Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä nää tällaiset ME:t on? Hihnat käytössä eli maastavedosta ei ole kyse. Tää on joku uusi laji.
Ei kai ketään mikään haarojenlevittelymave kiinnostakaan
En oo vahva, mutta tavis kylläki. Ite vedin 260 rpe 9 ja seuraavalla viikolla 200kg x max ja jäin 15 toistoon.Tuli mieleen ku katoin noita 500kg yrityksiä yms. että ei oikeen ynnää yhteen. Ivan Makarov vetää vaikka 400kg:lla tiukan kutosen, ni ei voi millään logiikalla maksimi olla lähellekkään 500kg mun mielestä. Eli joko A) noin isoissa painoissa ei enää päde samat luonnonlait ku normisti, tai B) esiintyy kaiken maailman kikkailua tankojen, pukujen you name it muodossa, mikä hämmentää lineaarisuutta. Joku vahva tavis vetää 200kgx6, ni syön hatullisen guanoa jos nousee edes 250kg.
Eikös Rauno Heinla vetäny jonku 6-8 ME? Uskon kuitenkin että Thori ja Eddie olis vetänyt enemmän.Mikähän mahtaa olla 400kg toistoennätys? Tuskin 15. Oisko kuitenkin lähempänä sitä kutosta?
Itse olen ollut aina vähän kehno tekemään sarjaa ja mulla oli yhdessä vaiheessa että kun sain sen kutosen 200 kilolla niin ykkösmaksimi oli 260kg. Tosin sarjaan jäi vielä varoja mutta puhti loppui kesken koska läski ja laiska.Tuli mieleen ku katoin noita 500kg yrityksiä yms. että ei oikeen ynnää yhteen. Ivan Makarov vetää vaikka 400kg:lla tiukan kutosen, ni ei voi millään logiikalla maksimi olla lähellekkään 500kg mun mielestä. Eli joko A) noin isoissa painoissa ei enää päde samat luonnonlait ku normisti, tai B) esiintyy kaiken maailman kikkailua tankojen, pukujen you name it muodossa, mikä hämmentää lineaarisuutta. Joku vahva tavis vetää 200kgx6, ni syön hatullisen guanoa jos nousee edes 250kg.
Kutonen 400 kilolla taitaa edelleenkin olla ennätys, tosin jaettu jo useamman nostajan kesken. Heinla yksi näistä tietenkin.Eikös Rauno Heinla vetäny jonku 6-8 ME? Uskon kuitenkin että Thori ja Eddie olis vetänyt enemmän.
Sitä on vain todella vaikeaa ajatella millaista on vetää 400 kiloa edes kerran, saati että alkais vetää toistoja
Ei oo mitään virhettä.Vähän vitun painava manletti toi :O. 178cm & 154kg? Oisko virhe tossa kuitenki?
...Köh....syön hatullisen guanoa
Joku vahva tavis vetää 200kgx6, ni syön hatullisen guanoa jos nousee edes 250kg.
Tuollainen pelleily pitäisi halveksua maan rakoon, samaan tapaan kuin penkkipaidoille tehtiin takavuosina. Vaikea ymmärtää miksi juuri vahvamiehet, joiden pitäisi olla läpivahvoja äijiä, alentuu tuollaiseen. Niillä jos keillä pitäisi olla voimaa liikutella isoja rautoja aidosti raakana. Järjestettäisiin mielummin maastavetokisa, joka tehdään speedot jalassa ilman mitään tukivälineitä, ja sitten katsotaan kukaa nostaa eniten.Suht uus. Oisko 2015 nähty ekan kerran?Voimamiesmave vai mikä vittu onkaan nimeltään.
Setuppi on;
1. 28mm mavetanko
2. Puku
3. Figure 8 remmit
Maven ME ei kiinnosta enää ketään vissiinkään. Kukaan ei edes muista paljonko se on. Voi vitun mulkut kun piti tehdä toi voimamiesmave sekottaa hommaa.
Ei kellään riitä voima edelleenkään vetää kapealla yli Bennin 460 kg raw maven.
Millon sul on synttärit?...Köh....
Onko tässä aikataulu sama, kuin mäntyyn kiipiämisessä..?