Minä otan tuplahyödyn varastoimalla olutta. Se on kuitenkin 95% vettä, ja lopuksi voin juoda sen, mitä en käytä alienien tappamiseen.
Ja siinä vaiheessa kun loppu oikeasti tulee, on se helpompi ottaa vastaan humalassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä otan tuplahyödyn varastoimalla olutta. Se on kuitenkin 95% vettä, ja lopuksi voin juoda sen, mitä en käytä alienien tappamiseen.
Minä ajattelin, mikäli vapaa osuu kohdalle, pitää niin karmeat Apocalypse Afterpartyt että henk.koht. maailmanloppu on lähellä :DMinä otan tuplahyödyn varastoimalla olutta. Se on kuitenkin 95% vettä, ja lopuksi voin juoda sen, mitä en käytä alienien tappamiseen.
Mulle on alkanut pikku hiljaa valkenemaan, että carcayu on pakkotoiston viisaimpia miehiä. Melkein pitäisi lähteä ihan asiakseen reissulle sinne päin, jotta voisi käydä herran kanssa juomassa tuopilliset olutta. Siis mikäli käy niin, että maailmanloppu peruuntuu.Päätin hyödyntää maailmanloppua ja lupasin naiselle, että voidaan viettää joulua sen perheen luona. Näin sain pisteitä luotolla, jota ei koskaan tartte maksaa! Tämän lisäksi meinaan tirpasta massiiviset kännit 20 pvä ja välttää krapulan kokonaan. Tällaisesta aika-avaruusjatkumon paradoksista voi tosin tiedemiesten mukaan seurata maailmanlopun lykkääntyminen. Muistakaa sitten kenen kärsimyksillä jatkoaika on lunastettu. :D
Päätin hyödyntää maailmanloppua ja lupasin naiselle, että voidaan viettää joulua sen perheen luona. Näin sain pisteitä luotolla, jota ei koskaan tartte maksaa! Tämän lisäksi meinaan tirpasta massiiviset kännit 20 pvä ja välttää krapulan kokonaan. Tällaisesta aika-avaruusjatkumon paradoksista voi tosin tiedemiesten mukaan seurata maailmanlopun lykkääntyminen. Muistakaa sitten kenen kärsimyksillä jatkoaika on lunastettu. :D
Mistäs sä tiedät, mihin kellon aikaan se maailmanloppu tulee? Saatat pian joutua ensin kärsimään hirviästä krapulasta ja sit vielä maailmanlopusta. :D
Mistäs sä tiedät, mihin kellon aikaan se maailmanloppu tulee? Saatat pian joutua ensin kärsimään hirviästä krapulasta ja sit vielä maailmanlopusta. :D
Itse jo pykäsin Cthulhulle alttarin. Uskolliset syödään ensin!
Mulle on alkanut pikku hiljaa valkenemaan, että carcayu on pakkotoiston viisaimpia miehiä. Melkein pitäisi lähteä ihan asiakseen reissulle sinne päin, jotta voisi käydä herran kanssa juomassa tuopilliset olutta. Siis mikäli käy niin, että maailmanloppu peruuntuu.
Silloin kun tirpastaan biblikaaliset kännit, ei krapulasta ole tietoakaan ennen kuin hyvin myöhään seuraavana iltana. Jos silloinkaan, mikäli korjausliikkeissä on onnistuttu.
Ei kai siinä muu auta, kuin ryypätä maailmanloppuun asti.