Muutenkin arveluttaa kaikenmoinen synkkailu ja libaryjen teko, miksi ei voi olla kansiossa tavarat niinkuin aina ennenmuinoin? Tää laite varmasti hukkaa kaiken jossain vaiheessa.
Että mitä?
Pystyn kirjoittamaan searchiin ja tulikettuun, mutta Finderissä näppäimet eivät toimi. Ei toimi entteri, ei numerot, ei kirjaimet? Kone seissyt viikon paikallaan kotosalla, kun itse olen ollut poissa. Softa vikahan toi varmaan on kun näppäimet toimii kaikkialla muualla paitsi finderissä.
Koneena Macbook 2.4 Ghz intel core 2 duo, max os x 10.5.8
Minulla on ollut sellainen käsitys, että nuo osat pitää olla mac yhteensopivia ja ostettuna virallisesta mac-storesta, muuten ei kone toimi. Eli taidan olla väärässä...? No, muistia ainakin 8Gt, tuplana tuo prossu ainakin ja HD näytönohjain HDMI-liittimellä. Miten siis voi varmistua siitä, että komponentit on sopivat?
Mikäs mun pari vuotta vanhassa iMacissa on, kun menee ihan jumiin parin minuutin välein? Rantapallo pyörii 10 - 30sec ja iTunes/Safari/whatever ohjelma jäätyy. Koneen sisältä kuuluu pari vaimeeta "naks naks"-ääntä jäätymisen aikana. Oon yrittänyt selvittää vian syytä, mutta enhän mä tajua tietokoneista mitään. Korjasin oikeudet jne. levytyökalulla, ei ongelmaa ja kaikki muka kunnossa. Laitoin asennuslevyn sisään ja ajoin jonkun tarkastusjutun, tulos: kaikki kunnossa. Oisko kovalevy menossa paskaksi? Järjestelmän valvonta heittää tällasta diagrammia joka kerta, kun kone jäätyy (oikea alareuna, vihreä viiva):
Mitä toi diagrammi meinaa? Levy on aktiivinen? :jahas:
Naks naks on aina paha juttu. Kovalevy menossa. Äkkiä ainakin varmistukset kuntoon ja sit konetta huoltoon. Levyn vaihto ja datojen siirto.
Minkäs hintaista kovalevyn vaihto liikkeessä on? Kone on 2007 tai 08 ostettu iMac? Voishan ton yrittää itsekin vaihtaa, mutta musta tuntuu että se jäis myöskin yritykseksi.Naks naks on aina paha juttu. Kovalevy menossa. Äkkiä ainakin varmistukset kuntoon ja sit konetta huoltoon. Levyn vaihto ja datojen siirto.
Minkäs hintaista kovalevyn vaihto liikkeessä on? Kone on 2007 tai 08 ostettu iMac? Voishan ton yrittää itsekin vaihtaa, mutta musta tuntuu että se jäis myöskin yritykseksi.