Maastavedosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikk0
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nimenomaan tanko mahdollisimman lähellä jalkoja! Tämä estää selän notkoutumisen ja vähentää loukkaantumisriskiä. Minulla tämä auttoi myös selkäkipuihin, kun nyt hinkkaan jalat vereslihalle. Pari päivää sääret ja polvet onkin ihan sinimustat, mutta mitäpä sitä ei tekisi vahvan selän vuoksi!

sillee et se tanko repii nahat irti sääristä!

sit katot jotai paska pilkkua seinässä eli pää pystyssä!

ON muuten hyvä liike

weicco_ sanoi:
Nimenomaan tanko mahdollisimman lähellä jalkoja! Tämä estää selän notkoutumisen ja vähentää loukkaantumisriskiä. Minulla tämä auttoi myös selkäkipuihin, kun nyt hinkkaan jalat vereslihalle. Pari päivää sääret ja polvet onkin ihan sinimustat, mutta mitäpä sitä ei tekisi vahvan selän vuoksi!

Ai, mäkun luulin että siinä alussa se eka nostetaan suorin käsin silmien korkeudelle :D

Pakko myöntää että mieleeni ei ole tullutkaan että tanko osuisi jalkoihin, vaikka ne ihan vierestä meneekin, luulisi ton haittaavan suoritusta?

Wondadog sanoi:
Pakko myöntää että mieleeni ei ole tullutkaan että tanko osuisi jalkoihin, vaikka ne ihan vierestä meneekin, luulisi ton haittaavan suoritusta?
Eih, se kato lisää vaan agrea, kun tanko repii matkalla nahat jaloista niin on vaan PAKKO repiä se ylös asti :D

Mikk0 sanoi:
En tiedä mitä teen väärin mutta ensimmäinen on juurin se tuskainen ja tekisi mieli repäistä kunnolla että sen irti saa, seuraavat huomattavasti nätimpiä, ja viimeiset menee tietenkin :itku: :yrjo: meiningillä. Mutta tässä vaan sitä ajattelin että tuohon vaivaan jos apua saisi niin uskon että tankoon saisi lisää vaikka 10kg samantien. ps. markorkal, kuka sanoi että teen vajaata? jokainen toisto käy kyllä maassa asti pysähtyen.
minullakin näin. en tiedä onko enää kun otan tällähetkellä ykkösiä. Luulen että tässä on osittain jotain fysiikaallista. tavallaan sitä energiaa on varastoituneena enemmän, kun tullaan painojen kanssa alas ja siitä niin ylös. (vaikkakin painot käyvät maassa kunnolla ja sitten taas ylös).Kun ekassa taas ei ole painoja tietenkään ollenkaan. Sitten luulen myös, että kun on painojen kanssa siellä ylhäällä päästää hapen ja ottaa uutta sisään sitä ottaa automaattisesti enemmän/paremmin..kunnolla. ja seuraavassa nostossa on paremmat paineet ja hapet alhaalla...

Edit:P.....:t oli vähän vanha juttuu...

ihanahelena sanoi:
minullakin näin. en tiedä onko enää kun otan tällähetkellä ykkösiä. Luulen että tässä on osittain jotain fysiikaallista. tavallaan sitä energiaa on varastoituneena enemmän, kun tullaan painojen kanssa alas ja siitä niin ylös. (vaikkakin painot käyvät maassa kunnolla ja sitten taas ylös).Kun ekassa taas ei ole painoja tietenkään ollenkaan. Sitten luulen myös, että kun on painojen kanssa siellä ylhäällä päästää hapen ja ottaa uutta sisään sitä ottaa automaattisesti enemmän/paremmin..kunnolla. ja seuraavassa nostossa on paremmat paineet ja hapet alhaalla...

Edit:P.....:t oli vähän vanha juttuu...

Kyllä näin on. Maastaanosto on ainoa voimanoston liike (tehtäessä maksimiykköstä), jossa ei voi käyttää noston negatiivista vaihetta hyväkseen, kuten penkissä ja kyykyssä. Näinollen kyse on kyvystä saada irti "raakaa räjähtävää maksimivoimaa", hyvästä tekniikasta ja lihastasapainosta on toki hyötyä. Mulla on sama juttu, 180-190-kilolla tulee sarjaa, kuin vettä vaan, mutta 2:n markan jälkeen tulee äkkiä seinä vastaan.

Olen ollut havaitsevinani, että maastavedon kausittainen vuorotteleminen rinnallevedolla olisi tehokasta. Liike erilainen, erilainen ärsytys, epäilemättä, vaikka alkuvaihe onkin samankaltainen. Lisäksi rinnallevedossa kun on pienemmät painot, se rasittaa sitä selkää vähän erilailla, tuntuu siltä että selkä saisi vähän lepoakin jatkuvasta mavesta. Onko kenelläkään näkemystä näiden yhdistämisestä ja sen tehokkuudesta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom