Hehe voin kuvitella Rankkuria opettamassa kersalleen kuinka väitellään..:D "ei noin eino-matti, tuo on olkinukkeargumentointia!!"
Mua ihmetyttää aina vaan enemmän ja enemmän tää yhteiskunnan pyöriminen rahan ympärillä. Jotenkin kaikkien pitäs sopeutua siihen muottiin että otetaan asuntolaina jota maksetaan puolet elämästä ja auto jota maksetaan kans mukavan aikaa. Tai asunnon ymmärrän, turha se on maksaa vuokraa jos samalla rahalla saa omistusasunnon. Mutta eikö tän maan "hyvinvointi" perustu pitkälti lainoihin ja tuhlaamiseen? Kumma juttu. Ja se että "aikuiset" puhuu niin helvetisti duunista ja jostain asunnoista ja sisustamisesta. Ja teekupeista! EI KIINNOSTA. Ja ihmiset kysyy tuntemattomilta vaan "mitäs teet töikses vai opiskeletko" ja muuta skeidaa. Itse tykkään jauhaa ihan paskaa vaan vaikka tuntemattomien kanssa, enkä lässyttää jostain korkeakouluista.
Mulle riittää se et mulla on pari kitaraa (löytyy), kiva tyttöystävä (okei en virallisesti seurustele mut se aika on kyllä kohta ovella), muutama hyvä kaveri ja auto jolla pääsee liikkumaan. Onni tulee siitä, että voin vaa kieriskellä koko päivän sängyssä muijan kanssa jos haluan, kesällä ulkona ottaa pari bissee, vähä aurinkoo ja kaverin kanssa kitarat sylissä istuskellen. Pohditaan maailman hulluutta ja John Lennonin neroutta. Toiset käyttää saman ajan raporttien kirjottamiseen, pääsykokeisiin lukemiseen, stressaamiseen, tai pakolaisten hyysäämiseen.
Tuntuu vaan niin, että kun ihmisiltä kysytään, mitä ne haluaa elämältä, vastaukset on yleensä materialistisia (en kyllä tiiä onko tuo edes sana). Halutaan kämppä kivasta paikasta, koira pihalle kirmailemaan, pari muksua koiran seuraks, 3,7cm korkea nurmikko ja kivilaatat keittiöön. Kaikki itselle, muut voi haistaa paskan. Mitäpä se alkoholistin äpärä ei hankkinu insinöörin papereita. Itse haluan elämältä paljon kokemuksia, kivoja ihmissuhteita, nauttia musiikista (joko kuunnellen tai soittaen), yli 400 fb-kaveria, kokea kaikennäköstä. Ei sillä, kyllä varmaan itsekin hankin kämpän jostain ja koiran ja lapsia, mutta se ei ole elämäni tarkoitus. Mä haluan ilostuttaa omaa ja muiden elämää, ihan vaikka tuntemattomien kadulla. En pysty kusettamaan autoa myydessäni, koska se ei ole kivaa sitä toista ihmistä kohtaa. Hyvä mieli tulee kun saan muille hyvän mielen aikaseks (tiedän, itsekästä). Onneksi maailmassa on vielä hyväntahtoisiakin ihmisiä (en nyt puhu itsestäni)
.
Joo lopetetaan, tää meni jo iha överisekavaks:D Iski pieni flow tätä kirjottaessa.