Maailmankatsomusthread (uskontokeskustelut kaikki tänne)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jeesus jutut osuu vaan joillain väärään hermoon ja lujaa mutta harva samalla intensiteetillä inhoaa muita uskomuksia.
Meillä ateisteilla iskee toi pakotus, sulla iskee satu, mieti vähän miten alistunut sun elämä on. Elät jossain kuvitteellisen herran pelossa ja olet niin oleviasi parempi mitä muut, lue raamattua ja painu vittuun tuomitsemasta ihmisiä, sä et saa sitä tehdä, ateistsi saa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meillä ateisteilla iskee toi pakotus, sulla iskee satu, mieti vähän miten alistunut sun elämä on. Elät jossain kuvitteellisen herran pelossa ja olet niin oleviasi parempi mitä muut, lue raamattua ja painu vittuun tuomitsemasta ihmisiä, sä et saa sitä tehdä, ateistsi saa.
Noniin Mike etköhän rauhoitu nyt.. kaikki on ihan hyvin eikä tarvi kiehua ja laittaa sanoja toisten suuhun.

Hyvää illan jatkoa ja ehkä palataan tähän joskus, jos saadaan avoin keskusteluyhteys aikaiseksi.

Ehkä salaa muistan sua turhin rukouksin 💜😉🙏🏻

Ehkä salaa muistan sua turhin rukouksin
Ihan vapaasti vaan, sama se mulle on miten elämäsi tuhlaat. Ja sulle pitäis pitää perusteellinen puhuttelu ja rationaalisesti selittää miten sä palvot sadistista perverssiä lasten hyväksikäytön sallivaa sairasta kuvitushahmoa. Ehkä alkaisit elään omaa elämääsi vapaana.

Zone-sarja -42%
Uskovaiset ovat ignorantteja apinoita joilla on mielestään etuoikeus pakottaa sitä raamattua muille, omassa tekemisessä ei mitään vikaa ikinä ole.
Eipä se nyt ihan noinkaan ole, mikä tekeekin uskosta aika mielenkiintoisen. Itse olen kohdannut hyvinkin älykkäitä uskovaisia, joilla se usko on jotain henkilökohtaista eikä tule mitenkään ilmi arkisessa kanssakäymisessä. Jos jokainen uskovainen ois niin sekaisin kun täällä tykkäät maalata, niin ois maailma kyllä aika rasittava paikka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom