maastaveto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
niin olen tässä ihmetellyt kun on nyt tullut 6kk treenattua ja olen tehny tasaisesti maastavetoa mutta tulos ei tunnu nousevan millään, vaivaiset 10kg on tulos noussut eli miten pitäisi treenata? lyhyttä sarjaa vaiko pitkää vai molempia? olen kokeillut molempia mutta kumpaa kannattaisi jatkossa tehdä? kun kyykky ja penkki ovat tulokset nousseet hyvin mutta maastaveto ei tunnu kehittyvät millään.
että jos joku haluaisi laittaa tuohon sellasiat sarjaa ja painoja millä tehdä kun nyt maasta nousee se 145kg että millaisilla painoilla montako toistoa ja montako sarjaa

kiitän

haeppa haulla vaikka jto:n tekstejä tai hakusanalla maksimivoimaa niin vois irrota valmiita tredejä repullinen...

tuloshan ei itsestään nouse, vaan pitää aina laittaa enemmän rautaa tankoon jos haluaa saada lisää voimaa :)
oletan, että sinulla on joku toistomäärä minkä jälkeen normaalisti lisäät rautaa.
koitappa tehdä niin, että laitat lisää rautaa ja teet enemmän sarjoja, jotta yhteenlasketut toistot lisääntyvät.
esim. jos teet normaalisti 2x8, niin tee vaikka 4x4 isommalla painolla.
sen jälkeen pyrit pikkuhiljaa nostamaan osan sarjoista vitoseen, ja siitä sitten kutoseen jne.
tämä ohje siis jos bodaat (bodareille yksinkertaiset ohjeet, heh). jos taas puuhailet voimailun parissa, niin kannattaa miettiä vähän enemmän sitä treeniä ja lukea voimailupuolen kirjoituksia.

Ei kai selkäsi ole jumissa jalkatreenistä? Yleensähän on niin, että jos kyykky kulkee niin veto ei ja päinvastoin. Molemmat pitäisi saada kulkemaan mahdollisimman hyvin. Kokeile raskas/kevyt viikko. Eli kyykyssä raskas ja vedossa kevyt ja seuraavalla viikolla toisinpäin. Kovaa kyykkyä ja vetoa ei pysty treenaamaan kuin n. kaksi kertaa kuussa. (siis KOVAA).

Kiinnitä myös tekniikkaan huomiota ja siihen, että irroitat tangon maasta jaloillasi et selällä.

Mä tein ton perusmaven aina sellatti, et vetää vaan polvien korkeudesta. Kerkis takareidet paremmin palautua kyykkytreeniä varten.

ite alotin vähän aikaa sitten treenaamaan voimanostoa ajatellen ja aloin tekemään maastavetoa kerran viikossa 5x3 85-90% maksimista, nous maksimi kuukaudessa 120->150

Back
Ylös Bottom