Maailmanloppu 21.12.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
NONNIIN! Just ku aattelin varata lennot Pic de Bugarachin vuorelle, joku SALA LIITTO estää ihmisiä pääsemästä sinne! Tuolla ois ollu piilossa se ainoa avaruusalus, jolla oltais päästy turvaan. Perkele, sinne meni sekin pelastautumismahdollisuus :(

Maailmanloppu 21.12.2012? Tämä ”turvapaikka” suljetaan

Ranskassa pääsy Pic de Bugarachin vuorenhuipulle aiotaan lehtitietojen mukaan estää pelätyn vierailijatulvan takia. Vähintäänkin villiltä kuulostavan uskomuksen mukaan kyseinen vuorenhuippu on turvapaikka maailmanlopun varalta.
Netissä kiertävän huhun mukaan vuoren sisällä on avaruusalus, joka pelastaa lähistöllä olevat ihmiset. Hurja huhu liittyy niin ikään villiin uskomukseen, että maailmanloppu tulisi mayakalenteriin pohjautuen 21.12.2012.

Paikalliset viranomaiset suunnittelevat estävänsä pääsyn vuorenhuipulle. Viranomaiset eivät usko, että paikka täyttyisi maailmanlopun odottajista, vaan pikemminkin uteliaista ihmisistä ja ennen kaikkea toimittajista. Lehtitietojen mukaan sata poliisia ja palomiestä määrätään joulukuussa paikalle sulkemaan pääsy vuorenhuipulle turvallisuussyistä.

Sen sijaan muualla maailmassa “maailmanlopulla” pyritään lyömään rahoiksi. Esimerkiksi Meksikossa ja muualla Etelä-Amerikassa mainostetaan turismikohteita mayakalenterin päättymisen varjolla.

Monien asiantuntijoiden mukaan mayakalenterin loppuminen ei tarkoita maailmanloppua, vaan suurta muutosta ihmisten elämässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai niin, se maailmanloppu tulikin jo tänä vuonna. Nyt näyttää pahasti siltä, et maailmalopun koittaessa mä istun junassa. :D

Voi vittu jääkö nuo kaikki viskit juomatta, Sillä pulloja taitaa olla joku 70kpl joten ei niitä kerkee tuohon mennessä juoda mitenkään.

Mun ei vissiin tarviikaan huolehtia mun maksa-arvoistani, joten voin avittaa tässä urakassa ainakin niiden viskien osalta, jotka on savuisia islaylaisia mallasviskejä. :D

NONNIIN! Just ku aattelin varata lennot Pic de Bugarachin vuorelle, joku SALA LIITTO estää ihmisiä pääsemästä sinne! Tuolla ois ollu piilossa se ainoa avaruusalus, jolla oltais päästy turvaan. Perkele, sinne meni sekin pelastautumismahdollisuus :(

NE illuminaatukset ovat kato varanneet sen itsellensä. Sieltä seuraavat uuden maailmanjärjestyksen alkua ja popcornia syöden selailevat Pakkotoistoa.

Mööö, enkö mä nyt tosiaankaan pääse Vorumin levynjulkkarikeikalle Lepakkomieheen 22.12.? :( Eikö kiltti Cthulhu voisi silleen vähän kevyemmin romuttaa alkuun Helsinkiä, että Vorum kerkeisi säestää tuhoa maailmanloppuun mainiosti sopivalla kuolometallillaan?

Ihmisten pitäis ottaa järki käteen näissä jutuissa.

No sitähän tässä just yritetään! Järki kädessä katsellaan että minne tässä pääsis turvaan.

Onneksi pikainen Googletus tuotti tulosta. Löysin tällaisen sivun: http://safespots.info/ Tuolta voi ostaa kirjan, mikä kertoo missä voi pelastua. Ainakin kirjoittaja kuulostaa uskottavalta; se on kirjoittanut mm. Playboihin. Ja onhan kirjassa sentään 23000 sanaa. Miettikää nyt, joku on kirjoittanu aiheesta kirjan; ei siis VOI olla täyttä kusetusta.

Sivulla kerrotaan myös hyvin selkeästi, mitkä asiat on (Illuminatin korruptoimassa) valtamediassa kerrottu väärin:

• The debunkers focus on easy aspects like planetary alignments (there isn’t one in 2012) and ignore or trivialise real threats like earthquakes, solar flares and comets.
  • The scaremongers tell you they have proof that something terrible will occur at exactly 11:11AM, Dec 21, 2012.
  • The New Agers encourage you to embrace the change, although they struggle to explain why it will happen in 2012.

...kun todellisuudessa meidän tulisi keskittyä näihin TODELLISIIN uhkatekijöihin:

• The ancient Mayans, as recorded in the Popol Vuh, believed that at the end of each age humans were wiped out. The current age ends in Dec 2012.
  • The solar cycle will peak in 2012/2013 and NASA has warned that a Cornonal Mass Ejection from the sun (like a solar flare) could destroy satellites and power grids – try living without electricity!
  • A comet could be heading right for us, due in Dec 2012, without being spotted yet. Guess who discovers comets more than NASA? Yep, amateurs.
  • There are indicators that Yellowstone supervolcano might be building up to an eruption.

Ehdottomasti pitää ostaa tuo kirja. Hienoa, että joku on sellaisen vaivautunut kirjoittamaan meidän kaikkien puolesta. Tuolla on jopa tyytyväisen asiakkaan kertomus, missä hän vakuuttaa että hyvä kirja on kyseessä.

NE illuminaatukset ovat kato varanneet sen itsellensä. Sieltä seuraavat uuden maailmanjärjestyksen alkua ja popcornia syöden selailevat Pakkotoistoa.

Nehän ne perkele siellä taustalla taas puuhastelee. Itse olen kyllä aivan varma siitä että tämä maailmanloppu on jopa Illuille niin kova pala purtavaksi että NWO:n takaamiseksi ovat joutuneet yhdistämään voimansa REPTILIAANIEN kanssa.

Ehdottomasti pitää ostaa tuo kirja. Hienoa, että joku on sellaisen vaivautunut kirjoittamaan meidän kaikkien puolesta. Tuolla on jopa tyytyväisen asiakkaan kertomus, missä hän vakuuttaa että hyvä kirja on kyseessä.

En kyllä ostaisi tuota kirjaa. Vaikuttaa sille että taida itsekään tietää mistä kirjan kirjoittaa kyseinen kaveri. Epäuskottavuus paistaa heti siitä että puhutaan maailmanloppu-survivalismista, eikä kirjassa ole silti yhtään zombi-skenaariota.

Onneksi Air Baltic lentää halvalla tuohon Lyonin tienoille, ja just joulutarjouksiakin tuli. Pääsee halvalla maailmanloppua pakoon :) Jaa mutta, pitääkö se ufo airlinesin lento kans varata jostain?

Nehän ne perkele siellä taustalla taas puuhastelee. Itse olen kyllä aivan varma siitä että tämä maailmanloppu on jopa Illuille niin kova pala purtavaksi että NWO:n takaamiseksi ovat joutuneet yhdistämään voimansa REPTILIAANIEN kanssa.

Siis eikös Illuminaatukset oo osittain ainaski noita reptilianuksia? Se joku tumma mies siellä Valkosessa talossa ainakin on.

En kyllä ostaisi tuota kirjaa. Vaikuttaa sille että taida itsekään tietää mistä kirjan kirjoittaa kyseinen kaveri. Epäuskottavuus paistaa heti siitä että puhutaan maailmanloppu-survivalismista, eikä kirjassa ole silti yhtään zombi-skenaariota.

Pöljä, uskotko muka zombeihin? Järki käteen nyt, hei :)

Siis eikös Illuminaatukset oo osittain ainaski noita reptilianuksia? Se joku tumma mies siellä Valkosessa talossa ainakin on.

Taitaa ne olla. Asiasta ei ole yhtään todisteita, mikä on päivänselvä osoitus siitä että salaliitto toimii. Reptiliaanien ja Illuminatin yhteistyö on onnistuttu peittämään täydellisesti.

Wow Osku,sä olet tainnut jo päästä turvaan jollekin toiselle planeetalle helppohan sun on puhua:hyper:

Pitää muistaa että reptiliaanit kiertää foorumeita vakuuttamassa ihmisiä että "ei mitään hätää". Sitten onki jo myöhäistä ku o maailmanloppu ovella!

Nemesis, Nibiru ja Planeetta-X osuvat kaikki yhtäaikaa maapallolle 21.12. Tämän jälkeen liskomiehet valtaavat pallon rippeet. Edes kokonainen foliopuku ei voi suojata tältä katastrofilta.

MUISTAAKAA, ETTÄ TÄNÄÄN UFOT HYÄKKÄÄ: http://weeklyworldnews.com/aliens/39010/aliens-to-attack-in-november-update/

Asettakaa laserinne tainnutukselle. Niin voidaan yhdessä tutkia niitä uhvoja sitten iltateen ääressä.

Mä en oo ees kuullut tommosesta ei mul mitää laseria oo:( noh... käyn salilla tänää ja vedän kunnon habatreenit niin voi lihakset pumpissa pistellä alieneita lättyyn jos niitä tulee vastaan.

Saa nähdä millanen sää nyt tulevana maailmaloppuna on viimeks oli ainakin aurinkoinen päivä, sais mun mielestä tehä noista maailmanloppu päivistä kansallisen vapaa-päivän :)

Oon päättänyt pelastaa maailman, jos olette täällä vielä 22.12 kiittäkää mua.

Itse aion varastoida runsaasti vettä, ainaki jossaki elokuvassa alienit oli vedelle allergisia. Miksi elokuvassa laskeutuivat maapallolle minkä pinta-alasta 70% o vettä, sitä en osaa sanoa.

Itse aion varastoida runsaasti vettä, ainaki jossaki elokuvassa alienit oli vedelle allergisia. Miksi elokuvassa laskeutuivat maapallolle minkä pinta-alasta 70% o vettä, sitä en osaa sanoa.
Minä otan tuplahyödyn varastoimalla olutta. Se on kuitenkin 95% vettä, ja lopuksi voin juoda sen, mitä en käytä alienien tappamiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom