kristinuskokin on egyptin uskonto.
alkujaan
alkujaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtavatko kumminkaan uskoaSinä ja Prayer kumpikin uskotte saatanan suurimpaan valheeseen eli että kuolema on lähtöisin Jumalasta, vaikka saatana toi synnin ja kuoleman maailmaan.

tuo "elä kunnolla, pääset taivaaseen juttu"- on aivan naurettavaa.
kuoleman jälkeen sitä tosiaan mentiin taivaaseen:jahas:
kuka haluaa kokeilla ja kertoa sitten mihin joutui?:lol2:
Ennen syntymää fiilis, on sama kuin kuoleman jälkeen, elikä kummassakaan tapauksessa ei ole tietoisuutta.Onhan meistä jokainen kokenut senEnnen syntymää fiilis, on sama kuin kuoleman jälkeen, elikä kummassakaan tapauksessa ei ole tietoisuutta.
Oisko jotain todisteita vai onko tuo mutua? Linkkiä tai jotain??
No miten ennen syntymää ei tietoisuutta, eroaisi kuolemanjälkeisestä? On vaikeaa olla olemassa, jos aivomassa surkastuu, ja sitä kautta aivosolut, jossa käytännössä se ihminen sijaitsee. Tuohon nyt ei tarvitse edes tutkimusta, koska niin itsestään selvää se on. Myös nämä ruumiistairtaantumiset ja valonäyt, ovat viimeisimmissä tutkimuksissa osoittautuneet uniksi, vaikka ennen luultiin, että on mahdotonta nähdä unia, jos aivot on nollatilassa.
Ei tajuttomanakaan ole tietoisuutta, tätä tukee tieteelliset tutkimuksetkin, niin mikä takaa että ennen syntymää ei olisi jollain tasolla jo jossain määrin olemassa?
Viimeisimmissä tutkimuksissa osoittautuneet.... Eli se on kumonnut edelliset tutkimukset. Mites jos tulee vielä tutkimus jossa tämä todetaan vääräksi jne. Miten voit olla varma mikä on absoluuttinen totuus?
Tieteenkuvalehdessä tuo artikkeli oli, jokunen kuukausi sitten.Kyse ei ole mistään ns. väkisin kumoamisesta, vaan pitkän tutkimuksen tulos, että ennen ns. tunnelikokemuksiksi luullut tuntemukset osoittautuivat aivojen uniksi, eikä oikeaksi irtaantumiseksi, mitä ennen luultiin.
Jep, et ihan tajunnut pointtia, mutta ei se mitään... En mä jaksa enää kyselläkkään tyhmiä, mihin ei oo vastauksia.

Nykytieteen mukaan kuolema johtuu solujen jakautumiskyvyn loppumisesta ja tätä kautta elimistön rappeutumisesta. Saatana ilmeisesti lisäsi telomeeripätkät solujen DNA-rihmojen päihin?
Mitä muuten petoeläimet paratiisissa söivät ennenkuin oli olemassa syntiä ja kuolemaa?
Minä puolestani en ymmärrä miten täysin spekulatiivisia asioita perustellaan uskolla tai täysin järjettömillä päättelyketjuilla ilman mitään empiriisistä faktaa, eikä vain uskalleta sanoa lausetta: "En tiedä."Mä suhtaudun kysymykseen "onko Jumalaa olemassa" samalla tavoin kuin kysymykseen "mitä on (meidän tunteman) avaruuden ulkopuolella" tai onko universumeita kenties enemmänkin kuin tämä meidän tuntema? En ymmärrä miksi jokin tietty kanta pitää dumata täysin, vaikka itse ei voi todistaa toisinkaan?
Mitä muuten petoeläimet paratiisissa söivät ennenkuin oli olemassa syntiä ja kuolemaa?
Mahtavatko kumminkaan uskoa
En minä ainakaan usko, minusta kuolema on täysin luonnollinen osa elämän kiertokulkua.
Etkös sinä usko että ilman kuolemaa ei pääsisi taivaan iloon, eli saatana on sinulle suonut tämänkin mahdollisuuden?
Kiitos Manuel. On mukava tuoda Jumalan Sanaa julki kun täällä on osalla niin kummia uskomuksia.
Jesaja 65:25 Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella, leijona syö heinää kuin härkä ja käärmeen ruokana on maan tomu.
Joh 6:35 Jeesus sanoi: "Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan."
Tässä Jeesus kuvaa tulevaa elämää, mutta lupaus on voimassa myös tässä maailmassa.
Kirja Taivaallinen mies, kertoo kiinalaisen pastori Yun tarinan joka vei/ vie Evankeliumia kiinalaisille. Häntä pidettiin eräässäkin vankilassa 47 päivää syömättä ja juomatta. Monia muitakin hurjia asioita hänelle tapahtui, mutta tämä on yksi kovimmista
Tässä kohtaa rupeaa järjellä ajatteleva ihminen ajattelemaan että ihminen selviää vain päivän juomatta ja viikon syömättä. Jeesus kuitenkin lupasi että voimme tehdä Pyhän Hengen voimalla suurempia ihmeitä kuin Hän teki...
Ilman,että saatana olisi langettanut Aatamin syntiin olisimme jo paratiisissa, emmekä kärvistelemässä täällä saatanan valtakunnassa..
No muistatko sinä ajasta ennen syntymää?
:kippis1:Kiitos Manuel. On mukava tuoda Jumalan Sanaa julki kun täällä on osalla niin kummia uskomuksia.
Jesaja 65:25 Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella, leijona syö heinää kuin härkä ja käärmeen ruokana on maan tomu.
Minä en ainakaan muista. Mutta en minä kyllä muista mitään ensimmäisistä vuosistani tässä maailmassakaan.
Muistatko kun synnyit?
Anteeksi... tuli vaan tällanen kysymys mieleen.