Jäähalli hurrasi kolmoismurhaajalle.
Tässähän se nähdään että kristityillä selvästi on meitä muita korkeampi moraali.
Eli siitä vaan murhaamaan. Kunhan muistaa lopussa sanoo että anteeks, en mä oikeesti tarkottanu, niin ei ole mitään hätiä. Ja korkeamoraaliset kristityt hurraa ja palvoo sankariaan, entistä rikollisjärjestön johtajaa.
Olitkos paikalla katsomassa mille hurrattiin vai luotatko sokeasti keltaisen lehden sensaatiohakuisiin lööppeihin?
Itse olin. Kun Late odotteli vuoroaan ja häntä alettiin esittelemään yleisölle, mies pyyhki kyyneliä. Kun hän sitten astui mikin taakse, hän aloitti näin: "En ole tullut tänne kertomaan niistä hirveyksistä mitä olen tehnyt, ne voi jokainen tarkistaa halutessaan netistä, vaan siitä mitä Jeesus on tehnyt mulle".
Tälläisille asioille siellä taputettiin. Late ei ollut se palvonnan kohde, vaan Se joka sai aikaan tuon muutoksen miehessä.
Ja nuokin kristityn tavat unohtuvat vastoikäymisien kohdatessa, ja taas murhataa, ja kristityt päivittelee että kyllä se kohta taas löytää joulupukin tai minkä satuhahmon nyt sit haluaakaan.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/15335052_uu.jpg Tiedätkö kuka on tuo mies joka seisoo Laten vieressä? Markku Tuppurainen, mies joka on istunut aikoinaan useissa vankiloissa. Vankikarkuri, oman aikansa "Late" jolla oli tavoitteena tulla Suomen vaarallisimmaksi vangiksi. Kunnes tuli uskoon. Nykyään toiminut jo yli 20 vuotta pastorina.
Tässä videonpätkä jossa hän haastattelee toista aikoinaan yhtä kovimmista vangeista, Kyösti Erkinkorpea. Video todistanee että pysyvä muutos on mahdollista vaikka ihmisten silmissä kaikki toivo olisi jonkun kohdalla jo mennyt.