Maailmanloppu 21.12.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
Ehei. Hyvät ihmiset siirtyvät 3d olennoista 4d olioiksi, ja huonommin eläneet jäävät toiseksi iäisyydeksi pyörimään 3d ulottuvuuteen, jossa saavat uuden mahdollisuuden. 5D on jo sit sellanen tosi korkea tietoisuus...:D

Eiku joo se meni silleen että hyvät ihmiset pääsee "hyvään" 4d ulottuvuuteen josta sitten 5d vuoteen 2015 mennessä. Sitten huonot ihmiset menee "huonoon" 4d ulottuvuuteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun on kyllä pakko perua tää maailmanloppu omalta osaltani. Ei muuten, mutta huomasin tuossa just että mullahan alkaa tuolloin 21. päivä pisin loma sitten vuoden 2006 kesän (11 päivää!) ja sitähän nyt ei passaa mennä tuhlaamaan maailmanlopun merkeissä.

No, tuleehan näitä. Pitää sitten seuraavasta ottaa kaikki irti.

Maailman luotettavin, riippumaton uutislähde, Verkkomedia.org raportoi nyt tappaja-asteroidista, joka mätkähtää maahan helmikuussa 2013:

'Tappaja-asteroidi' (DA14) uhkaa edelleen helmikuussa 2013 - nyt maata lähestyy '2112-asteroidi'

Ilmeisesti tästä asteroidista ei ole mitään huolta jos maailma on jo ehtinyt loppua 21.12? Toisaalta jos saapuu tuollainen Miken mainitsema Fallout-maailmanloppu, päästään vielä näkemään tuon asteroidin mäjähdys.

Kylläpäs menee hankalaksi tämä maailman loppuminen! Pikkusen kaipaisin selkeyttä näihin ennustuksiin. Eihän tässä osaa tehdä mitään kunnon suunnitelmia kun yksi sanoo toista ja toinen taas jotain ihan muuta.

Nostradamuksen ennustus vie kyllä kaikista voiton.

En tiedä, kun en jaksanut ruveta tutkimaan, pitääkö nuo diana ja 9/11 ennustukset paikkaansa ja onko tuollaista ennustusta edes olemassa, mutta jos on niin aika hauskasti osuu moni asia kohdalleen:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nostradamuksen ennustus vie kyllä kaikista voiton.

En tiedä, kun en jaksanut ruveta tutkimaan, pitääkö nuo diana ja 9/11 ennustukset paikkaansa ja onko tuollaista ennustusta edes olemassa, mutta jos on niin aika hauskasti osuu moni asia kohdalleen:D

hahah...that it the best theory!

Doomsday style!

Mutta parempi toikin on kuin että soitellaan jingle bells...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Maailman luotettavin, riippumaton uutislähde, Verkkomedia.org raportoi nyt tappaja-asteroidista, joka mätkähtää maahan helmikuussa 2013:

'Tappaja-asteroidi' (DA14) uhkaa edelleen helmikuussa 2013 - nyt maata lähestyy '2112-asteroidi'

Ilmeisesti tästä asteroidista ei ole mitään huolta jos maailma on jo ehtinyt loppua 21.12? Toisaalta jos saapuu tuollainen Miken mainitsema Fallout-maailmanloppu, päästään vielä näkemään tuon asteroidin mäjähdys.

Kylläpäs menee hankalaksi tämä maailman loppuminen! Pikkusen kaipaisin selkeyttä näihin ennustuksiin. Eihän tässä osaa tehdä mitään kunnon suunnitelmia kun yksi sanoo toista ja toinen taas jotain ihan muuta.

Niin... Varsinkin kun kyseinen murikka on alle 100 metriä halkaisijaltaan? Kyllä tuolla joku kaupunki saadaan tuhottua, muttei koko maailmaa - harmi :(

Edit: Ahh, siinä oli ton 2013 murikan lisäksi lisäinfoa tosta 2112 asteroidista... No se on sitten varmaa, maailma loppuu tuon asteroidin myötä.

Eikös se ole silleen että tuo Jupiter juurikin on se mikä pitää nuo möhkäleet poissa meistä. En tiedä puhunko paskaa mutta mielestäni jostain lukenut/kuullut että juurikin toi Jupiterin suuri painovoima vetää noita kappaleita niin etteivät osu maahan.

Eikös se ole silleen että tuo Jupiter juurikin on se mikä pitää nuo möhkäleet poissa meistä. En tiedä puhunko paskaa mutta mielestäni jostain lukenut/kuullut että juurikin toi Jupiterin suuri painovoima vetää noita kappaleita niin etteivät osu maahan.
Kyllä tällainen käsitys itsellänikin on. Ymmärtääkseni kun avaruudesta etsitään "elinkelpoisia" planeetoita, niin silloin myös yksi kriteeri on että kyseisessä aurinkokunnassa tulisi olla ainakin yksi jupiterin kaltainen jättiläisplaneetta, joka toimii suojakilpenä sisempänä kiertävälle maankaltaiselle planeetalle.

Näin mun ekan maailmanloppu unen viimeyönä. Olin mutsilla ja yhtäkkiä kuuluu ihme jyrinää, mutsi itkee alakerrassa kun joku heebo tuli kertomaan että maailma loppuu nyt, katoin ikkunasta ja ulkona oli tosi oudon väristä, tummaa ja violettia, muistan suht tarkasti taivaalta jonkinlaisen pyörteentyyppisen ilmiön, maakin halkeili. Sitte heräsin ja kuulin kadulta lumiaurauksien ääniä mitkä oli kantautunu uniin. Oli kyl hiton ahdistava se hetki unessa ku luulin että maailma loppuu ennenku heräsin.

Joo mä oon aina miettiny että fallout-tyyppinen maailmanloppu olis cool. Toinen pitkän ajan haave on se, että maailmanloppu koittaisi zombien kautta!

Tuol on välil hyvää settiä :D harmi et nyt vähä vähentyny just ennen h-hetkee :( http://munpivkirja.blogspot.fi/

Näin mun ekan maailmanloppu unen viimeyönä. Olin mutsilla ja yhtäkkiä kuuluu ihme jyrinää, mutsi itkee alakerrassa kun joku heebo tuli kertomaan että maailma loppuu nyt, katoin ikkunasta ja ulkona oli tosi oudon väristä, tummaa ja violettia, muistan suht tarkasti taivaalta jonkinlaisen pyörteentyyppisen ilmiön, maakin halkeili. Sitte heräsin ja kuulin kadulta lumiaurauksien ääniä mitkä oli kantautunu uniin. Oli kyl hiton ahdistava se hetki unessa ku luulin että maailma loppuu ennenku heräsin.

Joo mä oon aina miettiny että fallout-tyyppinen maailmanloppu olis cool. Toinen pitkän ajan haave on se, että maailmanloppu koittaisi zombien kautta!

Tuol on välil hyvää settiä :D harmi et nyt vähä vähentyny just ennen h-hetkee :( http://munpivkirja.blogspot.fi/

Ite oon nähnyt just samantapaisia unia tosta maailmanlopusta. Taivas on ollut just sellanen punertavan värinen ja muutenkin jännän näköinen ja jumalatonta meteliä kuulunut jokapuolelta. Spooky :)

Maailman loppu 21.12.2012?

Kyllähän sen "tietää" ettei mitään kummempaa sillon oo tapahtumas, mutta joku tyhmä jännitys kytee jatkuvasti kuitenkin eikä sitä saa järkeiltyy pois :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom