Maailmanloppu 21.12.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
Australian pääministeri: Mayat olivat oikeassa - maailmanloppu tulee

Ei hitto, tämä onkin totta!
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288521948413.html

Australian pääministeri maalaili karmeita tulevaisuudenkuvia - piloillaan.
Australian pääministeri Julia Gillard osallistui paikallisen radiokanavan aamuohjelmaan varsin erikoisella videopätkällä.

Gillard kertoi naama peruslukemilla, kuinka maailmanloppu on lähestymässä maya-intiaanien kalenterin päättyessä tässä kuussa.

- Hyvät jäljellä olevat australialaiset, hän aloitti tekaistun tiedotustilaisuuden.

- Maailmanloppu on tulossa. Se ei tapahtunut vuosituhannen vaihteessa eikä hiiliveron voimaan tullessa, mutta näyttää siltä, että kalenteri on oikeassa, Gillard sanoi.

Hiilivero viittasi Gillardin hallituksen säätämään kiisteltyyn lakiin.

Sitten Gillard tarinoi "lihaasyövistä zombeista" ja demonisista helvetin pedoista", mutta lupasi kuitenkin puolustaa kansaansa niitä vastaan loppuun saakka.

- Yksi hyvä puoli tässä on. Minun ei enää tarvitse osallistua tv:n kyselyohjelmaan, Gillard vitsaili.

Pääministerin edustajan mukaan torstaina nettiin laitettu video oli yksinkertaisesti parodiaa ja hupailua vuodenvaihteen lähestyessä.

Jotkui liskot tietysti jälkikäteen pakottivat muuttamaan mielipidettään... :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan näitä syitä minkä takia tulee kammoittava (tarkoituksella kirjoitettu ylimääräisellä i:llä) maailmanloppu:

Planeetta Niburu
Planeetan polarisaation vaihtuminen
Saatana tulee ja ottaa vallan
Helevetellinen meteoriitti jysähtää Joensuuhun.

Mutta itse olen Uffo-miesten kannalla, mailmaassa on asiat niin paljon päin helevettiä, kiitos Amerik...ihmisten, että Uffo-miehet tulee ja näyttää miten asiat hoidetaan halaamalla ja ilman pyssyjä - Mutta se ei onneksi tarkoitakaan maailmanloppua vaan "Uuden ajan alkua".
Sitä odotellessa silitän parhaimman kauluspaidan ja tsekkaan mun parhaimman puvun, että olisin edustava Uffo-miesten edessä.
Tämä on minun teoria tähän kammoittavan asiaan.

Viimeksi muokattu:
Nyt tulee NatGeolla dokumennti aiheesta. On sen verran luotettava uutiskanava, että en usko että kenelläkään on epäilyksiä.

NaqtGeo End of the world:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ootteko pohtinu mitä oikeasti tekisitte jos se iskis 2vk:n päästä? Tuli eilen katsottua sellainen leffa kuin Seeking a friend for the end of the world. Meteoriitti iskee maahan 3vk:n kuluttua eikä sitä voi estää. Leffassa näytettiin aika hauskasti ihmisten reaktioita asiaan. Toiset kävi töissä ihan normisti, toiset alotti mellakan. Itse varmaan matkustaisin vikalla lennolla jonnekin palmun alle ja kytkeytyisin irti kaikista medioista. Just samanlailla pitäs itseasiassa tehdä nyt, kun aikaa vielä on :D

Ihana ja odotettu kuolema tulee aivan kohta, valloittavaa.
Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema

Nuo myan ennustukset siinä mielessä hauskoja, kun silloin maailmassa ei asunut 7 biljoonaa ihimistä. Jos jotain myan mukaan tapahtuu nii eiköhän ne tapahdu tuolla missä myat vaikuttikin

Maailman loppu 21.12.2012?

Ihana ja odotettu kuolema tulee aivan kohta, valloittavaa.
Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema Kuolema

Nyt jätkä korkki kiinni! :D

Maailman loppu 21.12.2012?

^ aika hauska on myös sattuma että siis toinenkin kansa on ennustanut jotain tapahtuvan. Ei pelkästään mayat...

No myan-kansan ennustus koski kai vai sitä planeettaa, millä on 7 biljoonaa henkeä. Me ollaan vasta säälittävästi tuon tuhannesosassa :(

Ei joulu voi jäädä välistä, ku mä oon tilannu joululahjaks muutaman tärkeen asian! Sitäpaitsi minä ennustan, että lähden kyykkäämään täysissä ruumiin ja sielun voimissa maalimanlopun jälkeisenä päivänä. Mahtaa joillekki olla ihan hirvee yllätys ja helpotus ku tämä loppu ei sitten tulekaan... Mitä on noita uutisia lukenu nii jotki hihhulit vissiin ihan tosissaan pelkää tätä :D

E: Aasfeis, myös viimeisetkin xp:t vaihtuu wintoosa seiskoiksi :D

Uutisissa maailmalla: Mayan apocalypse: panic spreads as December 21 nears

But David Morrison, an astronomer at Nasa, said: "At least once a week I get a message from a young person, as young as 11, who says they are ill and/or contemplating suicide because of the coming doomsday. I think it's evil for people to propagate rumours on the internet to frighten children."

Tuo ei oo enää kyllä yhtään hauskaa :(

Tulee mieleen se kun CERNissä starttailtiin tuota uusinta hiukkaskiihdytintä ja joidenkin mukaan senkin piti aiheuttaa maailman lopettava musta aukko. Mun kaveri on opettaja ja oli tuohon aikaan Keski-Euroopassa töissä. Se kertoi että joutui rauhoittelemaan niitä yläaste-ikäisiä lapsukaisia siitä ettei sellainen ole mitenkään mahdollista. Osa lapsista ei ollut kuulemma pelotukseltaan pystynyt nukkumaan pariin yöhön ennen H-hetkeä.

Vitut 21.12.2012 mitään maailmanloppua tulee. Tietoisuus vaan vaihtuu ja monien mukaan 3D muuntuu 5D:ksi.

Ehei. Hyvät ihmiset siirtyvät 3d olennoista 4d olioiksi, ja huonommin eläneet jäävät toiseksi iäisyydeksi pyörimään 3d ulottuvuuteen, jossa saavat uuden mahdollisuuden. 5D on jo sit sellanen tosi korkea tietoisuus...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom