Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Sam225
Kehomiehen näkökulmasta ehkä maksimaalisen selkästimulaation ja tasaisen jännityksen haussa voipi olla tehokkainta jättää laskematta maahan asti
Sama täällä. Sain aikaisemmin alaselkäni ja koko ukon hetkeksi aivan über-rikki kun sarjaa tuli tehtyä pienellä, mutta selvällä pompulla. Selkä kerkeää rentoutua/löystyä juuri sen ratkaisevan nanosekunnin, jonka jälkeen tulee sitten nykäisevä veto, jotta se seuraava toisto tulisi ylös. (Warning, don't do this at home!) Kilo/toistomäärät laskee tietty masentavasti kun pitää limput ilmassa koko sarjan ajan, mutta tuntuma selässä ja takareisissä vastaavasti paranee ainakin itselläni hurjasti.Originally posted by Hulkki
Täysin samaa mieltä, ja olen itse huomannut tuon "koko setin ajan tanko ilmassa" -tavan olevan ainoa, jolla nikamat ei tule mulla pidemmällä aikavälillä araksi.
Originally posted by Punnus
Jatkuvalla renkutuksella, jossa jätetään tanko ilmaan tahtoo perslaus jäädä joka toistolla ylemmäs ja ylemmäs kunnes viimeiset toistot ovat suorin jaloin tehtyjä maaastavetoja.
Edellä sanottiin jo oikea tapa eli jokainen toisto tehdään kuin ykkönen.