Maastavedosta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja d33-b0
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sijoitatteko selkäreenin yhteydessä maastavedon reenin alkuun vai loppuun? Itse tein aikaisemmin aina reenin alussa, mutta nyt siirsin sen viimeiseksi liikkeeksi. Kilomäärät tosin tippui hiukan, muttei kuitenkaan niin paljon kuin luulin. Tuntuu vaan sopivan aika passelisti mulle ja saa puristettua viimeisetkin mehut ittestään irti ennenkuin suuntaa ihan puhki/pokki/pinoon tyyliin suihkutiloihin.

Nykyään lopussa.Vuosia sitten tein eka liikkeenä,kun hain lähinnä voimaa.Jos haluaa tosissaan panostaa vetoon,kannattaa se tehdä ekana.

Mulla oli kanssa ennen heti treenin alussa, mutta vaihdoin sen kokeilun vuoksi viimeiseksi liikkeeksi, eikä siitä ainakaan mitään haittaa ole ollut. On ainakin pystyny keskittyyn muihin liikkeisiin hieman paremmin. Kannattaa varmaan vaihdella ja katsoa, missä tuntuu parhaimmalta

Mulla ei riitä kyynärvarsissa voima enää yläselän treenaamiseen jos ensin tekee maastavedon. Eli maastaveto vasta muiden vetojen jälkeen.

mä teen maastavedon eri päivänä kuin selän. Vedon kanssa treenaan usein esim pohkeet jotka siis vedon jäkeen.

Riippuu mitä hakee. Voimaan vetoa tietty ensin. Veto pitää ottaa vaan yläkroppa rentona. Ja lopun olkapäämuljauttelut jättää pois niin kun monesti näkee ,että vedetään hampaat irvessä paskan jäykkänä. turha niitä epäkkäitä vedossa tehdä voihan ne reenata erikseenkin.;) Antaa vaan olkapäitten venyä (huom ei eteen).

Treenaan maastavedon parin liikkeen jälkeen, mutta en kumminkaan viimeisenä. Tuolloin on koko kroppa jo hyvin lämmennyt ja vetokin tuntuu paremmalta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimeisenä, sillä jos teen sen ensimmäisenä ottaa se ihan liikaa perseeseen ja takareisiin. Kun teen alle 6-10 sarjaa "eristävämpiä" selkäliikkeitä on selkä tavallaan etukäteisväsytetty ja vedossa saa sinne sitten paremman tuntuman. Ja tietysti kovan vedon jälkeen on turha ruveta leuanvetotangon tai kulmasoudun kanssa riehumaan.

Originally posted by fullpower
turha niitä epäkkäitä vedossa tehdä voihan ne reenata erikseenkin
Turha niitä epäkkäitä on vedossa jättää tekemättä, ei tarvitse treenata erikseen.

iliman muuta veto ekana muutaman selkäojennuksen jälkee. eihän sitä malta edes jättää viimeseks kun heti koulusta päästyään on pää kolmantena jalkana ja kieli pitkällä sipsuttelemas kohti maastavetotankoa. :hmmm:

Vikana!

En mä ymmärrä kuinka joku voi ees kuvitella tekevänsä jotain kulmasoutua vedon jälkeen! Ylätaljaa ehkä just mutta ei muuta.

Maven ylläpitoon mulla riittää hyvin pari sarjaa kyykynjälkeen. Ei nääs tarvi lämmitellä yhtään - romut tankoon ja menoksi!

Jos erikseen vetoa niin joka kolmantena jalkapäivänä kyykyn tilalla pari etukyykky sarjaa ja sit mavea korokkeelta (n10cm)

Re: Vikana!

Originally posted by J.Jake
En mä ymmärrä kuinka joku voi ees kuvitella tekevänsä jotain kulmasoutua vedon jälkeen! Ylätaljaa ehkä just mutta ei muuta.

Mulla ei ainakaan ole pienintäkään ongelmaa tehdä kulmasoutua heti mv:n jälkeen. Alaselkä on mukavasti lämmin ja pumpattu. Tukeva olo tehdä kulmasoutu.

jaa

Mä taas "lämmittelen" kulmasoudulla maastavetoa varten. On jotenkin turvallisempi olo ottaa maasta kun on vetänyt ensin kulmasoudun. Voishan sitä tietty jotain kuntopyörääkin polkea, muttei oo mun juttu.

Originally posted by meitsi
Turha niitä epäkkäitä on vedossa jättää tekemättä, ei tarvitse treenata erikseen.

Onks toi vitsi? Jos on niin anteeksi jo etukäteen!

Jos haluaa treenata mavessa epäkkäitä, eli pitää lavat koko nostom ajan tiukasti yhdessä raudat pitää tiputtaa johonkin 75%, ainakin minun kohdallani. Ja jos oletetaan, että tekisit nelosia 200 kilolla "normaalisti", mutta haluat pitää lavat yhdessä ja tiputat painot 150 kiloon, niin kyllähän se voimahankinta menee siinä ihan vituilleen. Ei sitä tankoa saa kuitenkaan epäkkäillä maasta nostettua, eli antaa YLÄselän pyöristyä ihan rauhassa!

Tänään tein maastanoston kolmantena liikkeenä, olosuhteisiin nähden ihan hyvin lähti tuolla treenin loppupuolellakin. Yleensä oon tehnyt ensimmäisenä, jatkossa kuitenkin vissiin lopussa.

Teen maastavedon normaalisti aina ensimmäisenä. Sen jälkeen riehun leuanvetotangon kanssa. Kevyenä päivänä saatan tehdä jotain ylätaljapelleilyjä ennen maastavetoa. Yleensä en tee kulmasoutua samassa selkätreenissä maastavedon kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom