Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ludvig sanoi:Sakken ABC-maastaveto- ohjelma sopii ku nenä päähän jos haluat selälle töitä. Kerran oon vetäny tuon ohjelman läpi ja tulos nousi 10 viikossa 10 kiloo. Joten tyytyväinen olin.
Kuitenki suosittelisin ottaa vielä pienen piikkauksen tuon 10 viikon perään. Ohjelmassa ei käydä ku 85%:ssa maksimikaudella. JTO:kin taisi tuota suositella, ellen väärin muista.
veijari sanoi:Mun kokemus taas on se että toi vetää paikat jumiin ja tulos laskee(melko henkilökohtaista veikkaan), mutta mulle on 2x noin käynyt
Valaisekko vähän tarkemmin ku en oikeen tajuuj2p sanoi:itelläni on toiminut sellainen vedän 5,3 ja yhden toiston pätkinä per treenikerta

Ludvig sanoi:Missä vaiheessa ohjelmaa rupes tökkiin?
mokoma sanoi:Jullea juuri ajattelinkin ;)
Alan maanantaina tekeen tota peruskautta ja sit tota piikkausta perään tollei kaks kertaa viikossa reeni. Tavotteena kyykkyyn 20kg ja vetoon 20kg. Kovat on tavotteet mut kovat on reenitkin :D
Kiitoksia kovasti jto:lle :kippis1:
Varppina laitan tuloksia että miten ohjelma potkii! :thumbs:veijari sanoi:Kerrohan jos onnistuu yli 20kg molempiin lajeihin... Nimittäin sitten voisin itsekin kokeilla tota versiota tosta ohjelmasta.
mokoma sanoi:Varppina laitan tuloksia että miten ohjelma potkii! :thumbs:
Edit: toki siihen menee noin kakskyt viikkoo ku ohjelma on läpiviety.
mokoma sanoi:Tarkotus repiä enkkoja vasta piikkaus vaihessa. Kuulemma tuo kyykky tuo myös mavee ylös. mulla aika varmastikkin näin käy kun oon niin huono kyykkääjä.